loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 52 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر
Skateboard Party 2 یکی از جذاب ترین بازی های اسکیت بردی است که تا کنون برای اندروید طراحی گردیده است . این بازی در ۸ مکان منحصر به فرد صورت می پذیرد که هر یک دارای ویژگی های خاص خود می باشد . بر روی تخته پریده و با آموختن حرکات جدید ، مهارت اسکیت بازی خود را بهبود ببخشید . از جمله ویژگی های مهم این بازی امکان انجام آن به صورت مولتی پلیر می باشد . بدین ترتیب شما خواهید توانست با سایر افرادی که در سرتاسر جهان آنلاین هستند اقدام به انجام آن نمایید . بهره گیری از گرافیک سه بعدی اچ دی که که برای دستگاه های اندروید بهینه سازی شده است می تواند هیجان بسیار بالایی را در وجود شما ایجاد کند .

محمّد ترشیزی بازدید : 50 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

Blackberry Messenger یا به اختصار BBM نام یک مسنجر محبوب می باشد که در اصل ابتدا برای گوشی های بلک بری طراحی شد و به محبوبیت خاصی رسید. حال این مسنجر برای گوشی های اندروید نیز منتشر شده است که شما دارندگان اندروید می توانید به مسنجر بلک بری متصل شده و به چت و ارتباط با دیگران بپردازید. دانلود بیش از ۵۰ میلیون بار نشان دهنده محبوبیت این مسنجر در مارکت می باشد. داشتن انواع شکلک های مختلف، امکان ایجاد چت های گروهی برای برقراری ارتباط به صورت چند نفره، امکان ارسال پیام به مخاطبین بلک بری خود به صورت یک باره، امکان قرار دادن تصویر دلخواه برای عکس ایدی شما در مسنجر، پشیتبانی از تصاویر متحرک، امکان قرار دادن پیام های دلخوا شما برای استاتوس بار، به اشتراک گذاری تصاویر و ویدئو ها و … از ویژگی های این مسنجر محبوب می باشد.

محمّد ترشیزی بازدید : 55 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

با برنامه mypeople Messenger می توانید به صورت رایگان با دوستان خود در ارتباط باشید. برنامه فوق یک مسنجر رایگان می باشد که می توانید تماس های تصویری و صوتی رایگان ایجاد کنید. در قسمت چت این برنامه شکلک های جدیدی قرار دارد که می توانید از آن ها در صورتی که دوستان شما نیز برنامه فوق را نصب کرده باشند استفاده کنید. در این مسنجر بیش از ۴۰۰ استیکر و شکلک مختلف وجود دارد. یکی دیگر از ویژگی های مهم این برنامه پشتیبانی از تمامی زبان های دنیا از جمله زبان فارسی می باشد. همچنین توسط این مسنجر می توانید ویدئو های خود را تا سقف ۲۰۰ مگابایت به اشتراک بگذارید.

محمّد ترشیزی بازدید : 42 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

      

Instashake یک نرم افزار ساده و در عین حال حرفه ای برای ترکیب تصاویر با یک دیگر است، برنامه می تواند تصاویر بسیار خلاقانه و زیبا برای شما خلق کند و می توانید پس از خلق تصاویر آن ها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. بهتر است برای درک قابلیت های نرم افزار تصاویر زیر را مشاهده کنید تا قدرتمند نرم افزار برای شما اثبات شود. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: الگوهای مختلف برای ادغام تصاویر، ایجاد تعادل میان تصاویر ترکیب شده، سرعت بالا در اشتراک گذاری تصاویر و ... اشاره کرد. استفاده از نرم افزار معرفی شده نیاز به مهارت خاصی ندارد و می توانید به راحتی بهترین تصاویر ترکیبی را خلق کنید.

