loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 2644 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (1)

 

نسخه اصلی این بازی برای کامپیوتر میباشد اما شرکت konami در کنار نسخه ی کامپیوتر برای انواع سیستم عامل ها هم این بازی رو ایجاد میکند و ما امروز جدیدترین نسخه آن را به صورت تصحیح شده برای شما آماده کرده ایم که شما میتوانید این بازی را از سایت پی سی اپس در ادامه ی مطلب دانلود کنید

 

محمّد ترشیزی بازدید : 300 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

 

نرم‌افزار سیمای همراه شامل ۶۰ شبکه تلویزیونی صدا و سیما (سراسری، دیجیتال، برون مرزی و استانی) و ۲۰ شبکه رادیویی صدا و سیما با امکان پخش آنلاین می‌باشد. لطفا توجه داشته باشید که برای پخش آنلاین باید به اینترنت با سرعت مناسب متصل باشید. اطلاعات مربوط به فرکانس دریافت و سایر توضیحات درباره شبکه‌ها، امکان جستجوی سریع در لیست شبکه‌ها و پشتیبانی کامل از فارسی بر روی همه دستگاه‌ها از ویژگی های این برنامه می باشد.


 

محمّد ترشیزی بازدید : 489 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

این نرم افزار به منظور گرفتن استخاره در گوشی های دارای سیستم عامل اندروید است، که نتیجه هر استخاره به سه صورت نتیجه کلی، نتیجه ازدواج و معامله را در بر دارد.


 

محمّد ترشیزی بازدید : 916 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار Harmonica Freestyle  می توانید با گوشی خود ساز دهنی بزنید ونت های این سبک از موسیقی را فرا بگیرید. برای دانلود این نرم افزار از سایت پی سی اپس به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 


محمّد ترشیزی بازدید : 248 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

 

این عنوان فوق‌العاده جذاب که از سوی Warner Bros منتشر و از فیلم بسیار زیبای JACK THE GIANT SLAYER الهام گرفته،با ارائه‌ی گیم‌ پلی‌ای لذت‌بخش،سعی در خلق خاطره‌ای به یاد ماندنی در اذهان کاربران دارد.در این بازی زیبا شما در نقش Fallon (غول دو سر موجود در فیلم) قرار گرفته و باید برای رسیدن به قلعه،هر چه در سر راهتان قرار دارد را نیست و نابود کنید. پیشنهاد می‌کنم تجربه‌ی این بازی فوق‌العاده را به هیچ وجه از دست ندهید.

 

 

درباره IOS ,
محمّد ترشیزی بازدید : 186 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

 

امروز برای شما نرم افزار انتی ویروس قدرتمند Nod32 را در سایت قرار داده ایم که شما با این نرم افزار میتوانید فایل هایی را که در گوشی خود دارید را اسکن کنید و اگر ویروسی را دیدید نابودش کنید. برای دانلود این نرم افزار از سایت پی سی اپس به ادامه مطلب بروید

 

محمّد ترشیزی بازدید : 210 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

 

بازی پیتزا نینجا یکی از بهترین بازی های گوشی موبایل با پلتفرم جاوا میباشد که در حین بازی برای شما میوه هائی فرستاده میشود و شما باید انها را  برش دهید. برای دانلود این بازی از سایت پی سی اپس به ادامه مطلب بروید



 

 

محمّد ترشیزی بازدید : 467 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

 

REAL FOOTBALL 2013یک بازی فوتبال برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین است که نسخه جدید آن به تازگی معرفی شده است.REAL FOOTBALL یکی از بهترین و زیباترین بازی های فوتبال است که تاکنون برای نوکیا عرضه شده است! از ویژگی های بازی می توان به گرافیک بهبود یافته و گیم پلی روان آن اشاره نمود.              شما میتوانید این بازی را از سایت پی سی اپس در ادامه ی مطلب دانلود کنید


محمّد ترشیزی بازدید : 120 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

 

AutoOffابزاری کاربردی است برای خاموش کردن خودکار گوشی در زمان مورد نظر شما. کار با این نرم‌افزار بسیار آسان است کافی است که زمان مورد نظر را تنظیم کنید تا گوشی به طور خودکار خاموش شود.



 

 

محمّد ترشیزی بازدید : 377 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

 

برنامه Search Ghost 3D که براى آندروید عرضه شده طبق گفته ى تیم سازنده اش با پرتاب امواج الکترو مغناطیس به عنوان روح یاب عمل میکند. البته در این که برنامه search ghost 3d امواج الکترومغناطیس رها میکند شکى نیست (چون على رغم حجم کم هنگام اجرا بیش از ۱۰۰ مگابایت رم اشغال میکند!) اما باور این که آیا واقعا این برنامه جایگاه ارواح را مشخص میکند بر عهده خودتان است . تیم برنامه نویس این نرم افزار آندروید اعلام کرده در محیط هاى پر سروصدا استفاده از این برنامه بى فایده است.
به هرحال توصیه بنده به شما این است در برخى مواقع (مواقع حساس که در مکانى خلوت و تاریک هستید!) از این برنامه استفاده نکنید هر چند این برنامه دروغگو باشد!!!

برای دانلود این برنامه اندروید از پی سی اپس به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 

 

 

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 141
  • بازدید ماه : 321
  • بازدید سال : 5,915
  • بازدید کلی : 2,798,143