loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 45 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزار Handrite Notes Notepad Pro یک ابزار یادداشت برداری کاربردی است به سبکی متفاوت است که توسط آن شما می توانید یادداشت های خود را با دست خط خودتان بنویسید همچنین می توانید نوشته هایتان را به فایل PDF تبدیل کنید.

محمّد ترشیزی بازدید : 249 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

در این بازی شما در دهه ۱۹۳۰ می باشید، جایی که بحران شرایط خیلی بدی برای کشاورزان به وجود آورده است. شما در نقش یک زن جوان به نام جنیفر، یک مزرعه کوچک ورشکست شده را خریداری کرده و آن مزرعه را تبدیل به یکی از پر سود ترین تجارت های ایالت کند. وی هم اکنون ایده خوبی دارد. شما می توانید اقتصاد را شکوفا کنید. با یک سرمایه گذاری کوچک شروع کنید، سکه هایی را بدست آورده و مزرعه را بهبود بخشید. به پرورش محصولات کشاورزی بپردازید و حتی از حیوانات نگهداری کرده و مواد لازم را تولید کنید. بدین ترتیب مزرعه خود را بزرگ کرده و اقتصاد کشور را به پیشرفت برسانید. افزون بر این خانواده های زیادی چشم انتظار شما هستند. به آن ها نیز یاری برسانید. در این ورژن برخی از باگ ها رفع شده و پول شما نا محدود می باشد.

محمّد ترشیزی بازدید : 6891 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (1)

نرم افزار لاین جاوا می تواند جایگزین مناسبی برای نرم افزار وی چت برای کاربران LINE که گوشی جاوا و سیمبیان (نوکیا، سونی اریکسون، سامسونگ، ال جی و …) دارند باشد. نرم افزار LINE Java همانند تمامی برنامه های مسنجر چت موبایل قابلیت ارسال متن و چت با دوستان را فراهم می کند و نیز قابلیت تماس صوتی و مکالمه ویدیویی Video call را فراهم می کند. لاین جاوا قابل نصب روی گوشی های سیمبین می باشد و دارای استیکرهای متنوع، قابلیت ارسال عکس و فیلم، امکان چت گروهی و قسمت تایم لاین TimeLine شبیه نرم افزار وی چت می باشد که می توانید مطالب را با دوستان به اشتراک بذارید. ویژگی دیگر نرم افزار لاین این است که بعد از فعالسازی نرم افزار (از طریق وارد کردن شماره خود در برنامه و دریافت sms کد فعالسازی برنامه لاین) می توانید با آی دی و یا ایمیل خود از هر دستگاه دیگر (تبلت، کامپیوتر و یا گوشی دیگر خود) وارد نرم افزار LINE بشوید و پیام های خود را چک کنید

محمّد ترشیزی بازدید : 440 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

اگر گوشی موبایل شما امکان اتصال به اینترنت را دارد می توانید به راحتی به کمک نرم افزار وایبر جهت تماس تلفنی و ارسال SMS کاملا رایگان استفاده کنید. نرم افزار Viber 3.1  به جای استفاده از اپراتور های موبایل شما به کمک اتصال به اینترنت برای برقراری تماس و ارسال پیامک استفاده میکند و بنابراین هزینه برای شما در بر نخواهد داشت. تنها برای استفاده از این نرم افزار باید موبایل شما به اینترنت متصل باشد. همچنین طرف مقابل شما نیز باید از طریق موبایل به اینترنت متصل بوده و نرم افزار وایبر را بر روی گوشی خود داشته باشد. در واقع شما میتوانید با هر کاربر دیگری که نرم افزار وایبر را روی گوشی خود دارد به صورت رایگان تماس بگیرید و یا SMS ارسال کنید. نرم افزار وایبر در حقیقت نوعی مسنجر رایگان است  اما با این تفاوت که در آن مکان تماس تلفنی و ارسال پیامک به صورت پیش فرض در آن شبیه سازی شده است تا استفاده از آن راحت تر باشد. بر خلاف اکثر مسنجر های دیگر برای استفاده از این نرم افزار برای برقراری تماس تلفنی یا ارسال پیامک به هیچ شناسه یا پسوردی ندارید و فقط کافی است شماره شخص مورد نظر را وارد کنید.

محمّد ترشیزی بازدید : 107 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزار BlueStacks یکی از بهترین نرم افزارهایی است که هر دارنده موبایل اندرویدی می تواند روی کامپیوتر خود داشته باشد! توسط نرم افزار BlueStacks می توانید برنامه ها و بازی های اندروید را رویکامپیوتر خود و در محیط ویندوز اجرا کنید.

