loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 154 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

 

گوشي هاي اندرويدي معمولا با انجام كپي كردن متن به مشكل برمي خوريد. اما با دانلود اين نرم افزار می توانید از متن های کوتاه یا طولانی کپی گرفته و آن را جای دیگر انتقال بدهید یا ذخیره کنید؛ تا همیشه با سرعت عمل خوبی در نوشته ها پیش قدم باشید.
محمّد ترشیزی بازدید : 132 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

این فایل منیجر دارای حالت کشویی زیبا و سریع می باشد که در آن امکان ایجاد فایل یا پوشه، تغییر نام، کپی، چسباندن و برش وجود دارد. از ویژگی های دیگر آن می توان به دسترسی به ریشه، امکان اشتراک گذاری فایل، نمایش شکل اصلی آیکون برنامه ها، پیش نمایش تصاویر و نمایش فایل های مخفی اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 153 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

12Hours  یک ساعت آنالوگ و برنامه ریز روز با طراحی منحصر به فرد و چشم نواز است. این نرم افزار تمام رویدادهای شما را در 12 ساعت آینده در یک نگاه نشان می دهد و برنامه ریزی روزانه شما را راحت تر از همیشه می سازد.

محمّد ترشیزی بازدید : 63 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزار اتوکد را می توان بهترین نرم افزار طراحی برای مهندسین عمران و معماری یا دانشجویان این رشته ها دانست. از این به بعد می توانید به جای استفاده از رایانه برای طراحی نقشه ها از تلفن همراه هوشمند خود بهره ببرید. نسخه ی تلفن همراه تقریبا مشابه نسخه ویندوز است، اما با ویژگی های بهتر و از همه مهم تر امکان مدیریت آسان و لمسی آن است. نرم افزار معرفی شده حتی قادر است نقشه ها و فایل های ساخته شده در سال 2013 را نمایش دهد و از فرمت هایی چون: DXF و DWG پشتیبانی می کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از فرمت های رایج، محیط کاربری گرافیکی و زیبا، وجود تمامی ابزارهای نسخه ویندوز و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 50 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزار Camera 2 v2.2 به شما کمک می کند بهترین استفاده را از دوربین تلفن همراه خود کنید و ویدئوها و تصاویر خلاقانه با بهترین اثرات هنری به وجود بیاورید. برنامه می تواند اثرات فوق العاده زیبایی را بر روی تصاویر ایجاد کند، که برخی از اثرات عبارت اند از: امکان ایجاد تصاویر هنری، امکان ایجاد تصاویری قدیمی از 20 تا 80 سال، ایجاد عکس های تخیلی و دور از ذهن، قابلیت ایجاد تصاویر خلاقانه و ... . این نرم افزار برای گوشی های htc بسیار مناسب است، زیرا برنامه زوم و فوکوس فوق العاده بالایی را در این گوشی ها ارائه می دهد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: قابلیت ضبط اثرات متحرک، امکان به اشتراک گذاری فایل ها در بستر برنامه، امکان ایجاد اثرات نامحدود بر روی تصاویر و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 53 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

برنامه Smart Merge Pro می تواند به صورت حرفه ای و کاربردی مخاطبین موجود در تلفن همراه هوشمند شما را مدیریت کند، در ضمن برنامه دارای یک بخش به نام یادآوری است، که می توانید تاریخ تولد مخاطبین خود را وارد آن کنید تا در موعد مقرر به شما هشدار دهد.

درباره IOS ,
محمّد ترشیزی بازدید : 78 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

با نرم افزار Smart IR Remote گوشی و یا تبلت اندرویدیتان را به کنترل تلویزیون تبدیل کنید. لازم به ذکر است که این برنامه قابلیت اجرا در گوشی های مجهز به درگاه اینفرارد است.

محمّد ترشیزی بازدید : 49 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

در حال حاضر گوشی ها و تبلت های سامسونگ از پر فروش ترین برندها در بازار تلفن همراه ایران هستند. برای مدیریت کاربردی گوشی سامسونگ به وسیله ی رایانه نیاز به یک برنامه برای هماهنگ سازی است، برنامه Samsung Kies 3.2 توسط شرکت سامسونگ ارائه شده و شما می توانید به صورت کامل تلفن همراه خود را مدیریت کنید. این مدیریت شامل: همگام سازی اطلاعات و برنامه های جدید، اجرای برنامه های سامسونگ به صورت تمام صفحه، پشتیبان گیری از مخاطبین، تبادل اطلاعات میان رایانه و تلفن همراه، امکان بروز رسانی گوشی و ... می شود. در ضمن اگر به اینترنت دسترسی ندارید، این نرم افزار قادر است برای شما نقش یک مودم را ایفا کند، یعنی شما می توانید اینترنت تلفن همراه خود را به رایانه منتقل کنید و با سهولت به وبگردی بپردازید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان مدیریت مخاطبین و پیامک ها، پشتیبانی از اکثر گوشی ها و تبلت های شرکتسامسونگ ، قابلیت مدیریت یکپارچه و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 55 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

شما وارد مسابقات فوتبال با گرافیکی کارتونی و جذاب می شوید. این بازی شما را ساعت ها سرگرم خود می کند. تیم کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید و وارد مسابقه شوید. بیش از ۳۲ تیم در این بازی موجود می باشد. پاس ها، شوت ها و تمام چیز هایی که در فوتبال واقعی می بینید، به خوبی در این بازی شبیه سازی شده اند.

محمّد ترشیزی بازدید : 73 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

با استفاده از این برنامه می توانید با سرعت عالی و بدون قطعی، فایل های تورنت ازطریق گوشی دانلود کنید. این برنامه قادر به دانلود چند فایل همزمان، دانلود فایل های سنگین تا حجم چهار گیگابایت، امکان محدود کردن دانلود توسط وای فای و شبکه موبایل، دانلود در حافظه داخلی و خارجی، امکان به اشتراک گزاری، تم های روشن و تیره و محیطی کاربر پسند و ساده اشاره کرد.

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 328
  • بازدید ماه : 508
  • بازدید سال : 6,102
  • بازدید کلی : 2,798,330