loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 67 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

بانک ملی یکی از بزرگ ترین بانک های ایرانی است که میلیون ها نفر در این بانک حساب دارند. حال شما می توانید با نصب همراه بانک ملی بر روی گوشی خود حساب بانکی خود را به وسیله ی تلفن همراه مدیریت کنید. نرم افزار برای سیستم عامل جاوا ارائه شده است. توجه: به منظور پرهيز از ارجاع مشتريان بانک به  شعب و جهت پوشش هر چه فراگير تر مشتريان ضمن رعايت جوانب امنيتی سامانه، جهت ثبت نام مشتريان استفاده کننده از سامانه ، از رمز حساب که در سرويس های تلفنی نیز قابل استفاده است.

محمّد ترشیزی بازدید : 68 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

        

تا قبل از آغاز سال 93، با اجرای این برنامه با روز شمار سال نو مواجه می‌شوید که با لمس آن می‌توانید وارد برنامه شوید. پس از ورود به سال 93، برنامه به صورت خودکار برنامه شما را به ماه و روز جاری هدایت می کند. همچنین می‌توانید با فلش‌های بالای صفحه در بین ماه های سال (1393) پیمایش کنید. همچنین با کمک علامت تنظیم گوشه صفحه، می‌توانید به ماه مورد نظر سریعتر دسترسی داشته باشید. گفتنی است که این تقویم مختص سال 1393 شمسی می‌باشد.

محمّد ترشیزی بازدید : 59 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

از حرکات فیزیکی سه بعدی استفاده نموده و بدون نیاز به باز کردن قفل صفحه نمایش هر چیزی که می خواهید را اجرا نمایید . برای این کار تنها کافی است اپلیکیشن های مورد علاقه خود را تنظیم نموده و سپس گوشی خود را حرکت دهید . از این پس دستگاه اندرویدی خود را با حرکات سه بعدی کنترل نمایید . توضیحات فوق مربوط به نرم افزار Magus 3D Gesture Launcher  می باشند . شما برای انجام این کار از هیچ نوع سحر و جادویی استفاده نکرده اید ، بلکه این ایده یک ایده انقلابی بوده که این امکان را به شما می دهد تا بهترین راه را برای کنترل دستگاه خود انتخاب نمایید . از قابلیت اصلی این نرم افزار می توان به مدیریت کامل موسیقی ، قفل و باز نمودن دستگاه ، خاموش کردن وای فای ، روشن کردن چراغ قوه ، شماره گیری خودکار ، اجرای خودکار دوربین و ایجاد یک ایمیل جدید اشاره داشت .

محمّد ترشیزی بازدید : 167 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

داروخانه بنفش یک اپلیکیشن کامل و مرجع در زمینه ویژگی ها و خواص نوع داروهاست، که برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. برنامه معرفی شده توسط برنامه نویسان کشورمان تهیه شده است و دارای بخش های چون: گروه دارویی، موارد مورد مصرف، مکانیزم اثر دارو، عوارض جانبی، هشدارهای مصرف، تداخل دارویی و نکاتی برای مصرف است. اطلاعات موجود در نرم افزار از منابع معتبر و قابل اعتماد جمع آوری شده است.

محمّد ترشیزی بازدید : 56 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

Google Translate یک دیکشنری کم حجم و قدرتمند برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است. این برنامه قابلیت ترجمه کلمات و جملات را به 64 زبان مختلف از جمله زبان فارسی را دارد. همچنین شما می توانید به جای تایپ کلمه مود نظر آن را بگویید تا برنامه معنی آن کلمه را برای شما ترجمه و یا تلفظ کند که قادر به تشخیص 17 زبان گفتاری و ترجمه شنیداری آن به 40 زبان را داراست. اگر روزانه با سایت‌های خارجی زبان زیادی سر و کار دارید این برنامه برای شما 100 درصد مفید خواهد بود چرا که برنامه قابلیت ترجمه آن به زبان فارسی را نیز دارد.

