loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 111 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 3.0 و بالاتر

نرم افزار Mega Photo Pro این امکان را به شما می دهد تا تصاویر خود را به آثاری شگفت انگیز و خنده داری تبدیل کنید . افکت های جادویی و زیبا را بر روی تصاویر خود قرار داده و آن ها را سفارشی سازید . تصاویر را بچرخانید و سپس چهره افراد را خنده دار کنید . برای اجرا تنها کافی است برنامه را بر روی گوشی خود نصب نموده و سپس عکس ها را مطابق با میل خود انتخاب نمایبید . لازم به ذکر است که رابط کاربری این اپلیکیشن فوق العاده زیبا و شیک می باشد .

محمّد ترشیزی بازدید : 66 سه شنبه 08 مهر 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر

Flight Simulator Online 2014 پیشرفته‌ترین بازی شبیه‌ساز پرواز برای دستگاه‌های اندرویدی است. سال‌ها بر روی فیزیک این بازی وقت گذاشته شده و بهبود یافته تا بهترین تجربه کابین خلبان را در اختیار شما قرار دهد. در بیش از ۴۰۰ مأموریت مختلف با بیش از ۱۶ نوع هواپیمای مختلف پرواز کنید و در معروفترین فرودگاه‌های دنیا فرود بیایید. این بازی همچنین شرایط آب و هوایی از جمله آسمان صاف، رعد و برق و گردباد را نیز شبیه‌سازی می‌کند. به یک خلبان هواپیما‌های مسافربری تبدیل شوید، و یا خلبان تفریحی، یا خلبان آموزش دیده نظامی و یا حتی خلبان هواپیمای آکروباتیک! انتخاب با شماست!

محمّد ترشیزی بازدید : 119 سه شنبه 08 مهر 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر

با استفاده از نرم افزار camfrog Video Chat Pro با میلیون ها کاربر در سراسر جهان به صورت تصویری تماس برقرار کنید . به روم های مختلف سر بزنید و با افراد جدیدی آشنا شوید . دقت داشته باشید که این اپلیکیشن بدون هیچ گونه تبلیغ اضافه ای عرضه شده است . با میلیون ها کاربر در ارتباط بوده و دوستان جدیدی برای خود پیدا کنید . در صورت تمایل این امکان را خواهید داشت تا اتاق های چت را به لیست های ویژه اضافه نموده و به صورت مستقیم با افراد چت نمایید . و در پایان لازم به ذکر است که رابط کاربری این مسنجر فوق العاده زیبا و شیک ارائه شده است .

محمّد ترشیزی بازدید : 148 شنبه 05 مهر 1393 نظرات (0)

این سری از بازی Angry Brids جذابیت خاصی را به خود افزوده است و از داستان پر ماجرائی برخوردار می باشد که دارای بیش از 80 مرحله مختلف و متنوع و افزوده شدن پرندگان بیشتر با قابلیت ها و قدرت کاری را به عمل آورده تا شما را نیز میخکوب خود کند! فرصت تجربه ی این بازی را بر روی گوشی های جاوا نیز از دست ندهید.این بازی برای گوشی های جاوای با رزولوشن 240×320 مناسب می باشد. شما هم اکنون می توانید بازی  Angry Brids Star Wars برای جاوا را از سایت پی سی اپس دریافت نمایید.

محمّد ترشیزی بازدید : 73 شنبه 05 مهر 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر

SWAT 2 واقع بینانه ترین بازی تروریستی برای سیستم عامل اندروید می باشد . هر روز در هر گوشه ای از جهان سازمان های تروریستی هرج و مرج به پا می کنند . اما هم اکنون یک تهدید جهانی وجود دارد ! گروه های مختلف زیر یک پرچم با هم متحد شده اند . ویرانی در جهان بیداد می کند ، همه چیز در حال نابودی است . مناطق بزرگ ویران شده است . تنها شما و گروهتان زنده مانده اید . اکنون وقت آن فرا رسیده است تا در برابر دشمنان از خود مقاومت نشان دهید . سیستم سلاح های خود را ارتقا داده و ماموریت های خود را به اتمام برسانید . لازم به ذکر است که جلوه های صوتی به کار رفته در این بازی فوق العاده جذاب می باشند .

