loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 71 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

 آیا دوست دارید تا در مسابقات غیرقانونی خیابان های شهر شرکت کنید ؟ بازی Need for Drift  آرزوی شما را به حقیقت تبدیل می کند ! اکنون وقت آن رسیده است تا خود را آماده مسابقه کنید . بیش از ۳۰ اتومبیل در اختیار شما بوده که می توانید مطابق با سلیقه خود آن ها را برای خود انتخاب کنید . همچنین لازم به ذکر است که وجود آهنگ های بسیار زیبا و شنیدنی ، هیجان این بازی را دوچندان خواهد کرد . اگر کمی تلاش کنید ، بدون شک شما به عنوان  بهترین راننده شهر انتخاب خواهید شد !

محمّد ترشیزی بازدید : 161 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر
 در بازی The Keepers:  Lost Progeny شما نقش کودکی را بازی خواهید نمود که به دنبال پدر و مادر خود می گردد . راهی پر ماجرا که آغاز آن با یافتن تصاویری رمز آلود از گذشته همراه شد . در پشت یکی از این عکس ها نام یک شهر کوچک یادداشت گردیده بود و این دقیقا همان مکانی  است که شروع کننده اکتشافات شما خواهد بود . آیا فکر می کنید  هنوز پدر و مادر شما زنده باشند ؟ چرا فاصله بین  شما و پدر و مادرتان افتاده است ؟ همه  ی اینها سوالاتی است که می بایست در این بازی که در سبک هیدن آبجکت ارایه شده است بیابید .


محمّد ترشیزی بازدید : 52 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

 ایا می خواهید با دانلود بازی بسیار شاد و دوست داشتنی به نام خوک های بد مدت ها در اندروید خود سرگرم بازی کردن شوید و از اوقات فراغت خود لذت ببرید؟سری جدیدی از بازی های جذاب ، از کمپانی Rovio به عنوان سازنده سری بازی های پرندگان عصبانی ! اکنون قصد داریم شما کاربران دستگاه های آندرویدی را با بازی بچه خوک های بد آشنا کنیم.

محمّد ترشیزی بازدید : 74 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

 ۵ سال پیش ، کار جانسون برای فرار از فشار های روانی که در زندگی اش وجود داشت از شهر خود لوس سانتوس گریخته و به سن آندریاس گام گذاشت غافل از آنکه این شهر ، خود مکانی خطرناک تر و پر از دردسر برای او خواهد بود . جایی که تمامی نقاط آن را گنگستر ها و مواد فروشان به تصرف خود در آورنده اند ؛ جایی که میلیونر ها و حتی ستارگان فیلم ها در فساد غوطه ور بوده اند .
اکنون دهه ۹۰ است و کارل به خانه بازگشته . مادرش به قتل رسیده و خانواده و بچه محل هایش با سیاه بختی هایی بزرگ رو به رو شده اند و اکنون این وظیفه CJ است که به نجات خانواده شتافته و کنترل خیابان های سن آندریاس را بر عهده بگیرد .
Grand Theft Auto: San Andreas یکی از محبوب ترین و موفق ترین بازی های کامپیوتری در طول تاریخ است که از سوی کمپانی Rockstar ارایه گردیده است و با ورود به اندروید ، اکنون لقب بزرگ ترین بازی Open-World دنیای اندروید را نیز به خود اختصاص داده است ؛ جایی که می توانید در آن آزادانه به گشت و گذار پرداخته و ماموریت های از پیش تعیین شده را با موفقیت پشت سر بگذارید . این بازی با بیش از ۷۰ ساعت گیم پلی خود می تواند تا مدت ها شما را به خود سرگرم بسازد .

محمّد ترشیزی بازدید : 75 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

آیا برای تجربه کردن یک روز از زندگی باب اسفنجی آماده اید ؟ اگر چنین است هم اکنون بازی SpongeBob Moves In را دانلود کرده با فرو رفتن در نقش باب و یا سایر دوستان او نظیر پاتریک ، سندی و یا هشت پا به ماجراجویی در شهر زیر آب بپردازید . وظیفه شما در این بازی ایجاد شهری رویایی برای تمامی ساکنان می باشد . ده ها گونه ابزار مختلف برای دکوراسیون و ساختمان سازی در اختیارتان قرار خواهد گرفت که می بایست با بهره گیری درست از آنها ، به وظایف از پیش تعیین شده دست پیدا کنید .
نسخه پیش روی این بازی که به صورت اختصاصی از سوی آمازون ارایه گردیده است به صورت تک فایل نصبی بوده و هیچ گونه نیازی به کپی کردن دیتا ندارد .

