loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 56 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

بی شک Trial Xtreme پرطرفدارترین بازی موتور سواری تحت اندروید می باشد که با گیم پلی بسیار جذاب خود توانسته است بیش از ۴۰ میلیون دانلود را در سرتاسر جهان به خود اختصاص دهد و حال پس از موفقیت در دو نسخه پیشین ، اکنون شاهد ورود سومین ویرایش از این بازی جذاب هستیم .
گرافیک بالا و استفاده از کنترلرهای مخلتف نظیر شتابسنج در کنار مراحل گوناگون و البته سخت و دشوار باعث خواهد شد به این بازی معتاد شوید . از جمله ویژگی های افزوده شده در نسخه جدید امکان انجام به صورت مولتی پلیر به همراه دوستان تان می باشد که قطعا بر جذابیت بازی خواهد افزود .


محمّد ترشیزی بازدید : 52 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

THE GODS HD  یک بازی بسیار زیبا با گرافیکی خارق العاده است که به لطف بهره گیری از Unreal Engine 3 و در سبک ARGP طراحی و ارایه گردیده است . نسخه نخست این گیم برای پلتفرم iOS ریلیز گردیده بود که پس از کسب موفقیت های فراوان اکنون پای در اندروید گذاشته است . گرافیک شبه کنسول ، استایل واقع گرایانه و قابلیت های منحصر به فرد کاراکتر های موجود آن را به یکی از بی بدیل ترین بازی های اچ دی اکشنی که تاکنون برای گوشی های موبایل طراحی شده  تبدیل نموده است . اگر فکر می کنید برای نبرد های خونین آماده اید اکنون بازی خدایان را دانلود نموده و از آن لذت ببرید !


محمّد ترشیزی بازدید : 59 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

توسط برنامه جالب PrinterShare™ Mobile Print می توانید گوشی های هوشمند اندروید خود را به پرینتر مورد نظر متصل کرده و از اطلاعات مورد نظر خود پرینت بگیرید. این برنامه به وسیله بلوتوث و وای فای به پرینتر متصل می شود و امکان پرینت محتویات گوشی را بدون نیاز به PC فراهم می کند. می توان گرفتن پرینت از پیامک ها را مهمترین ویژگی این نرم افزار اندروید دانست. چاپ مستقیم بوسیله Wi-fI، بلوتوث و کابل بدون نیاز به کامپیوتر، چاپ از راه دور به صورت نامحدود، پشتیبانی از انواع ویندوز ها و … از جمله امکانات این برنامه می باشد. در نسخه جدید این برنامه از محتویات ایمیل ها مانند Gmail نیز به راحتی می توانید پرینت بگیرید. با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود که تصاویر با فرمت های JPG, PNG, GIF و اسناد و متن ها با فرمت های PDF, DOC, XSL, PPT, TXT را چاپ نمایید. همچنین این برنامه از تمامی شماره تماس ها، پیامک ها و دیگر اطلاعات گوشی پشتیبانی می کند. مشکل عدم رندر با کیفیت برخی از مقالات در این نسخه به طور کامل برطرف شده است.

 

 

محمّد ترشیزی بازدید : 46 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر
Transparent Screen Launcher یک لانچر کاملا متفاوت از آنهایی است که تا کنون تجربه کرده اید . این لانچر هنگام استفاده نه از طرح های گرافیکی خاص بلکه از ویژگی شفافیت بهره می برد آن هم با استفاده از دوربین دستگاه شما !
با این اپلیکیشن خواهید توانست هنگامی که در حال قدم زدن هستید بی آنکه خطر تصادف یا زمین خوردن شما را تهدید کند بتوانید از تبلت یا اسمارت فون خود استفاده نمایید .


محمّد ترشیزی بازدید : 53 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

اگر به ورزش علاقه مند هستید پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان Backbreaker 2: Vengeance را از دست ندهید . این بازی با میلیون ها بار دانلود به یکی از بهترین بازی های تولید شده برای سیستم عامل اندروید تبدیل شده است . برای اجرا تنها کافی است تیم مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس با دوستان خود مسابقه دهید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به گرافیک بسیار عالی ، جلوه های صوتی بی نظیر و وجود محیط های سه بعدی اشاره داشت .


