loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 633 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

افزونه ۲ lines for whatsapp به شما این امکان را می دهد که  بتوانید به صورت همزمان با ۲ اکانت whatsapp آنلاین شوید.  اگر از کاربران whatsapp  و مسنجر های مشابه می باشید، می دانید که این برنامه ها شماره گوشی را شناسایی و شما را وارد برنامه می کند. در حالت معمول اتصال به ۲ اکانت غیر ممکن می باشد. زیرا شما نمی توانید چند whatsapp  در کنار هم نصب کنید. اما برای اینکار می توانید از برنامه فوق استنفاده کنید. این برنامه به شما اجازه می دهد که بتوانید هزمان به ۲ اکانت واتش آپ متصل شوید. این برنامه مخصوص گوشی های روت شده است.


 

محمّد ترشیزی بازدید : 72 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

Fotor يكي از بهترين  نرم افزار عکاسی و ویرایش عکس برای گوشي هاي همراه است که با دارا بودن ویژگی ها و امکانات مختلف باعث شده تا به انتخاب اول بسیاری از افراد تبدیل شود. شما می توانید با قابلیت های مختلف موجود در این نرم افزار کاری کنید تا تصاویرتان بسیار زیباتر از آنچه هستند به نظر رسیده و آنها را ماندگارتر کنید . از میان این ویژگی ها می توان به قابلیت اضافه کردن افکت و فریم به تصاویر ، ابزارهای پیشرفته ویرایشی و قابلیت اشتراک گذاری تصاویر اشاره كرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 84 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

برنامه LockIt v1.61 یک نرم افزار حرفه ای در زمینه امنیتی است، که می تواند بر روی برنامه های موجود در گوشی اندرویدی رمز عبور قرار دهد. از ویژگی این نرم افزار نسبت به گزینه های مشابه می توان به مواردی چون: عدم نیاز به روت، امکان قفل کردن برنامه ها به صورت گروهی، امنیت بالا در برابر نفوذ افراد غیر مجاز و ... اشاره کرد. قطعا نرم افزار معرفی شده می تواند سبب افزایش لایه های امنیتی تلفن همراه شما شود و سلامتی اطلاعات شما را تضمین کند.

 


محمّد ترشیزی بازدید : 189 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

یکی از مشکلات مهم برخی از گوشی های اندرویدی، عدم پشتیبانی از زبان فارسی است. شما می توانید با نصب نرم افزار MoreLocale 2 به آسانی زبان نوشتاری تلفن همراه خود را تغییر دهید. برای انجام این کار کافی است، وارد محیط نرم افزار شوید و زبان مورد نظر خود را انتخاب کتید تا زبان تلفن همراه به خواسته ی شما تغییر کند. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: سازگاری با اکثر نسخه های اندروید، وجود تمامی زبان های دنیا، عدم نیاز به روت تلفن همراه و ... اشاره کرد.


محمّد ترشیزی بازدید : 67 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

cartoon camera یک نرم افزار جالبی است که به وسیله آن می‌توانید عکس های کارتونی با تلفن همراه تان بگیرید. کار با این نرم‌افزار خیلی ساده است فقط کافی است که آن را روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید و وارد برنامه شوید. با لمس کردن صفحه می‌توانید انواع مختلف افکت‌های کارتونی را انتخاب کنید و در همان حالت عکس بگیرید. این برنامه از زوم و Focus دوربین گوشیتان هم پشتیبانی می کند.


محمّد ترشیزی بازدید : 47 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

با نصب نرم‌افزار CamScanner بر روی گوشی و یا تبلت اندرویدیتان شما می‌توانید یک اسکنر حرفه‌ای همیشه همراه خود داشته باشید! این نسخه از نرم‌افزار آنلاک و کاملا فول می‌باشد که شما می توانید از اسناد خود اسکن بگیرید و آن را به فایل PDF و یا فایل تصویری JPEG تبدیل کنید.


محمّد ترشیزی بازدید : 114 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

بازی سودوکو (Sudoku) یکی از محبوب ترین بازی های فکری در سراسر جهان است و بسیار از افراد در اوقات فراغت و استراحت خود از این بازی استفاده می کنند، زیرا بازی سبب شکوفایی و رشد مغز می شود. سودوکو به جدول اعداد گفته می شود و باید در هر ردیف و ستون اعداد تکراری وجود نداشته باشد. نوع متداول سودوکو در واقع نوعی جدول است، که از 9 ستون عمودی و 9 ستون افقی تشکیل شده و البته کل جدول هم به 9 ستون کوچکتر تقسیم می‌شود. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: رنگ بندی مناسب، رزولوشن مناسب برای پشتیبانی از اکثر گوشی های دارای پلتفرم جاوا، ارائه بزرگ نمایی مناسب برای تمامی قسمت ها و ... اشاره کرد.


محمّد ترشیزی بازدید : 58 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

در این بازی فوق‌العاده جذاب بایستی از بین شکلک‌های جالب و خنده‌دار آن‌هایی را که رنگ رخسارشان در حال رفتن است را بزنید.
دقت کنید که در این میان جمجمه‌هایی با چشمان سبز رنگ نیز موجود هستند که برخورد انگشتان شما با آن‌ها موجب به اتمام رسیدن بازی می‌شود. اگر بیشتر دقت کنید و آن دسته از شکلک‌هایی که مشابه هم هستند را پشت سرهم بزنید، امتیاز بیشتری هم کسب می‌کنید.


محمّد ترشیزی بازدید : 152 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

بازی Pool Break از کامل ترین بازی های بیلیارد برای سیستم عامل ios است. در این بازی سبک های مختلف بیلیارد از جمله Snuker, Krokinol و ... گنجانده شده است. جذابیت بازی فقط برای وجود سبک های مختلف محبوب نیست، بلکه گرافیک و شبیه سازی سه بعدی سبب گرایش کاربر به سوی آن می شود. در این بازی قادر خواهید بود، به صورت آنلاین با بازیکنان سراسر جهان به رقابت بپردازید و حتی با آن ها در مورد بازی و شرایط آن صحبت کنید. بازی با کاربر مجازی (کامپیوتری) دارای چهار سطح مختلف از دشواری است، سعی کنید کاربر مجازی را نیز با بهترین امتیاز ممکن شکست دهید. از ویژگی های اصلی بازی می توان به مواردی چون: فیزیک واقع گرایانه، امکان بازی با افراد موجود در شبکه های اجتماعی، پشتیبانی از چت آنلاین با حریف و ... اشاره کرد.

درباره IOS ,
محمّد ترشیزی بازدید : 73 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

اگر به دنبال یک نرم افزار جامع برای مدیریت پیامک های خود هستید، نرم افزار Ninja SMS با محیط زیبا و امنیت بالا پیامک های شما را مدیریت می کند. این برنامه دارای ویژگی های مفید و جالبی است. حتی شما می توانید در هنگام بازی کردن یا تماشای فایل های تصویری پیامک های دریافتی خود را بدون خارج شدن، مدیریت و در کوتاه ترین زمان پاسخ پیامک های مورد نظرتان را ارسال کنید. در ضمن با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود، بر روی پیامک های مورد نظر خود رمز عبور قرار دهید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: دارا بودن پنجره های شناور، تصویر زمینه های مختلف، پشتیبانی از شکلک و ... اشاره کرد.


تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 112
  • بازدید ماه : 292
  • بازدید سال : 5,886
  • بازدید کلی : 2,798,114