محمّد ترشیزی بازدید : 55 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

در بازی Angry Birds شما می خواهید از نابودی نسل گونه ای از پرندگان جلوگیری کنید. خوک هایی در این بازی وجود دارند که تخم مرغ ها را می دزدند. شما باید تخم هایی را که توسط خوک ها دزدیده شده اند را با نابود کردن آنها بدست آورید تا نسل این پرندگان منقرض نشود. در این بازی هر یک از پرندگان قدرتی باور نکردنی دارند که شما می توانید برای نابود کردن خوک های بد جنس از آنها استفاده کنید. بازی به این صورت است که تخم مرغی نزدیک سنگر شما قرار دارد، خوکی از انتهای مسیرش وارد صفحه بازی می شود و به سمت تخم مرغی که شما نگه داری کرده اید می آید. شما باید با زدنضربات نابودش کنید. پس از گذراندن هر مرحله بازی سخت تر خواهد شد، همچنین سرعت و تعداد خوک ها بیشتر می شود. شما باید سعی کنید این بازی را به بهترین شکل ممکن بازی کنید تا ۳ ستاره بگیرید و پیروز شوید. در این ورژن از بازی ۳۰ مرحله با سبک کلاسیک اضافه شده است و این پرنده های خشمگین به شهر باز گشته اند. همچنین این ورژن زبان ژاپنی را نیز ساپورت می کند. ورژن جدید بازی به دلیل نامحدود بودن به شما این امکان را به شما می دهد که به نابودی خوکها بپردازید.

محمّد ترشیزی بازدید : 53 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

در بازی Rally Race 3D : Africa 4×4 شما باید در مسابقات رالی شرکت کرده و برنده مسابقات شوید . برای اجرا تنها کافی است این بازی را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نموده و سپس آن را اجرا کنید . اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا خودروی مورد نظر را مطابق با سلیقه شخصی خود سفارشی سازید . تجربه بسیار خوبی از رانندگی را با این بازی در گوشی خود داشته باشید . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی ارائه شده است .

محمّد ترشیزی بازدید : 3581 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

 

Tangoیکی از برترین نرم افزارهای ارتباط دو نفره یا ارتباطات دسته جمعی به صورت صوتی و تصویری می باشد. این نرم افزار به شما اجازه می دهد که با دوستانتان که این نرم افزار را روی تبلت ، کامپیوتر و یا گوشی خود نصب کرده اند ارتباطی کاملا شفاف و واضح صوتی و تصویری برقرار کنید.نسخه پیش رو دارای قابلیت نصب روی اکثر گوشی های همراه که از جاوا پشتیبانی میکنند را داراست.

محمّد ترشیزی بازدید : 152 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

LINE: Free Calls & Messages با استفاده از این نرم افزار به راحتی با دوستان و آشنایان خود در هر جای دنیا که هستند تماس بگیرید. محیط کاربری این نرم افزار بسیار شبیه پیامک بوده و شما را یاد پیامک دادن خواهد انداخت. هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد. لاین به شما اجازه میدهد در ۲۴ ساعت شبانه روز با دوستان خود از طریق تماس صوتی و ارسال پیامک رایگان با آن ها در ارتباط باشید. این نرم افزار بیش از ۵۸ میلیون کاربر دارد و در ۲۳۸ کشور جهان به درستی کار میکند. از حمله کشور های معروف نظیر ژاپن، تایوان، روسیه، هنگ کنگ، تایلند، سنگاپور، مالزی، ماکائو، سوئیس، عربستان سعودی، امارات متحده عربی کار میکند.

محمّد ترشیزی بازدید : 50 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

HikiPlayer یک پلیر ساده و کم حجم برای اندروید می باشد که با استفاده از آن می توانید تمامی فایل های صوتی را پخش نمایید. با این برنامه می توانید موزیک های خود را به سرعت و فقط با انتخاب پوشه آن ها، اجرا نمایید. قابلیت تغییر رنگ تم برنامه از روی album art و نیز متن، پس زمینه و آیکون های زیبای آن، رابط کاربری را بسیار جذاب نموده اند. این نرم افزار را می توانید به عنوان نمایش دهنده عکس و متن نیز استفاده نمایید. همچنین این برنامه از اکثر فرمت ها ویدئویی پشتیبانی می کند. همچنین HikiPlayer می تواند زیر نویس فیلم ها را نیز به راحتی برای شما اجرا نماید. این نرم افزار دارای چند ویجت زیبا برای دسترسی سریعتر به آهنگ ها و فایل های تصویری می باشد. پشتیبانی از عکس ها و کاور ها، رفع برخی مشکلات ورژن قبل و اضافه شدن یک ویجت در لاک اسکرین از ویژگی های جدید این برنامه می باشد.

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 262
  • بازدید ماه : 442
  • بازدید سال : 6,036
  • بازدید کلی : 2,798,264