loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 83 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)

 با استفاده از نرم افزار X-Ray Scanner می توانید اسمارت فون اندرویدی خود را به اشعه x تبدیل کنید ! این برنامه به شما کمک می کند تا به آسانی دوستان خود را فریب داده و به چالش بکشانید . دقت داشته باشید که این اپلیکیشن یک دوربین نیست ! شما با استفاده از سنسور G قادر به اسکن اشعه x خواهید بود . همچنین لازم به ذکر است که این نرم افزار صرفا جهت سرگرمی و شوخی بوده و به هیچ عنوان صحت ندارد !

ویژگی های اصلی:

نمایش استخوان های قفسه سینه

نمایش استخوان های انگشتان دست

بدون هیچ گونه تبلیغات

تغییرات نسخه اخیر:

وجود تصاویر با کیفیت اچ دی

بهبود عملکرد نرم افزار


محمّد ترشیزی بازدید : 57 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)

 

DFX Music Player Enhancer Pro یکی از بهترین و محبوب ترین پلیرهای موجود در فروشگاه گوگل پلی بوده که طرفداران زیادی دارد . این پلیر این امکان را به شما می دهد تا فایل های صوتی خود را به بهترین شکل ممکن پخش نمایید . این برنامه از موتور DSP برای پخش فایل های صوتی استفاده می کند . این تکنولوژی باعث می شود تا موزیک ها با کیفیت بسیار بالا پخش شوند . همچنین لازم به ذکر است که رابط کاربری این اپلیکیشن بسیار زیبا و شیک می باشد .

ویژگی های اصلی:

کیفیت بسیار بالای پخش موسیقی ها

رابط کاربری بسیار زیبا و هیجان انگیز

استفاده از موتور پردازشDSP


محمّد ترشیزی بازدید : 92 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)

آیا دوست دارید موتور جستجوگر Bing  را به صورت اختصاصی بر روی دستگاه اندرویدی خود به همراه داشته باشید ؟ اگر این چنین است پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان برنامه Bing  را از دست ندهید . با استفاده از این سرویس این امکان را خواهید داشت تا وب ها ، تصاویر و فیلم ها را جستجو کرده و آن ها را مشاهده نمایید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا ویدجت اصلی این برنامه را بر روی صفحه نمایش گوشی اندرویدی خود قرار دهید .

ویژگی های اصلی:

اضافه کردن ویدجت در صفحه نمایش

به اشتراک گذاری صفحات وب

جستجو در فیلم ها و تصاویر

همگام سازی خودکار


محمّد ترشیزی بازدید : 54 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

در بازی Day of Madness شما بایستی با استفاده از اسلحه هایی که در اختیارتان قرار می گیرد دشمنان خود را برای همیشه نابود کنید . نیروهای تاریکی قصد دارند تا جهان را از بین ببرند . قبل از اینکه آن ها بخواهند این کار را انجام دهند شما باید آن ها را از بین ببرید . در طول مسیر موجودات شیطانی به صورت مکرر به شما حمله خواهند کرد . این بازی شامل ۱۶ مرحله منحصر به فرد بوده که می تواند مدت ها شما را سرگرم کند . دقت داشته باشید که اگر به بازی های تیراندازی علاقه مند هستید پیشنهاد می کنیم که حتما این بازی را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید . همچنین لازم به ذکر است که برای نابودی دشمنان قادر خواهید بود تا از سلاح های مرگبار نیز استفاده کنید .

ویژگی های اصلی:

وجود بیش از ۱۶ مرحله چالش انگیز

در دسترس بودن سلاح های مرگبار

نابود کردن نیروی شر و تاریکی

جلوه های صوتی بی نظیر

وجود ۶ نقشه در بازی

بسیار زیبا و اعتیادآور

محمّد ترشیزی بازدید : 91 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

 

بازی Crash یک بازی اتومبیل رانی است که در آن خودرو شما مجهز به سلاح های جنگی بوده و می توانید به سمت حریفان خود تیرانداز کنید، تا آن ها را از مسیر مسابقه خارج کنید، البته رقیبان شما هم نیز مجهز به سلاح های جنگی هستند و می توانند به سمت خودرو شما تیر اندازی کنند. بازی دارای 12 مرحله ی هیجان انگیز است که با گذراندن هر مرحله به شما پاداش و سلاح های جدید تعلق می گیرد. شایان به ذکر است، این بازی دارای گرافیک عالی، مراحل متنوع و شخصیت زنده است.


