loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 188 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

مرورگر دلفین بهترین و محبوب ترین نرم افزار موجود در فروشگاه گوگل پلی برای وبگردی در سیستم عامل اندروید است. نرم افزار Dolphin Browser در فروشگاه گوگل پلی بیش از 80 میلیون بار دانلود شده است، تعداد دانلود برنامه نشانگر ویژگی ها و قدرت فوق العاده ی آن است. یکی از اصلی ترین ویژگی های نرم افزار امکان سفارشی سازی است، با استفاده از این ویژگی کاربر می تواند مرورگر را از لحاظ ظاهری و عملکرد تغییر دهد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از امضای دیجیتال، وجود تم های متنوع، امکان نصب پلاگین های مختلف و ... اشاره کرد. در ضمن این نرم افزار فوق العاده دارای بیش از 60 پلاگین کاربری است و از تمام زبان های برنامه نویسی پشتیبانی می کند.


محمّد ترشیزی بازدید : 53 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

برنامه ی پیش رو شامل متن قرآن کریم به همراه ترجمه ی آقای الهی قمشه ای و ترتیل استاد مشاری است. شما می توانید با نصب این نرم افزار در زمان های دلخواه خود اقدام به مطالعه و قرائت جز 30 قرآن کنید. برنامه برای آموزش قرآن کریم بسیار مناسب است زیرا ترتیل صوتی آن می تواند مانند یک معلم عمل کند و تلفظ صحیح کلمات را به شما یاد دهد . از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: ترتیل صوتی زیبا و مناسب، حجم کم برنامه، وجود تمام سوره های جز 30 قرآن کریم و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 64 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Gangstar Vegas یکی از بهترین بازی های گیم لافت برای سیستم عامل اندروید می باشد . به شهر ثروت و گناه خوش آمدید . در این بازی شما وظیفه دارید تا ماموریت ها را به اتمام رسانده و یا به صورت آزادانه در شهر دور بزنید . اگر طرفدار بازی های جی تی آی هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید . بیش از ۸۰ مرحله هیجانی در این بازی وجود داشته که بایستی آن ها را به اتمام برسانید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود ۸۰ ماموریت مختلف ، گردش آزادانه در شهر ، ساخت تیم گانگستر و محیط های سه بعدی اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده عالی بوده و جای هیچ شکی نیست که مجذوب آن خواهید شد

محمّد ترشیزی بازدید : 35 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

با استفاده از Docs To Go Premium هرکجا هستید می‌توانید انواع فایل های آفیس و پی‌دی‌اف بسازید و آنها را تغییر دهید. Docs To Go Premium بهترین تجربه مشاهده و تغییر اسناد را به شما ارائه می‌دهد.

محمّد ترشیزی بازدید : 40 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲۳ و بالاتر 

Filey O’Fish یک بازی ساده درسبک بازی محبوب Flappy Bird است. به فایلی کمک کنید تا از میان لوله‌ها پرواز کند بذون اینکه به مانعی برخورد کند و سعی کنید رکورد خود را افزایش دهید. بازی با گرافیکی پیکسلی است، با طراحی ساده و بازی روان. درجه سختی آن ممکن است از آنچه انتظارش را دارید بیشتر باشد!

محمّد ترشیزی بازدید : 128 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۱ و بالاتر

آیا گوشی اندرویدی شما از فلش یو اس بی پشتیبانی نمی کند ؟ آیا از این وضعیت ناراضی هستید ؟ اگر این چنین است بدون شک Root Explorer USB Addon به کارتان خواهد آمد . به کمک این افزونه  قادر خواهید بود تا به گوشی اندرویدی خود یو اس بی متصل نمایید . بدون شک این برنامه یک افزونه کاربردی می باشد ! لازم به ذکر است که برای اجرای این اپلیکیشن به گوشی روت شده احتیاج دارید .

محمّد ترشیزی بازدید : 35 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Next Launcher 3D Shell نام یکی از بهترین لانچرهای  سیستم عامل اندروید می باشد که با بهره گیری از جلوه های سه بعدی محیطی نو و غیر تکراری را برای شما به ارمغام می آورد . با استفاده از این لانچر می توانید محیط کاربری اسمارت فون اندرویدی خود را بهبود بخشیده و آن را زیباتر جلوه دهید . به کمک افکت های موجود در لانچر صفحه نمایش گوشی خود را تزیین نمایید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا ویدجت های موجود در لانچر را در صفحه نمایش گوشی خود قرار دهید . یکی از مهم ترین ویژگی های این لانچر در اختیار داشتن صدها پوسته مختلف بوده که تعداد بسیاری از آن ها در اندروید ها به رایگان آماده دانلود می باشند . در نهایت لازم به ذکر است که این لانچر به صورت کامل از حالت App drawer پشتیبانی می کند .

محمّد ترشیزی بازدید : 29 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار VidTrim Pro – Video Editor می توانید در تلفن همراه اندرویدی خود اقدام به ویرایش و سفارشی سازی ویدئوهای مد نظرتان کنید. برنامه ابزارهای ویرایشی مختلفی را در اختیار کاربر قرار می دهد که برخی از آن ها عبارت اند از: افکت های متنوع، ابزار اشتراک گذاری، پارت بندی، جدا کردن صدا و ... . کار با نرم افزار بسیار آسان است و می تواند شما را به یک تدوینگر حرفه ای تبدیل کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان افزودن صدا به ویدئوها، پشتیبانی از فرمت mp4، محیط کاربری ساده و ... اشاره کرد. در ضمن برنامه علاوه بر پشتیبانی از گوشی های اندرویدی از اکثر تبلت های اندرویدی نیز پشتیبانی می کند.

محمّد ترشیزی بازدید : 112 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی Total conquest روایتگر سقوط امپراطوری رم است و در آن شما وظیفه دارید شهری برای خود بنا کنید و آن را به سبک دلخواه خود مدیریت کنید. پس از ساخت شهر شما وارد یک جنگ استراتژیک خواهید شد و باید با تدبیر راهکارهای مناسبی را برای دفاع از شهر انتخاب کنید شما می توانید با استفاده از تله، برج، دیوار، درب و واحد پادگانی از شهر خود مراقبت کنید. برای کشور گشایی های جدید سرباز استخدام کنید و مهارت های جنگی را به آن ها بیاموزید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: امکان دعوت از دوستان برای بازی، وجود داستان جذاب، امکان ایجاد جنگ های گروهی و ... اشاره کرد.


 

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 120
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 199
  • بازدید ماه : 379
  • بازدید سال : 5,973
  • بازدید کلی : 2,798,201