یکی از دغدغه های دارندگان گوشی های موبایل، این است که قبل از نصب برنامه یا بازی مورد نظر در گوشی خود، محیط آن را ببینند و تست کنند. نرم افزار BlueStacks امکان اجرای برنامه های اندرویدی در کامپیوتر را به شما می دهد. به این ترتیب شما قبل از نصب برنامه یا بازی مورد نظرتان در موبایل، می توانید آن را در کامپیوتر خود اجرا کنید و ببینید آیا همان برنامه مورد نظر شما هست یا خیر. به این ترتیب از نصب و حذف های مکرر خلاص می شوید و فقط برنامه هایی را نصب می کنید که محیط آنها را دیده اید و خوشتان آمده است. 

اگر یک برنامه یا بازی اندرویدی را با کمک BlueStacks در ویندوز نصب و تست کردید و مورد قبولتان بود، می توانید به راحتی با کمک همین نرم افزار آن را به موبایل اندرویدی خود انتقال دهید. این انتقال هم به وسیله کابل USB و هم به صورت بیسیم (WiFi یا Bluetooth) امکان پذیر است.

محمّد ترشیزی بازدید : 52 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

اگر به دنبال بازی های گرافیکی هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان Angry Warrior Eternity Slasher را از دست ندهید . در این بازی شما در نقش یک دهقان بوده که بایستی با هیولاهای موجود در بازی مبارزه کنید و تمامی آن ها را از بین ببرید . نیازی نیست نگران باشید ، زیرا برای این کار می توانید از سلاح های متنوع استفاده نمایید . قابل توجه است که جلوه های موسیقی به کار رفته در این بازی فوق العاده هیجان انگیز می باشند . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی بسیار عالی بوده و مطمئنا شما را شگفت زده خواهد کرد .

محمّد ترشیزی بازدید : 92 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

آیا دوست دارید بر روی چوب حکاکی کنید ؟ اگر این چنین است پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان Pyrography  را از دست ندهید . توجه داشته باشید که این برنامه فقط یک سرگرمی نیست ، بلکه به شما کمک می کند تا آثار هنری واقعی متعددی را ایجاد کنید ! برای اجرا تنها کافی است بوم مورد نظر خود را انتخاب کنید . لازم به ذکر است که پس از اتمام کار قادر خواهید بود تا آثار هنری خود را از طریق ایمیل به دوستان خود ارسال نموده و به آن ها هدیه دهید .

محمّد ترشیزی بازدید : 148 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

فایل منیجرهای متعددی برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است، که نرم افزار ES File Explorer File Manager یکی از بهترین برنامه های مدیریت فایل ها و برنامه ها در تلفن همراه است. اصلی ترین ویژگی برنامه که سبب محبوبیت آن شده است، سرعت بالا در انجام امور درخواستی است. اما علاوه بر سرعت بالا در اجرا امور، برنامه از فایل های فشرده مانند: zip و rar به صورت کامل پشتیبانی می کند. شما با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود فایل های موجود در تلفن همراهتان را با استفاده از شبکه wifi بین سایر تلفن های همراه یا رایانه به اشتراک بگذارید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از سرویس های ابری، امکان رمز گشایی فایل های فشرده، قابلیت ارتباط بی سیم بین دستگاه های دارای wifi و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 75 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

از محبوب ترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی، بازی های موتور سواری هستند که پرطرفداران فراوانی را برای خود جذب کرده اند. بازی موتور سواری Dhoom:3 the game برگرفته شده از داستان یک فیلم هندی است و اتفاقات موجود در آن در خیابان های شهر شیکاگو رخ می دهد، شما وظیفه دارید برای نجات جان خود و دوستانتان با نهایت سرعت در خیابان رانندگی کنید و از دست پلیس های شهر فرار کنید. برای افزایش سرعت موتور خود سعی کنید سکه ها و امتیازات موجود در مسیر را جمع آوری کنید تا بتوانید در مواقع مورد نیاز نیترو (شتاب دهنده سرعت) خریداری کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: کنترل آسان، ارائه نسخه های بروز رسانی به صورت مداوم، داستان هیجان انگیز و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 80 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 32-bit: Windows Vista, Windows 7, Windows 8

Processor: Intel Core 2 Duo, 2.4 GHz | AMD Athlon X2, 2.8 GHz or better

Memory: 2 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce 8800 GTS | AMD Radeon 3850 or better

DirectX®: 10

Hard Drive: 10 GB HD space

Additional: Windows XP and DirectX® 9.0c and below not supported

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 119
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 142
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 221
  • بازدید ماه : 401
  • بازدید سال : 5,995
  • بازدید کلی : 2,798,223