محمّد ترشیزی بازدید : 84 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

 

به وسیله نرم افزار Root Checker Pro می توانید از روت بودن و یا روت نبودن دستگاه اندرویدی خود مطلع شوید . دقت داشته باشید که برای اجرای این برنامه احتیاج به روت کردن گوشی ندارید . اگر قصد دارید که رام گوشی خود را عوض کنید باید از روت بودن گوشی مطمئن باشید . همچنین لازم به ذکر است که از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان نمایش محل  Sudo و Su نیز اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

نمایش روت بودن و یا نبودن گوشی

نمایش اطلاعات ساخت گوشی

نمایش نسخه مخصوص کاربر

نمایش محتوای گوشی


محمّد ترشیزی بازدید : 74 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

 

آیا دوست دارید تا اطلاعات آب و هوایی را در قالب تصویر زمینه اچ دی بر روی اسمارت فون اندرویدی خود تجربه کنید ؟ اگر این چنین است پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان Stormfly  را از دست ندهید . این لایو والپیپر وضعیت دما و درجه حرارت را به شما نمایش داده و با اتصال به اینترنت به صورت مرتب به روز رسانی می شود . دقت داشته باشید که این تصویر زمینه در ساعات مختلف شب و روز به صورت خودکار تغییر می کند . همچنین لازم به ذکر است که تصاویر به کار رفته در این مجموعه بسیار با کیفیت می باشند .

ویژگی های اصلی:

محیط بسیار زیبا و شگفت انگیز

نمایش دما و درجه حرارت

تغییر خودکار تصیر زمینه


محمّد ترشیزی بازدید : 65 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار MP3 Cutter & Ringtone Maker این امکان را به شما می دهد تا به راحتی قطعه ای از  آهنگ را حذف کرده و آن را به عنوان آهنگ زنگ و آهنگ هشدار قرار دهید . این برنامه به صورت کامل از فرمت های  MP3, WAV, AAC, AMR  پشتیبانی می کند . برای اجرا تنها کافی است موسیقی مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس قسمتی از آن را برش دهید . همچنین لازم به ذکر است که رابط کاربری این اپلیکیشن بسیار زیبا و شیک می باشد .

تغییرات نسخه اخیر:

پشتیبانی از دستگاه های بیشتر

رفع مشکلات اجرا در تبلت ها

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود رابط کاربری برنامه


محمّد ترشیزی بازدید : 101 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)

 

طی مسابقه ی دو تیم استقلال تهران و مس کرمان یکی از بزرگترین اسطوره های باشگاه استقلال یعنی فرهاد مجیدی از میادین فوتبال خدا حافظی کرد و ما در دریچه تصمیم گرفتیم، تا تصویر زمینه این اسطوره بزرگ فوتبال ایران را برای گوشی های اندرویدی آماده دانلود کنیم. تم فرهاد مجیدی یک گزینه مناسب برای دوستداران او و باشگاه استقلال است، که می توانید با استفاده از آن، تصاویر تیم و بازیکن مورد علاقه خود را به گوشی اندرویدی تان هدیه دهید. برای اجرا این تصویر زمینه نیاز به نرم افزار GO Launcher EX است.


محمّد ترشیزی بازدید : 116 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار LINE Antivirus یکی از معروف ترین برنامه ها در زمینه ی ویروس کشی است که می توانید با نصب آن بر روی تلفن همراه خود از ورود ویروس ها و کرم ها جلوگیری کنید. در صورتی که فایل ها و اپلیکیشن های موجود در تلفن همراه شما به ویروس آلوده شوند، برنامه با استفاده از موتور جستجو قدرتمند خود آن ها را شناسایی می کند و به راحتی ویروس های شناسایی شده را پاک می کند. از قابلیت اصلی این برنامه می توان به محافظت از اطلاعات شخصی در برابر برنامه های مخرب اشاره نمود.


تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 274
  • بازدید سال : 5,868
  • بازدید کلی : 2,798,096