loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 47 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.0.1 و بالاتر

از راه های پر پیچ و خم و موانع عبور نمایید !‍ فراموش نکنید ، زیرا تنها راه زنده ماندن فرار است . از تمام مهارت های خود استفاده نموده و با دستیابی به سلاح های منحصر به فرد و ویژه دشمنان را از بین ببرید . توضیحات فوق مربوط به بازی Angry Run  می باشند . تصمیم با شماست . آیا تصمیم می گیرید که یک راست به سمت مرگ بروید یا برای زنده ماندن کمی تلاش می کنید ؟ قهرمانان را انتخاب کرده و سپس بازی را آغاز کنید . پس از اتمام مراحل قادر خواهید بود تا امتیازات خود را با دوستان به اشتراک گذاشته و با آن ها رقابت نمایید .

محمّد ترشیزی بازدید : 147 دوشنبه 31 شهریور 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر

در این پست قصد داریم نرم افزار Cat Selfie را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود تا همراه با یک گربه دوست داشتنی عکس سلفی تهیه کنید . عکس سلفی بگیرید و سپس آن ها را در شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراگ بگذارید . بدون شک عکسبرداری همراه با یک گربه ناز و دوست داشتنی فوق العاده لذت بخش و هیجان انگیز خواهد بود . به تصاویر خود جلوه خاصی ببخشید و آن ها را سفارشی سازید .

محمّد ترشیزی بازدید : 156 دوشنبه 31 شهریور 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.3.3 و بالاتر

Fukrey: Rooftop Runner نام یک بازی دونده بی پایان برای دیوایس های اندرویدی بوده که بایستی به عنوان یک بازیکن از روی پشت بام خانه ها و خیابان ها عبور نموده و امتیازات و سکه های متعددی را به دست آورید . شخصیت مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس بازی را آغاز نمایید . تمام تلاش خود را به کار گرفته و از دست پلیس فرار کنید . اگر پلیس شما را دستگیر کند ، بدون شک بازنده بازی خواهید بود . با دستیابی به امتیازات قدرت ها و مهارت های خود را ارتقا دهید و آن ها را سفارشی سازید .

محمّد ترشیزی بازدید : 93 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر

mirror photo & shape یک برنامه جالب برای اندروید است که با استفاده از آن می‌توانید افکت آینه زیبایی را بر روی عکس‌های خود اعمال کنید. در عین سادگی، این برنامه دارای ویژگی‌های فراوانی است که با استفاده از آن می‌توانید حتی یک عکس معمولی را نیز به اثری هنری تبدیل کنید. افکت آینه‌ای می‌تواند تعداد زیادی تصاویر خیالی قاابل توجه را ایجاد کند. تخیلات خود را درگیر کنید و ببینید چه چیزی می‌توانید با آن خلق کنید.

محمّد ترشیزی بازدید : 95 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.2 و بالاتر

Battery Repair یکی از قدرتمندترین نرم افزار های موجود در گوگل پلی می باشد که قادر است بدون نیاز به دسترسی روت در گوشی شما‌ ، باتری آن را ترمیم کرده و میزان نگه داری انرژی در آن را افزایش دهد . این برنامه با بهینه کردن فرایند شارژ باعث می شود که مدت زمان نگه داری انرژی باتری بین ۲ تا ۸ ساعت افزایش پیدا نماید . این اپلیکیشن با بهره گیری از الگوریتم های خاص خود شما را قادر می سازد تا به صورت خودکار از شر پروسه های در حال اجرای بی استفاده رهایی یافته و میزان انرژی ای را که آنها در حال هدر دادنشان هستند در باتری گوشی یا تبلت اندرویدی خود نگاه دارید . اگر خالی شدن سریع شارژ ذخیره شده در باتری همیشه یکی از مشکلات اساسی شما در کار با گوشی تان بوده است پیشنهاد می کنیم این اپلیکیشن فوق العاده کاربردی را از دست ندهید .

