loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 54 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزار Genius Scan+ – PDF Scanner می تواند با کیفیت مناسب و با استفاده از دوربین تلفن همراه اسناد را اسکن و با فرمت jpeg ذخیره کند. تکنولوژی استفاده شده در این برنامه بر مبناء تشخیص هوشمند صفحات، تصحیح چشم انداز و ویرایش اسناد اسکن شده پایه نهاده شده است.از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: قابلیت به اشتراک گذاری اسناد در شبکه های اجتماعی، کاهش هزینه های اسکن، سرعت بالا در اسکن و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 53 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزار Super Backup Pro: SMS&Contacts می تواند به شما کمک کند تا از پیامک ها و مخاطبین تلفن همراه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید تا در صورت لزوم نسخه پشتیبان را جایگزین نسخه اصلی کنید. شما می توانید پس از تهیه نسخه پشتیبان، آن را در کارت حافظه گوشی یا اکانت جیمیل ذخیره کنید. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: سرعت بالا در تهیه نسخه پشتیبان، امکان تهیه نسخه پشتیبان به صورت خودکار و هفتگی، قابلیت ایجاد نسخه پشتیبان از برنامه ها و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 55 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

بدون شک روزانه ویروس های بسیار زیادی برای کامپیوتر ها ، تبلت ها و گوشی ها تولید می شود . نرم افزار Android Antivirus  دیوایس اندرویدی شما را در برابر ویروس ها ، تروجان ها و اسپم ها مقاوم می سازد . این برنامه گوشی شما را در سریع ترین زمان ممکن اسکن نموده و پس از شناسایی ویروس آن را به صورت خودکار پاک می کند. همچنین لازم به ذکر است که این آنتی ویروس به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگاری دارد .

محمّد ترشیزی بازدید : 38 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

ریجستری را باید قلب حیاتی ویندوز دانست، زیرا سرعت و عملکرد ویندوز بستگی به وضعیت ریجستری دارد. عواملی مختلفی سبب کند شدن سرعت رایانه و پر شدن فضای ریجستری می شوند، عوامل مهم عبارت اند از: نصب نرم افزارهای مختلف، وبگردی در فضای مجازی، برنامه های ویروسی و ... . نرم افزار Advanced Registry Clear به شما کمک می کند تا خطاهای موجود در ریجستری را پاک کنید و باگ های موجود در آن را ترمیم کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان اسکن برنامه ریزی شده، حفاظت از حریم شخصی کاربر، الگوریتم قدرتمند برای بهینه سازی و ... اشاره کرد. با استفاده از این نرم افزار سرعت ویندوز شما به حالت اولیه بر می گردد.

محمّد ترشیزی بازدید : 65 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزار Instant Heart Rate Pro می تواند به صورت دقیق میزان ضربان قلب شما را اندازه گیری کند. فقط کافی است، انگشت خود را مقابل دوربین تلفن همراهتان قرار دهید تا برنامه شروع به کار کند و میزان ضربان قلب شما را نشان دهد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: دقت بالا در محاسبه، ارائه نمودارهای تحلیلی، محیط کاربرپسند و ... اشاره کرد. نرم افزار معرفی شده به عنوان بهترین برنامه پزشکی در سال 2011 برگزیده شده است.

محمّد ترشیزی بازدید : 45 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

شاید نرم افزار Archos Video Player v7.5 قدرتمندترین پخش کننده فایل های تصویری برای گوشی یا تبلت اندرویدی نباشد و توان رقابت با پلیرهای قدرتمند مانند mx player را نداشته باشد، اما به دلیل پشتیبانی از اکثر گوشی ها و تبلت های اندرویدی توانسته است خود را به عنوان یک پلیر کاربردی معرفی کند. برنامه قادر است، انواع فرمت های تصویری را رمزگشایی و با بالاترین کیفیت موجود پخش کند. ویژگی اصلی نرم افزار که آن را از برنامه مشابه متمایز می سازد، این است که می توانید با استفاده از نرم افزار به شبکه های رایانه ای متصل شوید و ویدئوها را به صورت شبکه و آنلاین مشاهده کنید. همچنین برنامه به شما این امکان را می دهد که موسیقی و پوسترهای فیلم های سینمایی مورد نظر خود را به صورت رایگان از اینترنت دانلود کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان به اشتراک گذاری فایل های تصویری، قابلیت پخش شبکه های تلویزیونی به صورت آنلاین، سازگاری با اکثر گوشی های اندرویدی و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 64 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزار Adobe Photoshop Express یک ابزار حرفه ای برای ویرایش تصاویر است، که به تازگی نسخه جدید آن برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی منتشر شده است که قابلیت های فراوانی هم دارد.با کمک Adobe Photoshop Express بخش قابل توجهی از قابلیت‌های Photoshop را به گوشی و یا تبلت اندرویدی خود بیاورید.

محمّد ترشیزی بازدید : 46 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

اگر از علاقه مندان به پرواز با هواپیماهای جنگی هستید، این بازی Armageddon squadron شما را به یک جنگ هواپیمایی تمام عیار دعوت می کند. در این بازی شما وظیفه دارید به مواضع دشمن در زمین و هوا حمله کنید و تمامی آن ها را از بین ببرید، البته مراقبت سلامت خود باشید زیرا هواپیماهای دشمن سعی می کند شما را نابود کنند و در مواقع مورد نیاز باید شما با انجام حرکات نمایشی از دست هواپیماهای دشمن فرار کنید. با جمع آوری امتیازات لازم می توانید هواپیمای جنگی خود را ارتقاء و به سلاح های جنگی قدرتمندتر مجهز کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: 5 هواپیمای مختلف، 12 ماموریت با سطوح مختلف، گرافیک سه بعدی و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 174 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

\"روبیک\" یکی از فکری ترین بازی های جهان است که افراد فراوانی از این مکعب برای سرگرمی و افزایش خلاقیت ذهن خود استفاده می کند، این بار می توانید این مکعب جذاب را به صورت مجازی و بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود داشته باشید. محیط بازی به صورت سه بعدی طراحی شده است و می توانید به صورت واقع گرایانه اقدام به مرتب کردن رنگ های مکعب کنید. توجه داشته باشید که در این بازی اصل مهم و با ارزش سرعت عمل است. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: قابلیت حرکت به صورت مکث، شبیه سازی فوق العاده زیبا، مراحل متعدد و ... اشاره کرد. هر چه در بازی پیشرفت کنید، عبور از مراحل سخت خواهد شد و نیازمند سرعت عمل بالا است.

محمّد ترشیزی بازدید : 173 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

در نرم افزار MathPro mathematics all levels تمامی فرمول های درس ریاضی گنجانده شده است و گوشی شما می تواند مانند یک معلم ریاضی در حل تمارین و آموزش ریاضی عمل کند. در این برنامه فرمول های محاسباتی ماتریس، لگاریتم و حل معادله، توابع مثلثاتی، ترکیبات، چند جمله ای ها و ... وجود دارد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از زبان های زنده دنیا، رابط کاربری آموزشی و زیبا، محیط سه بعدی و ... اشاره کرد. اگر در حل مسائل ریاضی مشکل دارید می توانید با مراجعه به این منبع معتبر مشکلات خود را بر طرف سازید.

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 109
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 188
  • بازدید ماه : 368
  • بازدید سال : 5,962
  • بازدید کلی : 2,798,190