محمّد ترشیزی بازدید : 59 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

 برای رقابت های هیجان انگیز فرمول یک آماده اید ؟
F1™ Challenge یک بازی بسیار زیباست که شما را به مسابقات جهانی فرمول ۱ خواهد برد ؛ جایی که بیش از ۹۰ مسابقه مختلف انتظار شما را می کشند .
در این بازی که لیسانس رسمی مسابقات فرمول یک برای بازی های ویدیویی را دارد ۱۲ خودرو از برترین گونه های موجود مربوط به این مسابقات قرار گرفته است و شما می بایست با بهره گیری از کنترلر ساده ای که در بازی وجود دارد اقدام به هدایت خودروی خود نمایید . اگر فکر می کنید برای تجربه سرعت های بالا آماده اید ، اکنون این بازی را دانلود نمایید .
 

محمّد ترشیزی بازدید : 55 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

 در بازی CONTRACT KILLER 2 شما نقش جک گریفین ، یک مزدور تمام عیار را بازی خواهید نمود . این بازی بر اساس یک خط داستانی طولانی و البته بین المللی صورت خواهد پذیرفت که می بایست طیف وسیعی از افراد مختلف را به قتل برسانید . یکی از ویژگی های این بازی شیوه انجام آن به دو صورت اول شخص هنگام استفاده از اسنایپر و نیز حالت سوم شخص اشاره نمود . اهداف مختلف ، دشمنان متفاوت ، بمب های مختلف و بسیاری دیگر انتظار شما را می کشند .


محمّد ترشیزی بازدید : 58 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

اگر از علاقه مندان به سری بازی های فوتبالی اندروید هستید به هیچ وجه FIFA 14 را که یکی از برترین بازی های فوتبال دنیای اسمارت فون هاست از دست ندهید !
تجربه ای هیجان انگیز از هر پاس ، شوت و تکل را با تاچ کنترل جدید این بازی تجربه کنید ؛ افزون بر این هر لحظه ای انجام این بازی را به لطف طراحی اعجاب انگیز کمپانی EA حس بازی کردن در دنیای واقعی را برایتان به ارمغان خواهد آورد . فیفا ۱۴ شامل اکثر تیم ها ، لیگ ها و بازیکنان دنیای واقعی است هم اکنون انتظار شما را می کشند . بی شک خریداری لایسنس ۳۳ لیگ شامل تیم ها و بیش از ۱۶۰۰۰ بازیکن ، این بازی را با کامل ترین گیم فوتبالی اندروید تبدیل نموده است .
با کسب درآمد در بازی از طریق نقل و انتفال بازیکنان در تیم فانتزی تان می توانید بر افزاش باشگاه خود افزوده و اقدام به جذب بازیکنان قدرتمند تر نمایید .


محمّد ترشیزی بازدید : 43 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

Khaba یک بازی ماجراجویانه پازلی راز آلود است .
مایکل یک کاوشگر آثار باستانی است که در جستجوی یافتن رمزهای مربوط به یک گنجینه است . برای این کار او وارد یک معبد تاریک به نام Khaba شده است و تنها اشعه های ضعیفی از نور خورشید تنها امید اوست . از طریق اتاق های پر از پازل که نور خورشید با تابیدن بر روی آینه های موجود در آن ها بایست درهای سنگی را بگشایید ؛ در هایی که با یکدیگر ارتباط دارند و با باز شدن یکی ، دیگری بسته می شود . به عنوان شخصیت مایکل می توانید با حل کردن پازل هر مرحله به داستان بازی پی ببرید .


محمّد ترشیزی بازدید : 54 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

اگر به دنبال یک مبدل حرفه ای هستید ما The File Converter  را به شما پیشنهاد می کنیم . با استفاده از این برنامه این امکان را خواهید داشت تا فرمت فایل های صوتی ، تصویری و اسناد خود را تغییر داده و آن ها را به سایر فرمت ها تبدیل نمایید . اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا سایز و کیفیت فرمت مورد نظر خود را تعیین نمایید . لازم به ذکر است که برای اجرای این اپلیکیشن اتصال به اینترنت نیاز خواهد بود .


تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 255
  • بازدید ماه : 435
  • بازدید سال : 6,029
  • بازدید کلی : 2,798,257