loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 121 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

 

 

تم جدید ZTexture یک تم بسیار زیبا که برای نرم افزار GO Launcher EX طراحی شده است. این تم دارای والپیپر و آیکون های اختصاصی است که پس از نصب تم بر روی گوشی آندروید میتوانید استفاده کنید. اگر از ظاهر گوشی خود خسته شده اید این تم را دانلود و نصب نمایید.

 


 

 

محمّد ترشیزی بازدید : 4053 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (1)

دانلود نسخه سیمبیان One Browser پشتیبانی از گوشی های لمسی

 

one browser

one browser یکی از قدرتمند ترین مرورگر های گوشی های موبایل است که جدیدا طرفداران بسیاری پیدا کرده است.افرادی که یوسی شان خراب شده است بیشتر به دنبال این مرورگر میباشند زیبا شباهت زیاد آن به یوسی7.9 موجب افزایش رضایتمندی آن شده است.

ویژگی ها:

  1. سرعت فوق العاده بالا
  2. پشتیبانی از سایت های فارسی
  3. پشتیبانی از گوشی های لمسی
محمّد ترشیزی بازدید : 324 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

بازی زیبای Monsters U: Catch Archie v1.0.0(اندروید)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 
بازی زیبای هیولاها یکی از موفق ترین بازی های اندروید به شمار می آید به گونه ای که این بازی طرفداران بسیاری را در بین این کاربران پیدا کرده است.
Monsters University یا دانشگاه هیولاها نام نسخه جدید از انیمیشن معروف هیولاها می باشد که به زودی بر روی پرده سینماها خواهد رفت و اکنون شما می توانید پیش از آمدن این فیلم بازی زیبایش را بر روی اندرویدتان نصب نموده و از آن بهره مند شوید . گیم پلی این بازی در سبک Runner می باشد که این بار شما نه در نقش فردی که فرار می کند بلکه به عنوان مایک ، یکی از شخصیت های این فیلم به دنبال مورچه خوکی خواهید دوید که قصد ترساندش را دارید ! نگذارید مورچه خوک از دست شما فرار نماید و با گرفتن او در هر مرحله ، پیروزی را برای خود به ارمغان آورید .

امیدواریم که بتوانید این بازی را تمام کرده و از انجام آن لذت ببرید

 

محمّد ترشیزی بازدید : 165 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

بی شک یکی از محبوب ترین بازی هایی که تا کنون ساخته شده است ، سونیک است . شخصیتی که از سال های خیلی دور پا به دنیای بازی ها گذاشته و طرفدارن ملیونی برای خود کسب کرده است . به طوری که همیشه در نظرسنحی های محبوب ترین شخصیت بازی های رایانه ای یکی از چند زتبه ی اول شده است .
امروز یکی از بازی های جاوای سونیک رو در به شما معرفی خواهیم کرد که با گیم پلی روانی که دارد ، حتما از آن خوشتان خواهد آمد . این بار سونیک به تجربه ی بازی تنیس رفته و با شیرین کاری های خود در بازی حتما دلتان را خواهد برد .
برای دریافت این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید

محمّد ترشیزی بازدید : 235 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (1)

 

اگر شما از علاقه مندان بازی زوما هستید پس بازی Marble Blast 2 را از دست ندهید. در این بازی شما باید تیله ها را در کنار هم قرار دهید تا حذف شوند، حداقل تیله برای حذف شدن سه عدد می باشد. با حذف چندین تیله به صورت همزمان می توانید امتیاز هایی بالایی کسب نمایید و در نتیحه آیتم های جدیدی بدست بیاوردید. در هر مرحله تیله ها به سبک متفاوتی و در محیطی جدید چیده شده اند. اگر نتوانید همه ی تیله ها را قبل از رسیدن به خط پایان از بین ببرید شما بازنده حساب می شوید.

 

.

محمّد ترشیزی بازدید : 499 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (1)

 

 

برای یک ماجراجویی بر روی ریل های شناور آماده شوید و فقط در طی بازی مراقب موانع باشید. در بازی Rail Rush وظیفه شما این است که سنگ ها، طلاها و الماس ها را جمع آوری نمایید، در طول مسیر سفر خود بر روی ریل شما سورپرایزهای بسیاری خواهید داشت و اگر بتوانید بهترین و خاص ترین سورپرایز را جمع آوری نمایید شما خوش شانس خواهید بود. جمع آوری الماس ها به شما توانایی انفجار موانع سر راهتان را می دهد. ویژگی منحصر به فرد این بازی این است که در شش محیط جذاب از جمله: غار ها،اعماق آب ها،لانه های عنکبوتی ،شهر مردگان و خانه های قارچی و مرحله های شگفت انگیزی که سرشار از رنگ بندی های زیبا است می باشد.

 

.

