loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 59 شنبه 18 آبان 1392 نظرات (0)

جهان به وسیله هیولاها مورد تاخت و تاز قرار گرفته است ! Level Up: Heroes of Neverfail یک جادوگر زیرک بوده که قصد دارد مانع میان واقعیت و بازی های رایانه ای را از بین ببرد ! اما هیچ کس به جز شما نمی تواند جلوی این اقدام نا به هنجار او را بگیرد . در طول بازی شما باید با زامبی ها ، اورک ها ، گیاهان گوشتخوار و اژدها ها مبارزه کرده و آن ها را برای همیشه نابود کنید . دقت داشته باشید که برای نابودی دشمنان سلاح های متعددی در اختیارتان قرار خواهد گرفت . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی ارائه شده است .

ویژگی های اصلی:

ارائه با گرافیک شگفت انگیز سه بعدی

مبارزه با اورک ها و زامبی ها

کاوش در مکان های مختلف

صعود به مراحل بالاتر


محمّد ترشیزی بازدید : 84 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

نرم افزار Taskbar Windows 8 Style این امکان را به شما می دهد تا نوار وظیفه ویندوز ۸ را در گوشی اندرویدی خود به همراه داشته باشید . با استفاده از آن می توانید در سریع ترین زمان ممکن به مخاطبین و اپلیکیشن های خود دسترسی داشته باشید . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به امکان سفارشی سازی دکمه استارت اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا آیکان مربوط به اپلیکیشن ها را مخفی نمایید .

ویژگی های اصلی:

در دسترس بودن استارت ویندوز ۸

قابلیت مخفی کردن برنامه ها

تغییر محل استارت

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد برنامه


محمّد ترشیزی بازدید : 174 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

RAM Booster Pro یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزار های موجود در فروشگاه گوگل پلی بوده که طرفداران زیادی دارد . این برنامه حافظه گوشی اندرویدی شما را بهینه سازی کرده و سرعت آن را بالا می برد . به عنوان مثال این امکان را خواهید داشت تا پس از مرور صفحات وب از این برنامه استفاده کنید . تنها با یک کلیک اپلیکیشن های اضافه را ببندید و سرعت گوشی را تا حد قابل توجهی بهبود ببخشید . همچنین لازم به ذکر است که در این نرم افزار یک ویدجت اختصاصی گنجانده شده  که می توانید آن را در صفحه نمایش گوشی قرار دهید

ویژگی های اصلی:

در دسترس بودن ویدجت اختصاصی

بستن برنامه ها با یک کلیک

افزایش سرعت گوشی

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

به روز رسانی زبان برنامه


محمّد ترشیزی بازدید : 99 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)

بازی Danger Dash یک بازی سرگرم‌کننده در سبک بازی محبوب Temple Run برای گوشی‌هایی که از جاوا پشتیبانی می‌کنند است. در این بازی شما باید با دویدن، پرش و سر خوردن روی زمین و با عبور از موانع در سر راهتان تا جایی که می‌توانید فرار کنید! هرچه جلوتر بروید موانع در سر راه شما بیشتر خواهد شد و بازی سخت‌تر می‌شود. با انجام دادن بازی امکانات بیشتری از آن نیز برای شما باز خواهد شد. لطفاً توجه داشته باشید این بازی مناسب برای تلفن‌های لمسی است.


محمّد ترشیزی بازدید : 102 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)

بازی مافیای روسی برای موبایل با نام Russian Mafia که به تازگی ارائه گردیده است را برای شما آماده کرده ایم که دارای سبک اکشن می باشد . همانطور که از اسم این بازی مشخص است شما در این بازی با مافیای روسی سرو کار دارید . این بازی با فرمت جاوا ارائه گردیده است و دارای رزولشن 240x320 می باشد.


