loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 57 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

Subway Surfers بازی جدیدی است که با همه بازی هایی که انجام داده اید متفاوت است. شما در مترو هستید و باید روی ریل های مترو با تخته موج سواری فرار کنید! به Jake کمک کنید تا از دست کارآگاه بد‌اخلاق فرار کند. دقت کنید که در مقابل قطار‌هایی که به سوی شما می‌آیند جا خالی دهید.

محمّد ترشیزی بازدید : 69 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

Boat Browser Mini یک مرورگر سریع، ساده و زیبا برای وب است که تجربه شیرین تری از اینترنت را برای شما به ارمغان می آورد. استفاده آسان و راحت از UI، وجود Speed dial با قابلیت تنظیم برای دسترسی سریعتر به صفحات محبوب، بارگذاری سریع صفحات، پشتیبانی از تم های گوناگون، پشتیبانی از زبانه های گوناگون در گالری، قابلیت لمس چندگانه، پشتیبانی از ایجاد میانبر برای صفحات وب در home screen، اضافه کردن آسان بوک مارک ها، امکان نمایش تمام صفحه، امکان پنهان سازی کلید بزرگنمایی و کوچک نمایی در تنظیمات، پشتیبانی از دامنه WAP سایت ها، پشتیبانی از Adobe Flash Player در اندروید ۲٫۲ و بالاتر، پشتیبانی از دانلود منجر، و … از ویژگی های برنامه است. کلید تنظیم صدا نیز برای جا به جا شدن بین زبانه ها، بزرگنمایی، کوچک نمایی و بالا و پایین کردن صفحات قابل تنظیم شدن است. از ویژگی های این ورژن می توا به پشتیبانی از تب های شناور، تماشای ویدئو های یوتیوب، گشت و گذار در فیسبوک و رفع برخی مشکلات اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 335 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

بدون شک تمامی کاربران عزیز از برنامه ویچت استفاده  کرده و با آن آشنا هستند.  این برنامه همانند برنامه ویچت امکان گذاشتن moment را دارا می باشد.

ویژگی ها:
امکان ارسال پیغام صوتی با کیفیت بسیار بالا
امکان ارسال پیام متنی به دوستان به صورت نامحدود
امکان چت از طریق وب با گوشی (ویژگی جدید و خاص برنامه)
امکان چت گروهی با اعضای نامحدود
دارای شکلک های بسیار زیبا وجدید
بدون تبلیغات

محمّد ترشیزی بازدید : 144 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

Angry Birds Friends سری جدید بازی پرندگان خشمگین
اما این نسخه از بازی یک فرق کلی با نسخه های دیگر دارد.در این نسخه شما با دوستانتان رقابت می کنید و خوک ها را از بین می برید.یعنی این نسخه بازی کاملا فرم یک بازی آنلاین دارد که از قرار معلوم بسیار جذاب است!

محمّد ترشیزی بازدید : 33 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

هنگامی که Lily بازیگوش از تخت خواب خود خارج می شود ، پدربزرگ او سعی می کند تا با احتیاط کامل در تارکیی قدم بگذارد .  تمامی این ها در بازی Bramble Berry Tales Kalkalilh وجود دارد .  به Lily  و Thomas  در یک سفر ماجراجویی بپیوندید . شما بایستی وارد دنیای این کتاب داستان شده و کودکان را به دنیای جدید منتقل کرده و درس های ارزشمند زندگی را به آن ها بیاموزید . داستان این بازی بسیار هیجان انگیز بوده و به شما والدین عزیز پیشنهاد می کنیم که با دریافت این بازی کودک عزیزتان را سرگرم کنید . لازم به ذکر است که وجود چندین شخصیت شرور ممکن است برای کودک شما کمی ترسناک باشد .

محمّد ترشیزی بازدید : 62 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر
 اگر به کامیون سواری علاقه مند هستید ، به هیچ عنوان بازی زیبا و هیجانی Dirt Road Trucker 3D را از دست ندهید . این بازی این امکان را به شما می دهد تا کنترل یک کامیون زنگ زده اما قابل اعتماد را بر عهده داشته باشید . بایستی محموله ها را بار زده و سپس آن ها را تحویل دهید . اما باید مراقب باشید که محموله های مورد نظر نباید از کامیون به سمت  زمین پرتاب شوند . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان انجام مسابقات آنلاین به صورت چند نفره  اشاره داشت .

محمّد ترشیزی بازدید : 42 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

Runtastic قادر است با استفاده از GPS و دیگر سنسورها هنگام دویدن زمان، سرعت، ارتفاع، مسافت، میزان کالری مصرف شده، ضربان قلب و … را نمایش داده و ثبت ‌کند. این برنامه سپس می‌تواند اطلاعات فعالیت‌های شما را بر روی نقشه ثبت کرده و با نمودارهایی متغیرهای مختلفی مانند سرعت و ارتفاع را در هر فعالیت به تصویر بکشد.

محمّد ترشیزی بازدید : 78 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

برنامه Electro Droid مجموعه‌ای کامل از ابزارهای الکترونیکی شامل ابزار تعیین رنگ مقاومت ها، محاسبه قانون اهم، محاسبه مقاومت خازن ها، محاسبه عمر باتری ها، تقسیم ولتاژ، اتلاف گرما، مقاومت های سری/موازی و... می‌باشد که همه این قابلیت‌ها باعث شده که این برنامه به یکی ازمحبوب‌ترین برنامه‌ها در زمینه علم الکترونیک و فیزیک تبدیل شود. Electro Droid با ابزارهایی که دارد می‌تواند در درس فیزیک به دانش آموزان نیز کمک کند.

محمّد ترشیزی بازدید : 43 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزار Call Timer Pro v2 به شما کمک خواهد کرد تا با یک مدیریت کامل بر روی تماس های ورودی و خروجی در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید. این برنامه شما را قادر می سازد که بر روی تماس ها محدودیت زمانی تعیین کنید و در زمان معین برنامه به صورت خودکار تماس را قطع می کند، البته می توانید محدودیت را برای تماس های دریافتی یا خروجی تعیین کنید. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: بهینه سازی شده برای اکثر گوشی های اندرویدی، امکان شخصی سازی هشدار قطع تماس، ردیابی زمان واقعی و ... اشاره کرد. مطمئن باشید که با استفاده از این نرم افزار و برنامه ریزی دقیق می توانید تا حد زیادی در هزینه ها و وقت خود صرفه جویی کنید!

محمّد ترشیزی بازدید : 144 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

EvolveSMS FULL یک نرم افزار قدرتمند و کاربردی جهت مدیریت پیامک ها برای سیستم عامل اندروید بوده که می توانید از آن به عنوان برنامه پیامک پیشفرض بر روی گوشی خود استفاده نمایید . رابط کاربری این برنامه فوق العاده زیبا و شیک بوده و مطمئنا شما را خوشحال خواهد کرد . توجه داشته باشید که محیط این اپلیکیشن درست به مانند محیط مسنجر ها طراحی شده است . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به وجود ۳ پوسته زیبا ، در دسترس بودن ۸۰۰ شکلک متعدد ، وجود ۲ ویدجت مختلف و در دسترس بودن پلاگین های متعدد اشاره داشت .

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 326
  • بازدید ماه : 506
  • بازدید سال : 6,100
  • بازدید کلی : 2,798,328