محمّد ترشیزی بازدید : 493 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

Kaspersky Mobile Securityبرنامه ای قوی برای محافظت از دستگاه شماست. این برنامه از گوشی شما در برابر دزدی ها، تروجان ها و شکستن حریم شخصی جلوگیری می کند. افزون بر این می توانید برخی تماس ها و پیامک های مشکوک یا آزار دهنده را فیلتر کنید.
جلوگیری از دزدی: اگر گوشی شما دزدیده شد و و یا آن را گم کردید می توانید یک پیامک به گوشی فرستاده و بوسیله آن دستگاه را قفل کرده و یا اطلاعات را پاک کنید. با وجود قفل بودن گوشی، پیامی که از پیش تعیین کرده اید بر صفحه نمایش ظاهر خواهد شد. بدین ترتیب اگر شهروندی قانونمدار دستگاه شما را پیدا کرد می داند که آن را چگونه به شما تحویل دهد. تعیین مکان دقیق گوشی بوسیله GPS, GSM یا Wi-Fi نیز انجام می شود که بدین صورت جای گوشی را روی نقشه های گوگل خواهید دید. معمولا دزدها پس از سرقت سیم کارت را عوض می کنند. با تنظیمات کاسپر اسکای، دستگاه شما به محض دریافت سیم کارت جدید، آن را قفل کرده و شماره تازه را برایتان به ایمیل می فرستد.
فیلتر کردن پیامک ها و تماس ها: می توانید انتخاب کنید که از چه شماره هایی دریافت تماس و پیامک را داشته باشید. ایجاد لیست سیاه هم با یک کلیک امکان پذیر است.
محافظت از حریم شخصی: می توانید شماره ای را انتخاب کنید و آن را از هرگونه ردیابی در امان نگه دارید. دیگر آن شماره در لیست تماس ها، پیامک ها، دفترچه تلفن و هیچ جای دیگر نمایش داده نمی شود. کسانی که از گوشی شما استفاده می کنند فقط آنچه را می بینند که شما می خواهید.
محافظت در برابر تروجان ها: برای هرچیزی که نیاز دارید آن را امن نگه دارید کارایی دارد. این برنامه بطور برنامه ریزی شده و یا تقاضا شده، اقدام به اسکن می کند. آپدیت ها نیز بطور خودکار در دسترس خواهند بود.

محمّد ترشیزی بازدید : 378 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

 

با ۳D Brain از مغز خود بیشتر بدانید. این برنامه جالب اطلاعات جامع و کاملی از مغز انسان را در اختیار شما قرار می هد. به کمک این نرم افزار از طریق صفحه لمسی دستگاه اندروید خود می توانید از هر زاویه ای ساختار مغز را ببینید و حتی می توانید روی آن زوم کنید تا جزئیات بیشتری برای شما نمایان شود. این نرم افزار به شما کمک می کند تا بدانید در صورت آسیب دیدن هر بخش از مغز چه اتفاقی برای بدن خواهد افتاد و بیماری های روانی چه تاثیری بر روی آن خواهند گذاشت. همچنین این برنامه به شما نشان می دهد که هر یک از بخش های مغز مسئول انجام چه کاری در بدن هستند. ۳D Brain برای دانشجویان و محققان بسیار کاربرد دارد و می تواند اطلاعات خوبی را در اختیار آن ها قرار دهد. دقت کنید که برای دریافت اطلاعات این برنامه به اینترنت نیاز خواهید داشت.

محمّد ترشیزی بازدید : 151 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (1)

                 

 با GO SMS Pro ارسال پیام کوتاه را به شکلی عالی و راحت تجربه کنید. این برنامه یکی از محبوب ترین برنامه های ارسال SMS و MMS است که از برنامه های ارسال پیام کوتاه رایگان SMS/MMS + GO Chat و تماس های صوتی رایگان Walkie Talkie پشتیبانی می کند. امکان ایجاد دسته های مختلف ( مانند Inbox, Outbox, MMS, created folders, پوشه های پنهان )، پشتیبانی از بسیاری از زبان ها، برنامه ریزی پیام کوتاه، سرویس اشتراک گذاری از طریق ۲G/3G/4G یا WIFI و SMS، ایجاد جعبه خصوصی، قابلیت رمزگذاری بر پیام ها و ایجاد black list، بک آپ گیری و بازیافت پیام ها، داشتن تم های زیبا، قابلیت ایجاد و کشیدن نقاشی (doodle) و … از جمله امکانات برنامه می باشد. در این نسخه پیش نمایش تم ها اضافه شده است. راهنمای UI به روز رسانی شده است. My center و task system اضافه گشته است. عملیات هایی که برای گرفتن اعتبار استفاده می شد و استفاده از اعتبار برای تغییر تم های خریداری شده پایان یافته است. باگ ها نیز رفع شده اند و بهبودی های دیگر در UI/UE حاصل شده است.

برخی ویژگی های برنامه:
- پشتیبانی کامل از SMS و MMS و همچنین چت فیسبوک با استفاده از پلاگین GO FB
- امکان ارسال MMS به دیگران از طریق ۲G/3G/4G یا WIFI با یک پیامک حتی اگر آنها این برنامه را نداشته باشند.
- پشتیبانی از popup با پاسخ دهی سریع و حالت حفظ حریم خصوصی

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 133
  • بازدید ماه : 313
  • بازدید سال : 5,907
  • بازدید کلی : 2,798,135