محمّد ترشیزی بازدید : 127 شنبه 29 شهریور 1393 نظرات (0)

http://up.p30apps.ir/up/p30app/Pictures/super_mario_bros_dreams_blur.jpg

بازی قارچ خور محبوب ترین بازی در بین بچه های دهه 60 و 70 است که بیشتر افراد در گذشته آن را در کنسول های بازی تجربه کرده اند، اما شما می توانید این بازی جذاب و نوستالژیک را در گوشی دارای پلتفرم جاوا بازی کنید، البته نسخه های متنوعی از این بازی برای پلتفرم جاوا معرفی شده است که نام این نسخه رویاهای محو است. این نسخه بازی تکمیل کننده ی مهارت ماریو شخصیت بازی است و وظیفه دارد بر تله ها، لاک پشت ها، آجرها، و بخش هایی که نیاز به پرش دارد غلبه کند. از ویژگی های اصلی بازی می توان به مواردی چون: طراحی جذاب مانند سایر نسخه ها، تکمیل مراحل و داستان های بازی، امکان مشاهده بهترین امتیاز و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 55 شنبه 29 شهریور 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.0 و بالاتر

SnapPea یک برنامه کاربردی است که با استفاده از آن می‌توانید از طریق رایانه خود، دستگاه اندرویدیتان را مدیریت کنید. با این برنامه می‌توانید عکس‌ها، پیام‌‌ها و برنامه‌هایتان را در یک مرورگر وب مشاهده کنید. این برنامه ساده و سریع است، کافی است آن را نصب کنید و از آن لذت ببرید.

محمّد ترشیزی بازدید : 104 جمعه 28 شهریور 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Instagram راهی است ساده و جذاب برای اشتراک گذاری تصاویر زیبای شما . این نرم افزار که در حال حاضر دارای بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر از سرتاسر کره زمین می باشد به شما کمک می کند تا با استفاده دوربین اندروید خود اقدام به عکاسی نموده و پس از استفاده از فیلتر ها و افکت های آماده شده ، تصاویر خود را زیباتر ساخته و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . هر بار که اینستاگرام را باز کنید با عکس های جدیدی از نزدیک ترین دوستان خود مواجه خواهید شد که می توانید همانند فیس بوک آنها را لایک کرده و حتی نظرات خود را نیز بیان کنید .

محمّد ترشیزی بازدید : 68 جمعه 28 شهریور 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 3.0 و بالاتر

Magic Trick #3 یک برنامه است که به وسیله آن می‌توانید یک شعبده‌بازی را بر روی دستگاه اندرویدی خود انجام دهید، به این صورت که شما در نقش شعبده‌باز، دستگاه اندرویدی خود را به شخص دیگری می‌دهید تا این اعمال را بر روی ماشین حساب انجام دهد: یک عدد سه رقمی تصادفی را در یک عدد سه رقمی تصادفی دیگر ضرب کرده و حاصل آن را بر یک عدد دلخواه ۴ رقمی تقسیم کند، سپس یکی از سه کتاب را انتخاب و به صفحه‌ عدد بدست آمده از ماشین حساب برود، شعبده باز به شخص می‌گوید که بر روی آن صفحه تمرکز کند، سپس چند کلمه از قسمت بالا و پایین آن صفحه را برای او فاش می‌کند.

محمّد ترشیزی بازدید : 186 پنجشنبه 27 شهریور 1393 نظرات (0)
بدون شک Fruit cut ninja از محبوب ترین بازی های موجود برای تمامی سیستم عامل ها است و در دوره های کوتاه مدت نسخه های به‌روز رسانی بازی برای انواع سیستم عامل ها ارائه می شود، که این بار قصد معرفی ورژن جدید این بازی برای پلتفرم جاوا را داریم. آیا دوست دارید به یک نینجا تبدیل شوید؟ برای این که نینجا شوید باید میوه های گرمسیری را پشت سر هم ببرید و آن ها را از بین ببرید. البته مراقبت بمب های موجود در بازی باشید، که برخورد با آن ها سبب از بین رفتن زحمات شما می شود و بازنده خواهید شد. بازی را بر روی گوشی خود نصب کنید و از بریدن میوه های آب دار لذت ببرید.

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 260
  • بازدید ماه : 440
  • بازدید سال : 6,034
  • بازدید کلی : 2,798,262