محمّد ترشیزی بازدید : 693 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (2)
نرم افزار جاوا مرورگر قدرتمند و سبک QQbrowser v2.08 که برای افرادی که ار اینترنت موبایل خود استفاده میکنند بسیار مناسب و کاربردی می باشد.
توسط این مرورگر قدرتمند و بسیار سبک وب سرعت بالایی را در باز کردن صفحات وب تجربه خواهید کرد و از سادگی و کاربردی بودن این نرم افزار اینترنت موبایل لذت خواهید برد. برنامه کیو کیو بروزر برای جاوا هم اکنون در سایت پی سی اپس قابل دانلود می باشد.
محمّد ترشیزی بازدید : 83 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)

 بدون شک حتما با نام آنتی ویروس Avira Free Android Security آشنا هستید ! این آنتی ویروس در ابتدا برای سیستم عامل ویندوز طراحی گردید . پس از موفقیت هایی که در سیستم عامل ویندوز به دست آورد ، سرانجام نسخه های اندروید و آیفون آن نیز تولید شد . این آنتی ویروس ، یکی از بهترین و برترین آنتی ویروس های تولید شده برای سیستم عامل اندروید بوده و به آسانی می تواند ویروس ها را شناسایی کند . از این پس دیگر نگران گشت و گذار در اینترنت نباشید ، زیرا این اپیلیکشن همراه شما خواهد بود . این آنتی ویروس ، از برنامه های مخرب گوشی ، به شدت محافظت کرده و اجازه ورود ویروس ها را به گوشی اندرویدی شما نمی دهد . با استفاده از این آنتی ویروس ، می توانید از حریم خصوصی خود محافظت کنید . لازم به ذکر است که این نرم افزار از برقراری تماس های مزاحم جلوگیری خواهد کرد . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که حتما این برنامه را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید .

ویژگی های اصلی:

پشتیبانی از زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی

قرار دادن شماره ها در لیست سیاه

بلاک کردن شماره های مزاحم

حفاظت از گوشی اندرویدی

شناسایی تمامی ویروس ها

تشخیص تروجان ها

اسکن سریع گوشی

 

محمّد ترشیزی بازدید : 78 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)

نرم افزار Music Junk Donate این امکان را به شما می دهد تا به آسانی و در سریع ترین زمان ممکن موسیقی های مورد علاقه خود را جستجو نموده و سپس آن ها را به صورت مستقیم از برنامه دانلود کنید . برای اجرا تنها کافی است وارد برنامه شده و سپس موسیقی های مورد نظر خود را جستجو کنید . لازم به ذکر است که در این نسخه از اپلیکیشن آهنگ های زیادی به کتابخانه اضافه گردیده که می توانید از آن ها استفاده کنید .

تغییرات نسخه اخیر:

وجود جریان های صوتی مختلف

اضافه شدن آهنگ های جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

 

محمّد ترشیزی بازدید : 74 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)

Lightning Launcher eXtreme یکی از سبک ترین ، سریع ترین و زیباترین لانچرهای تولید شده برای سیستم عامل اندروید می باشد . رابط کاربری این لانچر فوق العاده زیبا و شیک بوده و هرگز از کار کردن با آن خسته نخواهید شد . اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا آیکان ها و ویدجت های خود را بر روی صفحات لانچر قرار داده و با استفاده از آن ها صفحه نمایش گوشی خود را سفارشی سازید . همچنین لازم به ذکر است که از قابلیت اصلی این لانچر می توان به امکان پیمایش فوق العاده سریع ، قرار دادن آیکان ها بر روی صفحه نمایش ، رابط کاربری شیک و پویا ، نمایش اطلاعیه ها و سرعت بسیار بالا اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

قرار دادن ویجت های اختصاصی

سفارشی سازی صفحه نمایش

پیمایش فوق العاده سریع

سوییچ راحت و روان

تغییرات نسخه اخیر:

رفع مشکلات مربوط به نوار وضعیت

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد لانچر


محمّد ترشیزی بازدید : 67 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)

با برنامه FlashLight HD LED Pro از امکانات دستگاه اندروید خود به بهترین شکل ممکن بهره مند شوید. این برنامه به شما اجازه می دهد از فلاشر دوربین تلفن همراه یا رایانه لوحی خود به عنوان یک چراغ قوه قدرت مند LED استفاده کنید .
افزون براین برنامه فوق قابلیت سازگاری با ثبات دستگاه اندروید شما را دارد و به راحتی می توانید با یک بار لمس کردن صفحه نمایش گر از این چراغ قوه بهره مند شوید.

 

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 161
  • بازدید ماه : 341
  • بازدید سال : 5,935
  • بازدید کلی : 2,798,163