loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 41 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Smart Launcher Pro یکی از زیباترین و جدیدترین لانچرهای تولید شده برای دستگاه های اندرویدی می باشد . به کمک این لانچر می توانید رابط کاربری گوشی اندرویدی خود را تغییر داده و آن را زیباتر کنید . توجه داشته باشید که این لانچر از آیکان های شیکی پشتیبانی نموده که می توانید از آن ها استفاده نمایید . از قابلیت اصلی این لانچر می توان به وجود رابط کاربری شیک و به کار رفتن انیمیشن های جذاب اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا قسمت statusbar لانچر را مخفی کنید .

محمّد ترشیزی بازدید : 177 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

اگر به‌دنبال محافظت از موبایل خود در برابر ویروس‌ها، کرم‌ها و ابزارهای جاسوسی هستید آنتی‌ویروس محبوب AVG را از دست ندهید. این نرم‌افزار با مانیتور کردن همه‌ی فایل‌های دریافتی و ارتباط‌ها سعی می‌کند از شما در مقابل هکر‌ها، اسپمرها و ابزارهای جاسوسی محافظت نماید و با اسکن گوشی شما فایل‌های مخرب را در صورت وجود شناسایی و پاک‌سازی نماید. البته امکانات این نرم‌افزار به همین‌جا ختم نمی‌شود و قابلیت‌های متعدد دیگری نیز در این برنامه گنجانده شده است که آن‌ را تبدیل به یکی از کامل‌ترین ابزارهای حفظ امنیت در موبایل شما تبدیل خواهد نمود.

محمّد ترشیزی بازدید : 53 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

برنامه آندروید Iranian Food گوشی شما را به یک کتاب آشپزی کامل تبدیل می کند. با استفاده از نرم افزار آندروید و جالب Iranian Food می توانید همیشه به همراه خود یک برنامه آشپزی غذاهای ایرانی را داشته باشید. این برنامه دارای آموزش کامل تهیه انواع غذاهای ایرانی می باشد. علاوه بر داشتن آموزش غذاها، طریقه تهیه انواع نوشیدنی ها و سالاد ها نیز در این برنامه آندرویدی آمده است. برخی از طبقه بندی های این برنامه شامل بستنی و نوشیدنی: اسپرسر کامپانا، بستنی سه رنگ، شربت توت فرنگی و ... .خوراک مرغ و پرنده:خوراک دل مرغ، ران مرغ سوخاری با سس ماست، رولت مرغ با اسفناج و… . خوراک ها: امرسی، حلیم بادمجان، خوراک سوسیس و … . ساندویج و پیتزا: اردور بادمجان، استیک ژامبون با سستوت فرنگی، اسنک مرغ و قارچ و …  می شود.

محمّد ترشیزی بازدید : 45 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲,۱ و بالاتر

StockProManager یکی از کامل ترین برنامه های مدیریتی برای ثبت سفارشات ؛ مقالات ، مدیریت سهام و … است . این نرم افزار نسل جدید مدیریت و سادگی کار را برای شما به تلفنتان می آورد . شما در قالب یک فروشنده یا خریدار می توانید تمام اطلاعاتی که برای کار خود لازم دارید را در این نرم افزار طبقه بندی کنید , برای صرفه جویی در وقت شما میتوانید از نرم افزار بخواهید که اطلاعت یک ماهه یا هفتگی خرید و فروش ویا صادرات و واردات را به شما در یک فایل Excel آماده کند و تحویل بدهد .

محمّد ترشیزی بازدید : 31 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۱ و بالاتر 

گاهی اوقات شعر های زیبا توسط خواننده های معروف اجرا می شود اما به علت تنظیم نادرست آهنگ نهایی دلنشین نخواهد بود. برنامه Cross DJ – Mix your music در قالب شیوه های متفاوت و الگوریتم های گوناگون خود قادر است آثار مورد علاقه شما را متفاوت سازد و بر کیفیت آنها بیافزاید. همچنین با یاری این  اپلیکیشن می توانید با استفاده از فیلتر های مناسب و ترکیب کردن آهنگ ها آثاری جدید را به دنیا موسقی ارائه نمایید.

محمّد ترشیزی بازدید : 123 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

از میان ۹۰۰ آهنگ در سه ژانر پاپ، سنتی و تیتراژ، نام خواننده یا نام آهنگ را در سریعترین زمان حدس بزنید و بالاترین امتیاز را کسب کنید. همچنین می توانید با دوستانتان  به صورت دو نفره بازی کنید.

محمّد ترشیزی بازدید : 44 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Droid Scan Pro PDF نرم افزاری است که تلفن همراه و تبلت شما را به یک اسکنر پرتابل تبدیل می کند. با این برنامه شما می توانید عکس های گرفته شده توسط دستگاه اندروید خود را به اسناد حرفه ای PDF تبدیل کنید . با با بهره گیری از این برنامه علاوه بر امکان استفاده از سرویس Google Docs ، می توانید با تنظیم نور و رنگ و شفافیت عکس های گرفته شده را به یک سند قابل ارائه تبدیل نمایید.

محمّد ترشیزی بازدید : 45 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر – دسترسی روت

نرم افزار BusyBox Pro با بیش از ۶ میلیون بار دانلود به یکی از محبوب ترین برنامه ها در نزد کاربران اندرویدی تبدیل شده است ! به کمک این برنامه قادر خواهید بود تا سرعت اجرای اپلیکیشن های گوشی را بیشتر کرده و عملکرد گوشی خود را بهبود ببخشید . توجه داشته باشید که این برنامه بدون هیچ گونه تبلیغ اضافه ای ارائه شده است . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به پشتیبانی از پردازنده های اینتل و افزایش سرعت گوشی اشاره داشت .

محمّد ترشیزی بازدید : 48 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Photo Editor by Aviary نرم افزاری بسیار جالب برای ویرایش عکس می باشد . دارا بودن امکانات بسیار مختلف در عین کاربری بسیار ساده این برنامه را به یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای موجود در این زمینه تبدیل کرده است . این برنامه دارای یک دوربین داخلی است که امکان گرفتن عکس را نیز در اختیار شما قرار می دهد .

محمّد ترشیزی بازدید : 38 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی Let’s Create! Pottery یک ابزار سرگرم‌ کننده برای شماست تا خلاقیت خود را در سفالگری به‌ نمایش بگذارید. این بازی با ظاهری زیبا به‌ شما اجازه می‌دهد شکل مورد علاقه خود را به‌ صورت یک کوزه یا گلدان به‌ وجود آورید و سپس با رنگ آمیزی و طرحی کوزه خود را بفروشید.

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 113
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 136
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 215
  • بازدید ماه : 395
  • بازدید سال : 5,989
  • بازدید کلی : 2,798,217