محمّد ترشیزی بازدید : 213 جمعه 04 مهر 1393 نظرات (0)

ایران اپس این امکان را برای شما فراهم نموده است تا به هزاران برنامه اندرویدی دسترسی داشته باشید . ایران اپس به عنوان به روزترین اپ استور کشور از نظر تعداد برنامه های اندرویدی و سرعت بالای دریافت ، سعی در ارائه بالاترین سطح خدمات در بالاترین سطح کیفیت می نماید. همین امروز میتوانید با دریافت آخرین نسخه ایران اپس به جمع خانواده بزرگ این اپ استور بپیوندید و تمامی نیازهای اپلیکیشنی خود را در کوتاه ترین زمان و بالاترین سرعت برطرف نمایید.

محمّد ترشیزی بازدید : 144 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

Perfect365: One-Tap Makeover یک نرم افزار عالی و پرطرفدار با بیش از پنجاه میلیون دریافت از گوگل پلی در زمینه روتوش و ترمیم عکس ها مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که توسط گروه برنامه نویسی ArcSoft توسعه و طراحی گردیده است و با استفاده از آن قادر خواهید بود در محیطی ساده و کلاسیک در سریع ترین زمان ممکن و به صورت حرفه ای لک های موجود در چهره را حذف نمایید و با ابزارهایی کاربردی که در اختیار دارید تنها با چند لمس ساده چهره ی خودتان را زیباتر سازید! اگر به دنبال برنامه ای هستید که با آن بتوانید عکس های خودتان را بهبود ببخشید پیشنهاد ما به شما اپلیکیشن فوق العاده ی Perfect365 می باشد.
شما قادر هستید که بر اساس سليقه، مد روز و يا قالب های آماده عکس هایتان را ويرايش و آرايش نمایید و در نهایت عکس ویرایش شده را با یک کلیک در گالری خودتان ذخیره کرده و آن را به اشتراک بگذارید.

محمّد ترشیزی بازدید : 76 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

بازی Go kart mania 2 شما را به یک مسابقه باور نکردنی دعوت می کند، لحظه به لحظه بازی دارای مناظر و اتفاقات شگفت انگیز است و می تواند برای ساعت ها شما را سرگرم کند. بازی دارای سطوح دشواری مختلفی است که قادر خواهید بود نسبت به توانایی خود سطح مورد نظر را انتخاب کنید. همچنین بازی معرفی شده دارای سه سبک مختلف بازی اعم از: مسابقه، زمان حمله و تخریب ماشین حریفان است.

محمّد ترشیزی بازدید : 86 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

در این بازی شما باید در ترمینال مبدا مسافران خود را سوار اتوبوس قرمزتان کنید و با یک رانندگی منطقی و درست آن ها را سلامت و سر وقت به مقصدشان برسانید. برای این که امکانات و ویژگی های اتوبوس خود را ارتقا دهید باید سکه های موجود در مسیر مسابقه را سریع تر از سایر اتوبوس ها جمع آوری کنید. در مسیرهای طولانی مراقب تمام شدن سوخت اتوبوستان باشید، در مکان های مقرر حتما سوخت گیری کنید تا در مسیر به مشکل کمبود سوخت بر نخورید. توجه داشته باشید که گرافیک و گیم پلی بازی به صورت سه بعدی طراحی شده است.

محمّد ترشیزی بازدید : 33 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

نرم افزار av player یک از برترین پلیرها در زمینه پخش موزیک و ویدیو است. این پلیر قدرتمند که برای ios منتشر شده است دارای ویژگی های فراوانی از قبیل سرعت در پخش فیلم های hd و موزیک، تنظیم سایز فیلم به صورت دستی و ... برخوردار است. این پلیر به گونه ای است که یک فایل به نام avplayer در گوشی شما ایجاد می کند و شما با وصل کردن گوشی خود به رایانه می توانید موسیقی ها و فیلم های خود را در آن پوشه کپی کرده و نرم افزار را اجرا کنید تا همان فایل هایی را که کپی کرده اید اجرا کند. این پلیر یکی سریعترین پلیر ها در پخش فیلم های hd به شمار میرود.

درباره IOS ,

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 108
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 129
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 208
  • بازدید ماه : 388
  • بازدید سال : 5,982
  • بازدید کلی : 2,798,210