loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 41 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

        

اکثر فایل های نوشتاری در قالب فرمت های word و pdf ارائه می شوند و برای اجرای فرمت های ذکر شده نیاز به نصب برنامه های جانبی است، ولی شما می توانید با نصب یک نرم افزار هم فرمت های word و هم فرمت  pdf را اجرا کنید. همچنین می توانید علاوه بر مطالعه اسناد متنی، آن ها را ویرایش و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی کامل از انواع فرم ها و امضاهای دیجیتالی، امکان فشرده سازی فایل ها یا خارج کردن آن ها از حالت فشرده، برسی فایل ها از لحاظ ویروسی بودن و ... اشاره کرد.

درباره IOS ,
محمّد ترشیزی بازدید : 109 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (1)

Aviary یکی از محبوب‌ترین و بهترین اپلیکیشن‌های اندرویدی در زمینه ویرایش تصاویر است. با این برنامه قادرید نه تنها اندازه، وضوح، روشنایی، کنتراست و اشباع رنگی تصاویر را تغییر دهید بلکه ده‌ها افکت زیبا روی آن‌ها اعمال کرده و سپس با افزودن قاب‌ها و برچسب‌های زیبا یک تصویر جذاب برای به اشتراک گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام خلق کنید.

محمّد ترشیزی بازدید : 157 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (1)

با برنامه جالب و سرگرم کننده Akinator the Genie می توانید ذهن دوستان و اطرافیان خود را بخوانید. برنامه فوق می تواند ذهن شما را بخواند و با پرسیدن سوالاتی بگوید چه شخصیتی دارید. آیا مایل به دعوت کردن Akinator the Genie به مبارزه هستید؟ ار قابلیت های برنامه امکان ارسال پاسخ های آن در فیسبوک و همچنین سرویس کنترل کودک است که به کودکان شما اجازه استفاده امن از برنامه را می دهد. توجه داشته باشید که این برنامه برای استفاده از چراغ جادویش به اینترنت نیاز دارد. پس مطمئن باشید که وایرلس یا اینترنت سیم کارتتان فعال است. در این نسخه شکلک ها و کاراکترهای جدید و هوشمندانه تری اضافه شده است و همچنین تمامی مشکلات نسخه های قبل به طور کامل برطرف شده است.

محمّد ترشیزی بازدید : 59 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (1)

پس زمینه زنده Awesome Land Pro، طبیعت یک دشت سر سبز و وسیع را به نمایش می گذارد که در وسط آن یک درخت نمایان است و می توانید زیبایی درختان بهاری و پاییزی را در زیر انگشتان خود لمس کنید! با تغییر از بین ۱۰ پوسته موجود می توانید این درخت و همچنین محیط اطرافش را تحت تاثیراتی عمده قرار دهید. افکت های تصویری مورد نمایش به خوبی عمل می نمایند، به طوری که از باد و تغییرات در آسمان گرفته تا جزئیاتی مانند نمایش ذرات معلق و علفزار ها، همگی با جلوه ای خوشایند و منحصر به فرد، به نظر می رسند.

محمّد ترشیزی بازدید : 70 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

Robbers یک بازی ۲ بعدی سبک فرار است که در آن شما نقش دزدی را بازی خواهید کرد که برای سرقت به یک موزه بزرگ رفته و اکنون نیروهای امنیتی آنجا به دنبالش هستند . برای پیروزی و فرار می بایست مراقب تله هایی که در مسیر وجود دارند باشید . افزون بر این دوربین های جاسوسی و سگ های رباتیک را نیز نباید فراموش نمایید . به هر روی نمی بایست از هدف خود که همانا به سرقت بردن الماس هایی که در طول مسیرتان وجود دارد غافل شوید . بنابراین شما تمامی امکانات لازم برای تبدیل شدن به بزرگترین سارق قرن را در اختیار دارید و این تنها تمرکز شماست که می تواند در رسیدن به این مهم یاری تان کند !