محمّد ترشیزی بازدید : 59 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

50languages برنامه آموزشی انگلیسی است که به شما کمک می کند تا اصطلاحات، کلمات و جملات ضروری و پرکاربرد 50 زبان را در قالب متدهای آموزشی مختلف داشته باشید. فقط کافی است ابتدا زبان مورد نظر (مقصد) و بعد از آن زبان فارسی و یا هر زبان دیگر را به عنوان (مبدأ) انتخاب کنید. با اتصال به اینترنت هم می‌توانید لغات و جملات تمام زبان‌ها را بصورت صوتی گوشی کنید. این نسخه از برنامه شامل ۱۰۰ درس، که آموزش واژگان اولیه ۵۰ زبان مختلف را برای شما فراهم می‌کند.

محمّد ترشیزی بازدید : 46 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

یکی از اصلی ترین معزل های گوشی های اندرویدی کمبود فضای داخلی برای نصب نرم افزارها و بازی های متعدد است و در حالت عادی می توانید فقط تعدادی معدود از برنامه ها را بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود نصب کنید، اما می توانید با استفاده از نرم افزار Link2SD برنامه های موجود در تلفن همراه خود را به کارت حافظه جانبی گوشی اندرویدی خود منتقل کنید.از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: رابط کاربری زیبا، سرعت بالا، امکان انتقال اکثر برنامه ها به کارت حافظه و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 60 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

Lane Splitter محبوب ترین بازی موتور سواری برای سیستم عامل اندروید و ios است، بازی بیش از 12 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و از بازی های اعتیاد آور برای گوشی های هوشمند محسوب می شود. ویژگی اصلی این بازی امکان مدیریت موتور به وسیله ی حرکت گوشی است. کافی است که گوشی خود را جا به جا کنید تا مشاهده کنید، موتور نیز مسیرش تغییر می کند. در این بازی شما وظیفه دارید سوار موتور خود شوید و با نهایت سرعت در جاده های شهر رانندگی کنید. برای ارتقای سرعت و قدرت موتور خود سعی کنید، امتیازات موجود در بازی را جمع آوری کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: امکان به اشتراک گذاری امتیازات، گرافیک زیبا و سه بعدی، طراحی واقع گرایانه و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 39 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

Talking Tom Cat یکی معروف ترین برنامه ها در این زمینه است که در نوع خود جالب و بسیار هیجان انگیز است. شما کاربران حتما این بازی معروف را بر روی تبلت ها و گوشی های تلفن همراه خود نصب و استفاده کرده اید. شخصیت اصلی این برنامه یک گربه است که تمام صحبت های شما را تکرار می کند و گربه بازیگوش سخنگویی که علاوه بر تقاید صدای شما، حرکات جالبی را هم انجام می دهد و شما را می خنداند. فونی اپ در معرفی امکانات این بازی گفته است یکی از ویژگی های سرگرم کننده این برنامهترساندن گربه با انفجار پاکت کاغذی است.

درباره IOS ,
محمّد ترشیزی بازدید : 48 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Gunspell یک بازی هیجانی و ماجرایی برای دستگاه های اندرویدی بوده که در آن اسلحه و جادو با یکدیگر ترکیب می شوند ! شما در این بازی حوادث باورنکردنی ای را تجربه خواهید کرد . خون آشام ها ، شیاطین ، قهرمانان و هیولاها در انتظار شما هستند . با قرار دادن بلوک های همگن در ردیف های یکسان هنگامی که زمان مبارزه شما فرا رسیده است به دشمن تان ضربه وارد نمایید . هر چه تعداد بلوک های ازبین رفته بیشتر باشد در هر بار حمله ، خسارات بیشتری را به دشمن تان وارد خواهید نمود . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده با کیفیت ارائه شده است .

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 119
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 198
  • بازدید ماه : 378
  • بازدید سال : 5,972
  • بازدید کلی : 2,798,200