loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 83 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار Video Hider Free قادر خواهید بود که فیلم های موجود در گوشی خود را مخفی یا برای محافظت بیشتر بر روی آن ها رمز عبور قرار دهید. در واقع با نصب نرم افزار دو لایه امنیتی برای ویدئوهای خود تعریف کرده اید، لایه های تعریف شده عبارت از: مخفی سازی و رمزگذاری. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: مخفی سازی و رمزگذاری بدون محدودیت در تعداد فایل ها، پشتیبانی از رمزهای قدرتمند، قابلیت استفاده از دو لایه امنیتی و ... اشاره کرد.


محمّد ترشیزی بازدید : 64 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

Root Call Blocker Pro یکی از بهترین نرم افزارهای موجود برای ایجاد لیست سیاه از تماس ها و پیامک های دریافتی است، شما با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود شماره های  مد نظرتان را مسدود کنید. علاوه بر این می توانید در زمان و مکان خاص برای تماس ها و پیامک ها فیلتر و محدود کننده قرار دهید. در ضمن نرم افزار دارای یک قابلیت کاربردی دیگری نیز است، که با استفاده از آن می توانید شماره های یک شهر یا کشور را مسدود کنید. از ویژگی های کاربردی نرم افزار می توان به مواردی چون: سازگاری کامل با اندروید 4.3، حل مشکل کار با ویجت، پشتیبانی از مسدود سازی پیامک ها و ... اشاره کرد. در ضمن برای استفاده از این نرم افزار، باید گوشی شما روت شده باشد.


محمّد ترشیزی بازدید : 77 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

بازی دوز یکی از بهترین سرگرمی های موجود برای اوقات فراغت است، که یک بازی ساده و فکری است. بازی BEST TIC TAC TOE به سبک بسیار خلاقانه ای طراحی شده است و فضای پس زمینه آن مانند شن های ساحل دریا است و می تواند یک شبیه سازی از بازی دوز در ساحل دریا را تداعی کند. بازی یک فرق اساسی با دوزهای معمولی دارد و آن وجود دوز 6*6 و 15*15 است. شما می توانید به صورت گروهی به رقابت با دوستان و آشنایان خود بپردازید و آن ها را به چالش بکشانید. با پیروزی بر هوش مصنوعی بازی آن را نیز به چالش بکشید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: وجود حالات مختلف، شبیه سازی زیبا و مناسب، امکان بازی به صورت گروهی و ... اشاره کرد.



محمّد ترشیزی بازدید : 54 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

در بازی Big Truck شما در نقش یک راننده کامیون ظاهر می شوید و وظیفه دارد حمل و نقل برون شهری کالاها را انجام دهید. هر چه مقدار بیشتری کالا جا به جا کنید، امتیاز بیشتری کسب می کنید و می توانید به مراحل بعد بروید. مراقب باشید کالاها در راه دچار آسیب نشود، زیرا اگر دچار مشکل شوند از امتیاز شما کسر می شود و باید خسارت کالاها را بپردازید. مسیر حمل و نقل بسیار نامناسب و پر از نا همواری است، با کوچک ترین اشتباه در این بازی بازنده خواهید شد، کالاها و ماشین شما از بین خواهند رفت. کنترل ساده و وجود کالاها متعدد از ویژگی های این بازی هستند.


درباره IOS ,
محمّد ترشیزی بازدید : 65 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزار Battery Monitor Widget Pro v2.8.4 با آنالیز و بررسی دقیق مصرف باتری تلفن همراه شما، راهکارهای عملی برای کاهش مصرف باتری ارائه می کند. برنامه با ارائه آمار تحلیلی دقیق و گرافیکی به شما کمک می کند، تا حد زیادی مصرف باتری گوشی اندرویدی خود را کاهش دهید. نرم افزار زمان کارکرد حدودی باتری و راه های افزایش عمر باتری را با روش های عملی به شما اطلاع رسانی می کند. برنامه میزان مصرف باتری را بر حسب میلی آمپر، میلی وات، میلی ولت و میلی حرارت به نمایش می گذارد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: نمایش اطلاعات با تصاویر گرافیکی، ویدجت اختصاصی، پشتیبانی از اکثر گوشی اندرویدی و ... اشاره کرد.


