loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 101 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

بازی سه بعدی موتور AE 3D Motor v1.0 برای گوشی های دارای سیستم عامل ویندوزفون7.5 است. این بازی دارای گیم پلی هیجان انگیز با بهره برداری آسان از افکت های و جلوه های صوتی زیبا است. هدف شما در این بازی کورس گذاشتن با وسیله های نقلیه دیگر می باشد که با گذشت از هر وسیله نقلیه امتیازی بدست می آورید.


محمّد ترشیزی بازدید : 62 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)
بازی موتور سواری Bike Baron یکی از جذاب ترین بازی های موجود برای سیستم عامل ios است، که با استقبالی قابل توجه مواجه شده و بسیاری آن را بهترین گیم موتورسواری برای گوشی های آیفون می دانند. داستان بازی به گونه ای است که شما نقش یک پیک موتوری را دارید و باید بسته های مورد نظر را در کمترین زمان ممکن به صاحبانشان تحویل دهید. مراقبت موانع موجود در بازی باشید و سعی کنید با کمترین خطا به خط پایان برسید.

درباره IOS ,
محمّد ترشیزی بازدید : 156 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به تازگی یک برنامه جالب ویژه جام جهانی 2014 منتشر کرده است که این برنامه برای سیستم عامل های اندروید و ios طراحی شده است. شما می توانید با نصب این نرم افزار بر روی گوشی هوشمند خود از وضعیت 32 تیم راه یافته به جام جهانی مطلع شوید، ویژگی های هر تیم و بازیکنانش را مطالعه کنید. در ضمن شما می توانید قرعه کشی جام جهانی را در روز جمعه به صورت مستقیم مشاهده کنید. این برنامه علاوه بر داشتن اطلاعات جام جهانی و تیم های موجود در آن می تواند یک منبع عظیم برای دسترسی به نتایج 197 لیگ کشورهای مختلف، تورنمت ها و جام های گوناگون باشد. برنامه آرشیو عظیمی از ویدئوهای موجود در سایت فیفا را در درون خود قرار داده است و شما می توانید آن ها را تماشا یا دانلود کنید.


محمّد ترشیزی بازدید : 80 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

برنامه Eye Test یک نرم افزار جالب و کاربردی جهت سنجش قدرت بینایی چشم توسط تلفن همراه هوشمند است. این برنامه می تواند با سنجش کامل چشم های شما اختلالات موجود در آن را گزارش دهد. این نرم افزار یک گزینه مناسب برای چشم پزشکان و حتی افراد عادی جامعه هم هست و نصب آن بر روی گوشی دارای سیستم عامل ios توصیه می شود. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: ابزارهای تشخیص کور رنگی های مختلف، ابزار سنجش قدرت بینایی، تصاویر جالب از خطای دید، ابزارهای تشخیص اختلالات بینایی خاص و ... اشاره کرد.


درباره IOS ,
محمّد ترشیزی بازدید : 140 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

در بازی Fruit crush شما نقش یک میوه فروش را خواهید داشت و وظیفه دارید میوه ها را دسته بندی و در قفسه مخصوص خود قرار دهید. اگر بتوانید میوه ها در زمان کمتری دسته بندی و قفسه بندی کنید، امتیاز بیشتری را کسب می کنید و راهی مراحل بعد می شوید. برای دسته بندی میوه ها باید آن ها را در کنار هم جمع کنید، تا آن ها به صورت خودکار از بین بروند. با پیشرفت در بازی تنوع و تعداد میوه ها بیشتر می شود، این افزایش می تواند شما را به چالش بکشاند.


محمّد ترشیزی بازدید : 139 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

یکی از محبوب ترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی با میلیون ها بار دانلود است. در این بازی شما دارای یک عروسک هستید که می توانید آن را به سبک دلخواه خود بزرگ کنید، لباس های مورد نظرتان به آن بپوشانید، جای آن را تمیز کنید و بسیاری کارهای دیگر که می توانند برای ساعت ها شما را سرگرم کنند. در ضمن شما می توانید ظاهر اتاق مانند رنگ دیوارها و pou را سفارشی سازی کنید. بازی موفق به کسب امتیاز 5 ستاره شده و به قدری جذاب است که امکان دارد شما را معتاد خود کند. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: امکان سفارشی سازی عروسک بازی، سفارشی سازی تصویر اتاق، داستان جذاب با کارهای بامزه و ... اشاره کرد.


