loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 54 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی Hunger Games: Panem Run از میان پانم بدوید و با جمع‌آوری جرقه ها و منابع دیگر منطقه خود را نیرومند کنید. در مناطق مختلف آشوب و ناآرامی حکم فرماست و شما دونده بی‌پایان در مرکز آن قرار دارید! با دویدن از میان ۳ مرحله از ۱۲ مرحله، برای ستمدیدگان امید ایجاد کنید، مرحله های بیشتر به زودی در دسترس قرار خواهند گرفت. با جمع‌آوری جرقه ها و نیروهای مختلف، قدرت خود را افزایش دهید و برای کسب جایگاه اول در دنیا با دیگران به رقابت بپردازید.

محمّد ترشیزی بازدید : 124 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

با یک بینی به شکل دیگر و یا چانه، سینه، باسن و یا وزن متفاوت چگونه به نظر خواهید رسید؟ در برنامه ساده اما قدرتمند دستکاری تصویر  Plastic Surgery Simulator پاسخ این سوالات رابیابید. با استفاده از این برنامه جراحی‌های پلاستیک را شبیه سازی کنید، ظاهر خود را در شبکه های اجتماعی اصلاح کنید و یا با پبچ و تاب دادن به تصویر مردم خود را سرگرم کنید. همه کاری که باید انجام دهید این است: کشاندن، یزرگ کردن و یا کوچک کردن قسمت هایی از بدن که می‌خواهید آن را دستکاری کنید.

محمّد ترشیزی بازدید : 198 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲٫۳ و بالاتر

به کمک نرم افزار Virtual DJ Turntable می توانید دستگاه اندرویدی خود را به یک دی جی مجازی تبدیل کرده و کارهای مختلفی نظیر تغییر سرعت پخش موزیک و تنظیم اکولایزرها را در محیطی جذاب ، به سادگی و البته به صورت Real Time انجام دهید .

محمّد ترشیزی بازدید : 119 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

شما در این بازی در یک پارکینگ با چند اتومبیل هستید که باید با جا به جا کردن ماشین ها، اتومبیل مورد نظر را از پارکینگ خارج کنید. بازای دارای مراحل چالش انگیز می باشد که طی مراحل بالاتر بازی سخت تر خواهد شد.

محمّد ترشیزی بازدید : 91 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Neon Clock Widget یک مجموعه ویجت ساعت زیبا و درخشان است که نه تنها نمایی بی نظیر را به گوشی تان می بخشد بلکه آگاهی یافتن از گذر زمان را نیز برایتان جذاب می کند . این ویجت ترکیبی از ساعت های آنالوگ و دیجیتال می باشد که می توانید پس از نصب با رفتن به مسیر Menu>Widgets>Neon Clock Widget از آنها بهره بجویید .

محمّد ترشیزی بازدید : 61 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

اگر به دنبال یک پوسته شیک و بی نظیر هستید ما Aviator Icon Theme را به شما پیشنهاد می کنیم . تم هوانورد یکی از بهترین پوسته های موجود در فروشگاه گوگل پلی بوده که طرفداران زیادی دارد . توجه داشته باشید که این تم از چندین تصویر زمینه جذاب و فانتزی نیز پشتیبانی نموده که می توانید آن ها را در صفحه نمایش گوشی خود قرار دهید . همچنین لازم به ذکر است که این پوسته به صورت کامل بالانچرهای ADW ، APEX ، Go ، Nova  و Action  سازگاری دارد .

محمّد ترشیزی بازدید : 83 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

Fives – Match Twos and Threes! یک بازی ساده فکری است که در آن باید اعداد مشابه را پیدا کنید. می‌توانید دو را با سه ترکیب کنید اما نمی‌توانید دو را با دو و یا سه را با سه ترکیب کنید. Fives محبوب ترین بازی اندروید در نوع خودش می‌باشد و پیوسته درحال افزایش تعداد دانلود در گوگل پلی می باشد . بازی تا زمانی ادامه خواهد یافت تمامی خانه های جدول ۱۶ تایی از اعداد پر شوند ، بنابراین شما می بایست پیش از آنکه جدول پر شود ، اعداد را با یکدیگر جمع نموده و امتیاز بیشتری کسب نمایید .

محمّد ترشیزی بازدید : 75 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

با نرم افزار AMC Security- Antivirus, Clean امنیت کامل را در گوشی اندرویدی خود برقرار سازید . این برنامه یکی از بهترین و پرفروش ترین آنتی ویروس های سال ۲۰۱۳ بوده که طرفداران بسیار زیادی دارد . برای اجرا تنها کافی است برنامه را بر روی دیوایس اندرویدی خود نصب نموده و سپس اجازه بدهید تا برنامه گوشی شما را اسکن نماید . توجه داشته باشید که این اپلیکیشن پس از اسکن فایل ها ، به صورت خودکار ویروس ها را حذف خواهد کرد . از قابلیت اصلی این نرم افزار می توان به اسکن خودکار فایل ها ، حذف ویروس ها ، رابط کاربری شیک و اسکن مموری کارت اشاره داشت .

محمّد ترشیزی بازدید : 64 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در این پست قصد داریم تا نرم افزار ProFunCam Camera را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . به کمک این نرم افزار قادر خواهید بود تا عکس های خود را به آثار هنری تبدیل نمایید . پس از عکسبرداری تنها کافی است افکت ها را انتخاب کرده و سپس آن ها را بر روی عکس ها قرار دهید . توجه داشته باشید که بیش از ۶۰ نوع افکت در این اپلیکیشن وجود داشته که می توانید مطابق با سلیقه خود از آن ها استفاده کنید . تصاویر خود را ویرایش نموده و از تماشای عکس های کارتونی نهایت لذت را ببرید .

محمّد ترشیزی بازدید : 92 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

با استفاده از نرم افزار ApkInstaller  قادر به نصب فایل های APK در گوشی اندرویدی خود خواهید بود . این برنامه به صورت خودکار در مموری کارت شما به دنبال فایل های APK می گردد و پس از پیدا کردن به صورت مستقیم آن ها را بر روی گوشی اندرویدی شما نصب می کند . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به امکان اشتراک گذاری فایل های نصبی ، حذف فایل ها ، پشتیبان گیری از آن ها و وجود یک تمیز کننده حرفه ای اشاره داشت .

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 246
  • بازدید ماه : 426
  • بازدید سال : 6,020
  • بازدید کلی : 2,798,248