محمّد ترشیزی بازدید : 223 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (1)

در این بازی شما وظیفه دارید به مقابله با گرگ ها و موجودات خون آشامی که به کره ی زمین حمله کرده اند و جان بسیاری از انسان ها را به خطر انداخته اند بپردازید و تمامی موجودات ترسناک را از بین ببرید. با پیشرفت در بازی و جمع آوری امتیازات مناسب می توانید اسلحه های جدید و قدرتمند خریداری کنید و به مصاف دشمنان بروید.


محمّد ترشیزی بازدید : 76 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

مدیریت کامل فایل های فشرده در تلفن همراه با هر نرم افزاری امکان پذیر نیست ولی برنامه UnArchiver PRO می تواند به صورت کامل فایل های فشرده را مدیریت کند، فایل های مورد نظر را فشرده سازی کند یا آن ها را از حالت فشرده خارج کند. برنامه با پشتیبانی از سرویس های مختلف و محیط کاربری ساده توانسته است، رضایت کاربران خود را به طور کامل جلب کند. پشتیبانی از انواع سرویس های مجازی، پشتیبانی از فایل های Zip و Rar، امکان فشرده سازی فایل ها، امکان اشتراک گذاری فایل ها در ایمیل و ... از ویژگی های نرم افزار هستند.


درباره IOS ,
محمّد ترشیزی بازدید : 69 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

Hill Climb Racing یک بازی ساده و در این حال هیجان انگیز و اعتیاد آور برای سیستم عامل اندروید است. این بازی مبتنی بر قوانین فیزیک ساخته شده است و باید برای پیروزی در آن یک راننده ی حرفه ای باشید. بازی در مسیرهای کوهستانی و ناهموار برگزار می شود و باید با استفاده از دو پدال گاز و ترمز تعادل ماشین را حفظ کنید. توانایی خود را در گذر از موانع و چالش های موجود در بازی نشان دهید. بازی دارای 14 مرحله ی زیبا و جذاب است، که هر مرحله می تواند شما را به چالش بکشاند. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: حجم کم بازی، وجود مراحل متعدد، گرافیک عالی و ... اشاره کرد.


محمّد ترشیزی بازدید : 366 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (1)

Dialog این چت روم دارای امکاناتی همچون بهترین چت روم های جهان مانند وی چت می باشد. اگر تمایل به داشتن یک چت روم همه فن حریف دارید این نرم افزار را به هیچ عنوان از دست ندهید.

ویژگی ها Dialog:

ساخته شده توسط برنامه نویسان ایرانی
دارای چت روم های ایرانی و پارسی
سازگاری با تمامی نسخه های اندروید
سرعت  بسیار بالا برای ارسال پیام، صدا، عکس و سایر فایل های چند رسانه ای
منو فارسی در نرم افزار
کیفیت صوتی بسیار بالا
مشاهده موقعیت مکانی خود و دوستان بر روی نقشه
امکان ایجاد چت روم های گروهی (بیش از ۵۰ عضو)
امکان فرستادن دعوت نامه از طریق سیمکارت
ساخته شده توسط هموطنان عزیزمان (زبان فارسی)

 

محمّد ترشیزی بازدید : 67 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

The Dead Town: Walking Zombies یک بازی اکشن داستان پایه است که در آن می بایست به اکتشاف در شهر مردگان بپردازید .اکنون سال ۲۰۱۴ است و شما در نقش آندریاس وایس به عنوان یکی از نفوذی هایی که در گذشته به ارتش آمریکا خدمت می کرده است بازی می نمایید . سلاح های پیشرفته شیمیایی که در یک مکان مخفی در ۴ مایلی وگاس پنهان شده اند به واسطه تسونامی روی داده اکنون جان هزاران انسان را به خطر انداخته است . اکنون شما به عنوان معدود افرادی که از این خطر در امان مانده می بایست به ندای درونی خودتان که می گوید به یاری مردم بشتاب گوش فرا داده و تمامی آنچه که از دستتان بر می آید را برای ایجاد یک ارتش جدید به منظور ایستادن در برابر زامبی ها انجام دهید .


تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 98
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 177
  • بازدید ماه : 357
  • بازدید سال : 5,951
  • بازدید کلی : 2,798,179