loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 65 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

MATLAB Mobile یک نرم افزار پیشرو در زمینه ی محاسبات فنی در گوشی های اندرویدی است، برنامه در ابتدا برای سیستم عامل ویندوز عرضه شده بود که به دلیل کاربردهای فراوان و در خواست های کاربران نسخه اندروید آن نیز ارائه شده است. این برنامه می توانید محاسبات ریاضی مانند: الگوریتم ها، پردازش داده ها، تجزیه و تحلیل داده ها و محاسبات ریاضی را به صورت دقیق و قابل اعتماد انجام دهد. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: محیط گرافیکی، قابلیت نمایش سه بعدی پاسخ ها، امکان اتصال به رایانه و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 42 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Espier Launcher 7 Pro یک لانچر فوق العاده زیبا و شیک برای سیستم عامل اندروید بوده که طرفداران زیادی دارد . به کمک این لانچر می توانید ظاهر گوشی اندرویدی خود به آی او اس ۷ تبدیل نمایید. توجه داشته باشید که وجود انیمیشن های گرافیکی ، رابط کاربری بسیار زیبا و شیک و در دسترس بودن تقویم اختصاصی از قابلیت اصلی این اپلیکیشن به شمار می روند . همچنین لازم به ذکر است که این لانچر به صورت کامل با زبان های فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی و کره ای سازگاری دارد .

محمّد ترشیزی بازدید : 60 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بدون شک سیستم عامل  آی او اس ۷ یکی از بهترین و محبوب ترین سیستم عامل های  موجود در دنیاست! به کمک نرم افزار Espier Dialer 7 Pro می توانید از ظاهر شماره گیر آی او اس ۷ استفاده نموده و رابط کاربری دفترچه تلفن گوشی اندرویدی خود را به آی او اس ۷ تبدیل نمایید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به مدیریت تماس ، رابط کاربری بسیار زیبا و شیک اپل ، سفارشی سازی قسمت Log و مرتب نمودن مخاطبین بر اساس حروف الفبا اشاره داشت . لازم به ذکر است که برای اجرای این برنامه به لانچر Espier Launcher 7 احتیاج خواهید داشت .

محمّد ترشیزی بازدید : 79 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

به کمک نرم افزار All in one Gestures قادر خواهید بود تا نوار اطلاع رسان گوشی اندرویدی خود را پنهان نمایید . از این پس تنها با یک انگشت می توانید کلیدهای نرم افزاری پایین صفحه گوشی اندرویدی خود را بدون نیاز به روت بدون گوشی پنهان کنید . برای اجرا تنها کافی است این اپلیکیشن را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نموده و سپس انگشت خود را به سمت صفحه نمایش بکشید. به شما کاربران عزیز اندرویدها پیشنهاد می کنیم که حتما این برنامه را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نمایید .

محمّد ترشیزی بازدید : 49 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار Speedtest به آسانی و در عرض 30 ثانیه از سرعت واقعی اینترنت خود مطلع شوید. این برنامه برای آنالیز سرعت واقعی اینترنت شما از سایت معتبر Speedtest.net استفاده می کند و اطلاعات ارائه شده بسیار دقیق و قابل اعتماد هستند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: ارائه سرعت دانلود و آپلود، محیط کاربری زیبا، امکان به اشتراک گذاری سرعت و ... اشاره کرد. همچنین برنامه می تواند وضعیت داخلی تلفن همراه را بررسی کند و راهکارهای مناسبی را برای افزایش سرعت اینترنت ارائه دهد.

محمّد ترشیزی بازدید : 62 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی Dungeon Hunter 4 یک بازی اکشن و زیبا از شرکت بزرگ گیم لافت است که نسبت به نسخه های قبل تغییر عمده ای کرده است. در این بازی قهرمان داستان در مقابل شیاطین می جنگد و سعی دارد آنها را از پا در بیاورید تا امپراطوری را حفظ کند. در بازی شما مجبور به مبارزه با دیگر رزمندگان از نژاد شیطان هستید. سوارها در ماجراجویی حماسی در سطوح انفرادی و چند نفره در مقابل دشمنان در مناطق مختلف و سیاه چال ها قرار می گیرند. این بازی امکان سفارشی کردن تجهیزات مبارزه و بازی همزمان چند نفره را دارد.

درباره IOS ,
محمّد ترشیزی بازدید : 96 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی پرطرفدار True Skate ساخت شرکت True Axis است. این بازی با طراحی که دارد شما را سوار بر اسکیت می‌کند و در مکان های مختلف شهر به گردش در می‌آورد. کنترل یک اسکیت به عهده شما قرار گرفته است و باید با تمرکز کامل اسکیت را در پیست های بازی به حرکت در آورید، از موانع و پله ها عبور دهید و به مقصد برسانید. ابتدا بازی سخت به نظر خواهد رسید اما با تمرین می‌توانید به راحتی از موانع عبور کنید.

محمّد ترشیزی بازدید : 64 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

آیا دوست دارید تا یک آکواریوم بسیار زیبا و شیک در صفحه نمایش اسمارت فون اندرویدی خود داشته باشید ؟ نرم افزار Marine Aquarium 3.2 PRO این امکان را برای شما فراهم می کند . با استفاده از این تصویر زمینه می توانید  صفحه نمایش گوشی خود را سفارشی سازید . دقت داشته باشید که انیمیشن های به کار رفته در این تصویر زمینه بسیار گرافیکی می باشد. بیش از ۲۹ ماهی مختلف در این آکواریوم وجود دارد . همچنین لازم به ذکر است که از قابلیت اصلی این لایو والپیپر می توان به رابط کاربری بسیار شیک ، تغییر تنظیمات تصویر زمینه ها و وجود ماهی های متعدد در داخل آکواریوم  اشاره داشت .

محمّد ترشیزی بازدید : 150 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزار Flipps HD این امکان را به شما می دهد تا به آسانی بیش از ۱۰۰ کانال مخصوص فیلم ، موسیقی ، اخبار ، ورزش ، سرگرمی و … را انتخاب نموده و سپس آن را با تلویزیون به اشتراک بگذارید. از این پس این امکان را خواهید داشت تا فیلم ها و موسیقی های مورد نظر خود را در گوشی و تلویزیون به صورت همزمان  تماشا کنید ! از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان جستجوی شبکه های آنلاین اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که برای تماشای ویدیوها توصیه می کنیم که حتما از اینترنت پر سرعت استفاده کنید .

محمّد ترشیزی بازدید : 53 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر
با استفاده از نرم افزار Reboot Manager می توانید به آسانی گوشی را ریستارت نموده و وارد محیط ریکاوری شوید . اگر قصد دارید بر روی گوشی خود رام نصب کنید، می توانید از این برنامه استفاده نمایید . دقت داشته باشید که این اپلیکیشن از یک ویدجت اختصاصی پشتیبانی نموده  که قادر خواهید بود آن را در صفحه نمایش دیوایس اندرویدی خود قرار دهید . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به امکان دسترسی سریع به محیط بوت لودر ، ریستارت سریع گوشی و ورود به محیط ریکاوری اشاره داشت .

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 321
  • بازدید ماه : 501
  • بازدید سال : 6,095
  • بازدید کلی : 2,798,323