loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 39 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

صندلی ریاست جمهوری شما آماده است ! کافی است بنشینید و حکم صادر کنید . در مذاکرات بین المللی شرکت کرده و بدهی های داخلی کشور را تصفیه نمایید . اما مراقب باشید ، زیرا هر یک از تصمیمات شما عواقبی دارد . آیا دوست دارید مالیات ها را افزایش  داده و یا هزینه های نظامی خود را کاهش دهید ؟ دقت داشته باشید که رفاه مردم مهم ترین عامل بقای یک کشور است . این چیزی است که یک سیاستمدار واقعی باید از آن مطلع باشد . تمامی این ها در بازی Dictator  وجود دارند . و در نهایت لازم به ذکر است که در طول مراحل با شخصیت های متنوعی برخورد خواهید کرد .

محمّد ترشیزی بازدید : 44 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (1)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

برنامه blah دفترچه تلفن، مخاطبین تلفن و مخاطبین شبکه‌های اجتماعی را برای شما در یک جا جمع می‌کند و از همه راه‌های ارتباطی مانند تماس صوتی، اس ام اس، چت، voip، و تماس تصویری در این برنامه می‌توانید استفاده کنید.  می‌توانید همزمان با ۴ نفر صحبت کنید و یا تماس تصویری برقرار کنید.

محمّد ترشیزی بازدید : 37 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

نرم افزار FileMaster PRO این امکان را به شما می دهد تا به صورت حرفه ای بر روی فایل های خود مدیریت داشته باشید . فایل های موجود در گوشی خود را از طریق وای فای به دوستان خود انتقال داده و برنامه ها را مدیریت نمایید . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به وجود رابط کاربری شیک ، ارسال فایل با وای فای ، سرعت فوق العاده بالای انتقال فایل ها و مدیریت حرفه ای فایل ها اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که با نصب این اپلیکیشن بر روی دستگاه اندرویدی خود دیگر هرگز به بلوتوث احتیاج نخواهید داشت .

محمّد ترشیزی بازدید : 55 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Highway Sprinter یک بازی مسابقه ای با گیم پلی سریع ، هیجان انگیز و جذاب می باشد . ماشین های متعددی در این بازی وجود داشته که می توانید مطابق با سلیقه خود آن ها را انتخاب نمایید . پس از انتخاب ماشین خود وارد جاده ها شوید و از دست پلیس فرار کنید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا اتومبیل خود را ارتقا داده و آن را سفارشی سازید .  با سرعت بسیار بالا برانید و از هیچ چیزی نترسید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت اچ دی عرضه شده است .

محمّد ترشیزی بازدید : 79 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Jam City Basketball یک بازی بسکتبال جالب است که تاکنون نظیر آن را ندیده‌اید. در این بازی می‌‌توانید به انجام سبک‌های مختلف یازی از بازی‌های سنتی تیمی گرفته تا بازی تک نفره آزادانه بپردازید، حتی می‌توانید در حالت تمرین مهارت‌های خود را بهتر کنید.

محمّد ترشیزی بازدید : 135 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

برنامه Tattoo Designs Pro شامل طرح‌های الهام‌بخش برای خالکوبی است، هزاران طرح از بهترین‌ها در سرتاسر دنیا! این طرح‌های خالکوبی  بر موضوعات عشق، نقل قول‌ها و فونت‌های مختلف، طرح‌های قبیله‌ای، سیاه و خاکستری، اژدها، طالع‌بینی، جمجمه‌ها و طرح‌های گوناگون برای زنان و مردان تمرکز کرده است. می‌توانید از این طرح‌ها برای دستگاه خود به عنوان تصویر پس زمینه استفاده نموده و یا با ذخیره نمودن آنها بر روی حافظه دستگاه ، به اشتراک شان بگذارید .

 

 توجه : برای استفاده از این نرم افزار به اینترنت نیاز خواهید داشت .

محمّد ترشیزی بازدید : 52 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

یپیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Slide Soccer یک بازی جالب و سرگرم کننده فوتبال است که در آن با استفاده از انگشتان خود به کنترل توپ می‌پردازید. با استفاده از قابلیت چند نفره این بازی می‌توانید با دوستانتان به صورت آنلاین بازی کنید و آنها را سرگرم کنید.

محمّد ترشیزی بازدید : 29 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۳٫۰ و بالاتر

Lucid Launcher Pro یک لانچر مدرن برای اندروید است که حول ۳ موضوع پایداری، ویژگی‌ها و قابلیت استفاده توسعه داده شده است. این لانچر با دارا بودن ویژگی‌های فراوان سرعت بالایی نیز دارد.

محمّد ترشیزی بازدید : 107 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۳٫۰ و بالاتر

TurboScan: document scanner یک اسکنر حرفه ای برای گوشی های اندرویدی می باشد ! به کمک این برنامه گوشی خود را به یک اسکنر حرفه ای تبدیل نمایید . این برنامه قادر خواهد بود تا اسناد ، رسید و یادداشت های شما را به راحتی اسکن نماید . پس از اسکن فایل ها می توانید تا فایل ها را به فرمت PDF تبدیل کرده و سپس آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید .

محمّد ترشیزی بازدید : 231 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ز یکی از بهترین بازی های شبیه ساز ماشین پلیس می باشد. در این بازی در جهانی آزاد و ۳ بعدی باید تا می توانید با سرعت حرکت کنید و ماموریت های مختلفی که به شما داده می شود را به پایان برسانید. در طول بازی باید از تپه ها، جاده ها و خیابان های مختلف عبور نمایید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 104
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 183
  • بازدید ماه : 363
  • بازدید سال : 5,957
  • بازدید کلی : 2,798,185