درباره IOS ,
محمّد ترشیزی بازدید : 56 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

بدون شک GO Locker بهترین نرم افزار موجود برای تغییر و سفارشی سازی قفل صفحه  نمایش گوشی و تبلت های اندرویدی است. برنامه با ارائه سبک و سیاق های مختلف می تواند خواسته های شما را برای زیبا سازی تلفن همراه برآورده کند. برنامه علاوه بر تغییر ظاهری قفل می تواند امنیت رمز عبور را در برابر دسترسی افراد غیر مجاز افزایش دهد. در ضمن می توانید برای افزایش امنیت تلفن همراه خود از رمز گذاری بر اساس چند پایه ای استفاده کنید، یعنی می توانید از رمزگذاری های ترسیمی، صوتی، تصویری و ... بهره ببرید. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از لانچر های محبوب، محیط ساده و جذاب، افزایش امنیت تلفن همراه و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 533 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

Clean Master برنامه ای همه کاره و قدرتمند با مجموعه ای از ابزارهای بهینه سازی و پاکسازی برای سیستم عامل اندروید می باشد که با آن قادر خواهید بود فایل های بدون استفاده و اضافی ، تاریخچه ی مرورگرها و جست و جو و حافظه پنهان برنامه را پاک کنید و در زمینه ی بهینه سازی اسمارت فون خود گامی بردارید و سرعت پردازش آن را تا حد قابل چشمگیری بالا ببرید. همچنین ؛ این برنامه امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد که با بستن برنامه های بدون استفاده RAM گوشی خود را افزایش دهید و در میزان مصرف شارژ باتری صرفه جویی کنبد.

محمّد ترشیزی بازدید : 40 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

GO Weather Forecast & Widget Premium نرم افزاری کاربردی است که با کمک آن قادر خواهید بود پیش بینی وضع هوا در سه روز آینده را به طور کامل دریافت نمایید، از هوای روزانه شهر های مختلف جهان از جمله شهر های ایران با خبر شوید و همچنین با تصاویر پشت زمینه این نرم افزار جلوه ای زیبا در گوشی خود ایجاد کنید.

محمّد ترشیزی بازدید : 92 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

با برنامه Write SMS by voice می توانید بدون اینکه از کیبورد گوشی خود استفاده کنید پیامک ارسال کنید. این برنامه قابلیت Voice پیامک ها را فعال می کند. با استفاده از این قابلیت می توانید بجای تایپ کردن نوشته ها، آن ها را تلفظ کنید تا گوشی به صورت خودکار آن ها را تایپ کند. این روش به شما کمک می کند تا پیام ها را با سرعت بیشتری ارسال نمایید. ساخت و ارسال پیام جدید، استفاده از دیکشنری، انتخاب چندین مخاطب از لیست دفترچه تلفن، قابلیت تنظیم پیامک ها، انتخاب شماره با استفاده از صدا، ارسال پیام از طریق صدا، به رسمیت شناختن بیش از ۷۰ زبان، استفاده آسان و راحت و … از ویژگی های این برنامه می باشد

محمّد ترشیزی بازدید : 93 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (1)

مسنجر Coco دارای اینترفیسی کاملا شبیه به ویچت می باشد

تقریبا تمامی امکانات ویچت را به صورت یک جا در خود دارد! این مسنجر که در گوگل پلی به عنوان سریع ترین مسنجر گوشی های هوشمند در جهان معرفی شده به صورت رایگان عرضه گردیده و به شما این امکان را می دهد که به راحتی و با سرعتی بالا با دوستان خود به تعامل بپردازید و از چت روم های عمومی آن استفاده نمایید و ساعت ها خود را سرگرم سازید!

محمّد ترشیزی بازدید : 46 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

این نرم افزار به شما کمک می کند تا یک مدیریت همه جانبه و کامل بر روی ویدجت های موجود در تلفن همراه خود داشته باشید. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید کارهایی مانند: نکته برداری از کتاب های الکترونیکی، همزمان با نوشتن از ماشین حساب استفاده کنید و ... را انجام دهید.

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 175
  • بازدید ماه : 355
  • بازدید سال : 5,949
  • بازدید کلی : 2,798,177