loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 224 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (0)

 

بازی Fruit Ninja یکی از محبوب ترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی است، که این بار نسخه ی سیمبین آن منتشر شده است. شاید در نگاه اول برای شما بریدن و تکه تکه کردن میوه ها کاری بیش از حد ساده و خسته کننده به نظر آید، ولی مطمئن باشید تنها تکه تکه کردن میوه ها نیست بلکه شما با موانعی چون بمب در بازی مواجهه می شوید و با کمی بی دقتی، بازی را خواهید باخت یا این که اگر سرعت عمل شما در بریدن میوه ها پایین باشد و میوه ها به سلامت عبور کنند، شما باز هم شکست خواهید خورد. از ویژگی های این بازی می توان به مواردی چون: گرافیکی عالی، جلوه های صوتی جذاب و مراحل متعدد اشاره نمود.


محمّد ترشیزی بازدید : 231 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

 

اینبار برای شما بازدیدکنندگان عزیز بازی Diablo 3 یا دیابلو 3 برایتان آماده کرده ایم . این بازی در سبک مبارزه ای میباشد وبازی جذابی برای افرادی که این بازیها را میپسندند میباشد برای دانلود از سایت پی سی اپس به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

 

محمّد ترشیزی بازدید : 111 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)
با لایو والپیپر جذاب و زیبای Ice Galaxy سردترین و یخ ترین قسمت کهکشان را در صفحه نمایش خود نگهداری
کنید. یک والپیپر زیبا مخصوص علاقه مندان به کهکشان های شگفت انگیز.
 
 گزینه جدید : سنسور شتاب سنج روشن / خاموش .
سرعت حرکت دوربین چپ و راست (بر روی پیش فرض  )
 اندازه کهکشان ثابت در برخی از دستگاه ها .


محمّد ترشیزی بازدید : 128 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)

 

 Call Recorder نرم افزاری است  که با آن شما مي توانيد مکالمات گوشي موبايل خود را به صورت نامحدود و بدون هیچ صدايی ضبط کرده و بر روي گوشي خود ذخيره کنيد. Call Recorder يک نرم افزار بسيار کم حجم است که به آساني اين امکان را براي گوشي شما فراهم مي آورد.


 

محمّد ترشیزی بازدید : 188 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)

 

برای  تعیین فاصله تا یک شی لازم نیست که یک متر با خود حمل کنید فقط کافی است نرم افزار Smart Distance Pro را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید تا آن را به یک متر فوق العاده قدرتمند و دقیق تبدیل کنید. این نرم افزار با استفاده از دوربین تلفن همراه شما می تواند فاصله شما را تا هر شی به راحتی محاسبه نماید، برنامه برای مهندسان بسیار مناسب و کاربردی است.


محمّد ترشیزی بازدید : 194 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

 

با استفاده از این برنامک می‌توانید ویدئوهای دلخواه را روی دستگاه خود دانلود کنید، مشخصات ویدئوی مورد نظر به ​همراه نظرات کاربران دیگر درباره آن را ببینید، فهرست علاقه‌مندی‌ها درست کنید و در صورت تمایل ویدئو‌های دلخواه را روی شبکه‌های اجتماعی نظیر فیسبوک به اشتراک گذارید.

فرمت فایل های ویدئویی دانلود شده توسط این برنامک به گونه‌ای است که به سادگی ​می‌توان​ویدئوهای آپارات را با برنامه پخش‌کننده داخلی خود تلفن نگاه کرد. تماشای فیلم توسط آپارات حجم زیادی از اینترنت را استفاده ​می​کند. بنابراین استفاده از آپارات​ هنگام اتصال به اینترنت توسط​ سیمکارت ​توصیه نمی​شود.
 
محمّد ترشیزی بازدید : 138 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (3)

 

نرم افزار Video Converter Android یکی از بهترین مبدل های ویدئویی برای گوشی های اندروید میباشد. این برنامه از فرمت های asf ،avi ،divx ،flv ،m2v ،m4v ،mjpeg mkv ،mov ،mpg ،ogg ،ogv ،rm ،rmvb ،webm ،wmv پشتیبانی میکند. همچنین این برنامه دارای ویژگی های جدیدی همچون انتخاب قسمتی از ویدئو با تعیین زمان شروع و پایان، و استخراج فایل صوتی با فرمت mp3 از فیلم ها نیز هست. برای دانلود از سایت پی سی اپس به ادامه مطلب مراجعه فرمایید


 

محمّد ترشیزی بازدید : 228 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)

 

امروز بازی A Good Day to Die Hard را برای شما آماده کرده ایم که این بازی جزء بهترین بازیهای اکشن به شمار میرود . در این بازی John McClane در سفری به روسیه به کمک پسرش که برای سازمان CIS کار می کنند برای جلوگیری از دزدی سلاح هسته ای با نیروهای زیر زمینی درگیر می شوند.


محمّد ترشیزی بازدید : 115 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

 

به کمک این نرم افزار قادر خواهید بود بارکد ها را به راحتی اسکن کنید.همچنین این امکان را خواهی داشت تا اطلاعات موجود در گوشی خود را برای دیگران به راحتی ایمیل کنید و یا آنها را از طریق اس ام اس برای دوستانتان بفرستید. برای دانلود از سایت پی سی اپس به ادامه مطلب مراجعه فرمایید


 

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 164
  • بازدید ماه : 344
  • بازدید سال : 5,938
  • بازدید کلی : 2,798,166