محمّد ترشیزی بازدید : 91 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

بازی Royal Revolt! یک بازی زیبا و اکشن است. در این بازی شاهزاده جوان سعی دارد تاج و تخت پدر خود را پس بگیرد و در این میان با چالش هایی رو به رو می شود که باید با کمک خود و سربازان شجاع مشکل ها را برطرف کند. در میان بازی بستگاه حریص او برایش مشکل هایی به وجود می آورند که او این موانع را از پیش رو برمی دارد. شما باید از کنترل های لمسی برای هدایت نیروهای نظامی خود استفاده کنید، ضمنا می توانید شوالیه های خود را ارتقا دهید و قدرتشان را دوچندان کنید، تا بتوانید همه ی ۵۸ قلعه ی تسخیر شده را باز پس گیرید و دوباره امپراطوری را تشکیل دهید.


محمّد ترشیزی بازدید : 113 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

در این بازی Unblock-2 شما باید با جا به جایی بلوک ها و حرکت آن ها به سمت مسیر مناسب، شرایط را برای خروج بلوک مورد نظر محیا کنید. با پیشرفت در بازی عبور از مراحل بسیار دشوار می شود و تعداد بلوک های موجود و نحوه قرار گیری آن ها می تواند شما را به چالش بکشاند ولی نگران نباشید، زیرا شما می توانید امتیازات خود برای دوستانتان ارسال کنید تا قدرت و توانایی های خود را به آن ها اثبات کنید. بازی دارای سه سطح مختلف ( آسان، متوسط و سخت ) است. وجود 150 مرحله برای هر سطح دشواری، کاراکترهای جذاب، گرافیک مناسب و ... از ویژگی های بازی هستند.


محمّد ترشیزی بازدید : 209 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

1Tap-Eraser-Pro

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

۱Tap Eraser Pro نرم افزاری است که با استفاده از آن خواهید توانست تنها با یک کلیک گوشی یا تبلت تحت اندروید خود را پاکسازی نمایید . پاک کردن تمامی رد پاها ، پیامک ها ، لیست تماس های برقرار شده ، کش اپلیکیشن ها و کلمات جستجو شده تخصص این اپلیکیشن است . این برنامه دارای ۴ حالت مختلف است که می توانید بنا به نیاز خود از آنها استفاده کنید :

۱ – پاکسازی خودکار
۲ – پاکسازی از راه دور
۳ – پاکسازی با یک کلیک
۴ – پاکسازی با استفاده از ویجت

اگر شما نیز بنا به دلایل مختلف نمی خواهید اطلاعاتی از کارهای شخصی و خصوصی تان در تلفن همراه تان ذخیره گردد استفاده از این برنامه را پیشنهاد می کنیم .

محمّد ترشیزی بازدید : 78 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

 

اگر از نصب بودن بسیاری از اپلیکیشن های پیش فرض بر روی اندروید خود خسته شده اید ؟
آیا این اتفاق برایتان افتاده است که پس از حذف یک اپ نظرتان عوض شده باشد ؟
آیا ار چندین کلیک برای یک حذف ساده اپلیکیشن ها خسته شده اید ؟

اگر سوالات ذکر شده برای شما نیز صادق است پیشنهاد می کنیم نرم افزار App Master(Uninstall Master) را از دست ندهید . این نرم افزار با در اختیار داشتن یک محیط کاربرپسند و البته ساده به شما کمک می کند بتوانید به سادگی تمامی نیازهای خود را برطرف سازید . از جمله قابلیت های کلیدی این اپلیکیشن می تواند به امکان حذف گروهی چندین اپ به صورت همزمان اشاره نمود که قطعا برای افرادی که علاقه مند به نصب نرم افزار ها و بازی ها مختلف بر روی اندروید خود هستند می تواند بسیار مفید باشد . افزون بر این با قابلیت تهیه بک آپ و باز گردانی می توانید برای همیشه خیال خود را از بابت از دست رفتن اطلاعات تان آسوده سازید . در صورتی که اندروید شما دارای دسترسی روت نیز می باشد امکانات دیگری نظیر فریز کردن اپلیکیشن ها برای جلوگیری از انجام پذیرفتن تغییرات برایتان وجود خواهد داشت .

 

App-Master(Uninstall-Master)

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 247
  • بازدید ماه : 427
  • بازدید سال : 6,021
  • بازدید کلی : 2,798,249