loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 67 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

1Tap Cleaner Pro از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای موجود در زمینه بهینه سازی گوشی های اندرویدی است و می تواند به صورت چشمگیری سبب افزایش سرعت تلفن همراه شما شود. برنامه با آنالیز حافظه تلفن همراه شما فایل های اضافی را پیدا و آن ها را حذف می کند، این کار سبب افزایش فضا برای نصب نرم افزارهای جدید می شود. فقط کافی است که یک دکمه را فشار دهید تا عمل بهینه سازی شروع شود، با تمام بهینه سازی تمام فایل های اضافی، کش ها، تاریخچه و... به صورت کامل از بین می روند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: ویجت اختصاصی، ارائه گزارش های تحلیلی، سرعت بالا در بهینه سازی و ... اشاره کرد.


محمّد ترشیزی بازدید : 64 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار Anatomy for Kids، با آناتومی بدن انسان آشنا شوید، برنامه برای پزشکان و دانشجویان رشته ی پزشکی بسیار مناسب و کاربردی است. این نرم افزار به زبان انگلیسی بوده و با دارا بودن تصاویر گرافیکی مناسب می تواند شما را به بهترین نحو با آناتومی بدن انسان آشنا کند. در ضمن تصاویر موجود می توانند برای کودکان و نوجوانان جذاب و آموزنده باشند.


محمّد ترشیزی بازدید : 52 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار Google Maps قادر خواهید بود، کارهایی مانند: موقعیت فعلی خود، دریافت مسیرهای رانندگی و حمل و نقل، پیدا کردن آدرس مکان های مهم و ... را انجام دهید. در ضمن حتی اگر گوشی شما مجهز به gps هم نباشد، نرم افزار می تواند مکان فعلی شما را به راحتی و سهولت پیدا کند. در شرایط مختلف قادر خواهید بود که مختصات محل خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید تا آن ها با وارد کردن مختصات مکان، شما را با راهنمایی نرم افزار پیدا کنند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: مشاهده اطلاعات جغرافیایی، نمایش ترافیک موجود در خیابان ها، دارا بودن قطب نمای حرفه ای و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 90 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

بازی Bounce از جمله بازی های ساده و کم حجم برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین است، که طرفدارن فراوانی برای خود یافته است. در این بازی شما وظیفه دارید یک توپ را در مسیر صحیح حرکت دهید، حرکت توپ بسیار آسان بوده و می توانید بدون هیچ مشکلی آن را هدایت کنید، اما مشکل اساسی شما وجود مکعب های عصبانی است. به مبارزه مکعب ها بروید و راه مناسب را برای عبور از آن ها پیدا کنید.


محمّد ترشیزی بازدید : 58 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

بازی S.M.T.H. که مخفف "مرا به بهشت بفرست" است  یک بازی خطرناکه اندرویدی است که سر و صدای زیادی در دنیا ی گوشی های موبایل بر پا کرده است . این گیم بسیار ساده است و کارش این است که با استفاده از شتاب‌سنج گوشی، مشخص می‌کند که وقتی گوشی به بالا پرتاب می‌شود، چقدر اوج می‌گیرد! هر چقدر گوشی را بیشتر به بالا بفرستید، امتیاز بیشتری می‌گیرید و رتبه‌تان بالا می‌رود.


محمّد ترشیزی بازدید : 183 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

Panecal Plus یک ماشین حساب مهندسی برای سیستم عامل اندروید بوده که با استفاده از آن می توانید محاسبات خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید . از قابلیت اصلی ای که این برنامه را از سایر رقبا مجزا می کند قابلیت ویرایش محاسبات انجام شده است ‍! این ماشین حساب به صورت کامل از توابع مثلثاتی ، لگاریتم ، فاکتوریل و تعیین قدر مطلق پشتیبانی نموده و یکی از بهترین و مناسب ترین ابزارها برای دانشجویان و دانش آموزان رشته ریاضی فیزیک می باشد . توجه داشته باشید که با استفاده از کلید △ می توانید تمامی محاسبات خو را ویرایش کنید .


محمّد ترشیزی بازدید : 99 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

"نبرد کرم ها" یک بازی طنز آمیز و محبوب است، که داستان آن مربوط به نبرد تعدادی کرم با هوش و زیرک می شود و این بازی می توند برای ساعت ها شما را سرگرم کند.شما می توانید این بازی را به دو سبک مختلف انجام دهید.
 1- به صورت انفرادی: در این وضعیت شما به صورت انفرادی به مبارزه با تمامی کرم ها می پردازید.
 2 - به صورت تیمی: در این صورت از بین کرم ها یک تیم برای خود انتخاب می کنید و به صورت گروهی به تیم مقابل حمله می کنید. در این بازی شما می توانید کرم های تحت اختیارتان را سفارشی سازی کنید، یا این که یک سلاح جنگی برای سربازان خود طراحی کنید.


محمّد ترشیزی بازدید : 169 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

Can knockdown یک بازی جذاب و اعتیاد آور برای گوشی های اندرویدی است، این بازی موفق به کسب امتیاز 5 ستاره از فروشگاه گوگل پلی شده است. به تازگی نسخه ی جاوا این بازی ارائه شده و توانسته کاربران فراوانی را برای خود جذب کند. در این بازی باید با استفاده از توپ، قوطی های کنسرو را در فواصل مختلف مورد اصابت قرار دهید. سعی کنید فواصل دورتر را مورد اصابت قرار دهید تا بتوانید امتیازهای بیشتری را کسب کنید. بازی از قواعد و قانون های فیزیک پیروی می کند و در آن شانس کمترین تاثیر را دارد. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: مراحل متعدد، گرافیک و شبیه سازی مناسب، سازگاری با اکثر گوشی ها و ... اشاره کرد.


محمّد ترشیزی بازدید : 72 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

با نصب نرم افزار SketchBook Pro بر روی گوشی اندرویدی خود می توانید طرح ها و ایده های خود را در برنامه پیاده کنید و تبدیل به یک طراح حرفه ای شوید. کار با این نرم افزار ساده و بیسار آسان است و با ابزارهایی که دارید می توانید طراح های موردنظرتان را رسم نمایید.پشتیبانی از حساسیت فشار، تنظیم وضوح صفحه نمایش و تمام صفحه کردن برنامه، قابلیت چند لمسی بودن، دارای بوم های متفاوت، قابلیت رسم تنها با یک قلم و تنظیم زوایای صفحه از ویژگی های کلیدی این برنامه محسوب می شود.


محمّد ترشیزی بازدید : 198 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

 بیل مکانیکی خود را روشن کرده و به کاوش در زمین های پدری خود بپردازید !
Scoop Excavator یک بازی جذاب و البته بسیار زیباست که در آن شما می بایست با در دست گرفتن هدایت یک بیل مکانیکی ، ماموریت هایی را که برایتان از پیش تعیین شده است با موقیت به اتمام برسانید . فیزیک کاملا واقعگرایانه با انجام کارهایی نظیر تغییر دنده و صدای خش خش هنگام برداشتن خاک همگی دست به دست یکدیگر داده اند تا شما بتوانید هنگام انجام بازی تجربه ای بسیار عالی و نزدیک به واقعیت را داشته باشید .

 

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 157
  • بازدید ماه : 337
  • بازدید سال : 5,931
  • بازدید کلی : 2,798,159