loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 39 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

با استفاده از برنامه AutoContacts با جست و جوی نام مخاطبین، می‌توانید همه اطلاعات آنها را به برنامه Tasker بدهید تا از آن طریق با آنها تماس بگیرید، به آنها پیام بفرستید، تاریخ تولد و آدرسشان را وارد کنید و هرکار که می‌خواهید با آنها انجام دهید. در برنامه Tasker از طریق پلاگین‌ها AutoContacts را انتخاب کنید و نامی را در فیلد Name or Nickname وارد کنید. حالا می‌توانید با هرکدام از متغیرهای این برنامه هرکاری که خواستید با اطلاعات بدست آمده انجام دهید.

محمّد ترشیزی بازدید : 47 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

Mailbox  ابزاری فوق العاده کاربردی برای مدیریت ایمیل ها می باشد ! تنها کافی است این برنامه را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نموده و سپس بر روی اکانت های یاهو ، جیمیل و iCloud مدیریت کامل داشته باشید . قابل توجه است که رابط کاربری این برنامه فوق العاده شیک بوده و از کار کردن با آن لذت خواهید برد . لازم به ذکر است که این اپلیکیشن یکی از بهترین و کارآمد ترین برنامه های مدیریت ایمیل می باشد .

محمّد ترشیزی بازدید : 46 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

iAssociate 2 یک پازل زیبا برای سیستم عامل اندروید می باشد . در این بازی شما باید از ذهن خود کمک گرفته و کلمات را پیدا کنید . در واقع این بازی پازل کلمات است ! اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا این بازی را با دوستان خود انجام داده و با آن ها رقابت نمایید . و در نهایت لازم به ذکر است که این بازی شامل ۵۰ مرحله می باشد . اگر از هوش خوبی برخوردار هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید .

محمّد ترشیزی بازدید : 27 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

برنامه پخش موسیقی Music Player (Remix) با ویژگی‌هایی فراوانی که دارد ازجمله ویجتی که با کشیدن ظاهر می‌شود، بقیه پلیرها را خجالت زده می‌کند. این برنامه پیشرفته از ابتدا با این هدف طراحی و ساخته شده که قدرتمند و در عین حال کاربرپسند و استفاده از آن لذتبخش باشد.

محمّد ترشیزی بازدید : 37 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۳٫۰ و بالاتر

Domo – Icon Pack یک مجموعه آیکون زیبا برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی است. طراحی این آیکون‌ها نرم و منحنی است که مؤلفه اصلی آنها می‌باشد و حس ناب بودن را منتقل می‌کند.

محمّد ترشیزی بازدید : 69 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

توسط برنامه بارکد خوان شبنم shabnam v1.1 که برای گوشی جاوا می باشد می توانید با اسکن بارکدی که با نام شبنم بر روی کالاهای موجود در بازار هست از اصالت آنها اطمینان حاصل کنید

محمّد ترشیزی بازدید : 49 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

Hoops یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده یا به اصطلاح همان بازی بسکتبال می باشد. در این بازی سرگرم کننده شما باید توپ را در سبد قرار دهید. این بازی سرگرم کننده که همان بازی بسکتبال است با این تفاوت که شما بصورت گروهی بازی نمی کنید و بصورت تکی صاحب توپ می شوید و در نقاط مختلف باید توپ را به سمت سبد پرتاب کنید. در طول بازی شما از زاویه های مختلف از سمت چپ و راست و یا از روبرو توپ را پرتاب خواهید کرد و می توانید پرتاب های سه امتیازی خوبی داشته باشید. این بازی دارای گرافیک بسیار بالا برخوردار می باشد و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند.

محمّد ترشیزی بازدید : 56 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در والپیپر زنده زیبای Spring Trees Live Wallpaper درختان پرگل بهاری که آهسته این سو و آن سو می‌شوند به همراه پرواز گلبرگ‌های سوار بر باد،  ابرها و خورشید در آسمان گردش می‌کنند که نور و رنگ محیط را به‌ صورت پویا مطابق با زمان تغییر می‌دهد. همانطور که تاریکی آسمان را فرامی‌گیرد، ماه آهسته آهسته نمایان می‌شود و در نیمه شب کاملاً آشکار است. روز با طلوع خیره‌کننده خورشید از سمت چپ پایین در حدود ساعت ۶ صبح شروع می‌شود و با غروبی شگفت‌انگیز در حدود ساعت ۶ عصر پایان می‌یابد.

محمّد ترشیزی بازدید : 39 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در بازی Groundskeeper 2  تمام تلاش خود را به کار برده و برای زنده ماندن از خود مقاومت نشان دهید . جهان به زنده بودن شما احتیاج دارد ، زیرا تنها شما هستید که قادر به نابودی هیولاها خواهید بود . سلاح های جدید و متنوع را انتخاب کرده و دشمنان را از بین ببرید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود سلاح های جدید و وجود قهرمانان مختلف اشاره داشت .

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 299
  • بازدید ماه : 479
  • بازدید سال : 6,073
  • بازدید کلی : 2,798,301