loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 44 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

میزان سرگرم کنندگی هر بازی به حجم آن مربوط نیست، بلکه به میزان رضایت و نصب آن بازی بستگی دارد، بازی مورچه کشی را با یکی از محبوب ترین بازی کم حجم و رایگان برای سیستم عامل اندروید دانست. در این بازی Ant Smasher باید مورچه‌های موجود در صفحه نمایش را له کنید، با کشتن هر مورچه نسبت به اندازه آن امتیاز کسب می کنید، البته مراقب زنبورهای عسل موجود در هر مرحله باشید، اگر آن ها را بکشید، از امتیازات شما کسر خواهد شد. بازی خنده دار و اعتیاد آور مورچه کشی را می‌توان به تمامی سنین، اعم از مرد و زن پیشنهاد کرد. جالب است بدانید که این بازی به دلیل داشتن ویژگی هایی چون: قابلیت ثبت رکوردهای به صورت جهانی، دارای بودن مراحل و سبک های مختلف، وجود حالت های مختلف و ... بیش از 80 میلیون بار دانلود شده است.

محمّد ترشیزی بازدید : 102 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر

Call of Stickman :Trigger Downیک بازی اکشن و تیراندازی برای دیوایس های اندرویدی می باشد . در این بازی بایستی به عنوان یک سرباز واقعی از خود مقاومت نشان داده و دشمنان را از سر راه بردارید . با استفاده از سلاح هایی که در اختیار دارید مخالفان را نابود کرده و امتیازات بی شماری را کسب نمایید . اما دقت داشته باشید که این کار آن قدر ها هم که فکر می کنید ساده و آسان نمی باشد . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی خیلی عالی ارائه شده است .

محمّد ترشیزی بازدید : 123 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.2 و بالاتر

با استفاده از نرم افزار Lean Booth قادر خواهید بود تا خودتان را لاغر کرده و بینی ، لب و پاهای خود را کوچک تر نمایید ! برای این کار تنها کافی است یک عکس از گالری انتخاب کرده و یا به سادگی با دوربین گوشی خود عکس بگیرید . قابل توجه است که این اپلیکیشن در برخی مواقع نظیر کوچک و یا بزرگ کردن تصاویر افراد بسیار جذاب خواهد بود . پس از اتمام کار این امکان را خواهید داشت تا این تصاویر را در شبکه های اجتماعی با دوستان خود  به اشتراک بگذارید .

محمّد ترشیزی بازدید : 78 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.1 و بالاتر

نرم افزار WiFi Overview 360 Pro این امکان را به شما می دهد تا شبکه های وای فای را مدیریت نمایید . شبکه های بی سیم محلی را پیدا کرده و سپس از قدرت سیگنال آن ها مطلع شوید . اطلاعات مربوط به شبکه وای فای را پیدا نموده و سپس به آن ها متصل شوید . همچنین لازم به ذکر است که این برنامه از یک ویدجت اختصاصی پشتیبانی نموده که با قرار دادن آن در صفحه نمایش می توانید به صورت مستقیم بر روی اپلیکیشن مدیریت داشته باشید .

محمّد ترشیزی بازدید : 109 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Underworld Empire  با میلیون ها طرفدار به یکی از بهترین بازی های جنایی برای سیستم عامل اندروید تبدیل شده است . در این بازی شما بایستی تمام تلاش خود را به کار برده و ماموریت های خود را تکمیل نمایید . به باندهای خیابانی بپیوندید و با کارتل معامله نمایید . از سلاح ها ، اتومبیل ها و مهارت های خود استفاده نموده و ماموریت ها را به اتمام برسانید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان اشتراک گذاری نمرات در فیسبوک و انجام بازی با دوستان اشاره داشت .

محمّد ترشیزی بازدید : 60 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

ماهی ها را پرورش داده و سپس آن ها را به فروش برسانید . در بازی Fish Live شما بایستی تمام تلاش خود را به کار برده و با غذا دادن به ماهی ها آن ها را پرورش دهید . از گرافیک سه بعدی بازی نهایت لذت را ببرید . دوستان خود را به این بازی دعوت نموده و با آن ها رقابت نمایید . و در نهایت لازم به ذکر است که برای اجرای این بازی به اینترنت احتیاج خواهید داشت .

محمّد ترشیزی بازدید : 138 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

آیا شما از stickman می ترسید و یا از او متنفرید ؟ در بازی Kick the Stickman بایستی مخالفان را از بین برده و انتقام خود را بگیرید . با استفاده از سلاح هایی که در اختیار دارید دشمنان را از پای درآورده و آن ها را نابود نمایید . و در نهایت لازم به ذکر است که گرافیک این بازی بسیار خوب می باشد . تا چه مدت می توانید دوام بیاورید ؟

محمّد ترشیزی بازدید : 102 دوشنبه 02 تیر 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

دراکو نام دیگری برای اژدها است، هیولای بزرگ، اسرارآمیز و جادویی فیلم‌ها و قصه‌ها. بعضی از افراد در فیلم‌ها سعی در کشتن اژدها‌ها دارند، اما در بازی How to Train a Draco: The Game این‌طور نیست. همه می‌دانند که اژدهاها بهترین سوار هستند، وقتی که پرواز می‌کنند بسیار قدرتمند هستند. اما اژدهاها مغرور هستند و شما باید برای ماجراجویی‌های آینده اژدهای خود را آموزش دهید و آن را به بهترین سوار تاریخ تبدیل کنید.

محمّد ترشیزی بازدید : 91 دوشنبه 02 تیر 1393 نظرات (0)

 پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

آیا تابه‌حال از این موضوع که در عکس فقط خودتان هستید خسته نشده‌اید؟ برنامه Clone Yourself – Camera Pro کپی کردن خودتان را در عکس‌ها برایتان آسان می‌کند تا آن را به اشتراک بگذارید و باعث خندیدن و سرگرمی آن‌ها شوید. این برنامه در موقعیت‌های مختلف از شما عکس می‌گیرد و آن‌ها را به یک عکس جالب ترکیب می‌کند.

محمّد ترشیزی بازدید : 76 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Soldier of Glory Halloween Pro یک بازی استراتژیک است که به طور واقع‌گرایانه میادین جنگ اروپایی در جنگ جهانی دوم را برای شما به نمایش می‌گذارد. پیش‌زمینه این بازی از فرود در ساحل نرماندی در سال ۱۹۴۴ شروع می‌شود و تا پیروزی نهایی همه میادین اروپایی ادامه می‌یابد. شما در این بازی به عنوان یکی از فرماندهان متفقین باید لشگر خود را هدایت کنید.

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 308
  • بازدید ماه : 488
  • بازدید سال : 6,082
  • بازدید کلی : 2,798,310