محمّد ترشیزی بازدید : 47 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

در بازی BIG WIN Racing شما قبل از هر کاری باید به ساخت و ارتقا خودرو خود بپردازید. سرعت و تعادل ماشین نقش مهمی در این بازی دارد، پس لازم است قدرت ماشین خود را بالا برده و همچنین ماشینتان را از لحاظ ایمنی مورد بررسی قرار دهید. وقتی بررسی های لازم را انجام دادید دیگر ماشینتان برای مسابقه آماده است. اکنون باید خودتان آماده شوید تا پیروزی در مسابقات را از آن خود کنید، پس باید به تمرین های متعددی برای ماشین سواری بپردازید. بعد از همه این کارها مسابقات را آغاز کنید. در این بازی می خواهید مهارت  های ماشین سواریتان را مورد بررسی قرار دهید تا در نهایت به مقام قهرمانی دست پیدا کنید. از ویژگی های این بازی می توان به ماشین های مختلف مسابقه ای، مناسب برای تمامی سنین، مدت زمان محدود برای مسابقه، زمین های مختلفی برای رقابت هایتان، امکان اتصال به فیسبوک و آزمون هایی برای سنجش خود در ماشین سواری اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 37 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر
 Cabela’s Big Game Hunter به شما این  امکان را می دهد تا به شکار  بزرگترین و خطرناک ترین  حیوانات کره زمین بروید .  فکر می کنید بتوانید خود را به عنوان یک شکارچی افسانه ای مطرح نمایید ؟
در این بازی که به صورت رایگان ارایه شده است شما چندین و چند ماموریت مختلف داشته که می بایست در  آنها افزون بر تجربه طیفی وسیع از شکارها ، اقدام به کسب مهارت نموده و در مراحل زمان محدود ، پیروزی را از آن خود کنید . از شمال غربی آمریکا گرفته تا قطب یخ زده شما  همگی پذیرای شما  خواهند بود .
یکی از مهم ترین ویژگی های این بازی قابلیت شخصی سازی نمودن اسلحه ها ، کمان و حتی لباس کاراکتر بازی است که بی  شک در جذاب تر شدن  آن نقش مهمی خواهد داشت . افزون بر این با تلاش در کسب  امتیاز خواهید توانست از قدرت های  مخصوص موجود در بازی  نظیر حالت X-ray برای تیراندازی های هر چه دقیق تر استفاده کنید .

محمّد ترشیزی بازدید : 66 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

برنامه TOEFL Grammar Advanced Practice Full می تواند به بهترین شکل ممکن قواعد و گرامرهای زبان را به شما بیاموزد، برای افرایش سطح زبان انگلیسی خود بهتر است نرم افزار را به صورت رایگان دانلود کنید. ساختار نرم افزار بر پایه تمرکز ایجاد شده و در هر آزمون 10 سوال تستی مطرح می شود که در پایان آزمون برنامه یک سطح نسبت به پاسخ های صحیح ارائه می دهد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: یادگیری با روش های علمی، وجود امتحان صوتی، حجم کم نرم افزار در عین گستردگی و ... اشاره کرد. توجه داشته باشید برای این که بتوانید به صورت کامل از امکانات نرم افزار استفاده کنید، باید به اینترنت متصل باشید.

درباره IOS ,
محمّد ترشیزی بازدید : 229 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

بازی Wolf and Eggs یکی از اعتیاد آورترین بازی های موجود برای پلتفرم جاوا است، در این بازی یک گرگ خاکستری وظیفه دارد از اصابت تخم مرغ ها به زمین جلوگیری کند و آن ها را در یک سبد جمع آوری کند. بازی دارای گرافیک، انیمیشن و موسیقی متن بسیار جذابی است، این ویژگی ها سبب محبوبیت آن شده اند. بازی دارای حالت های مختلفی از سختی است، که هر چه بازی سخت باشد شما باید سرعت عمل بیشتری در جمع آوری تخم مرغ ها داشته باشید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: پشتیبانی کامل از صفحه نمایش های لمسی، امکان ذخیره سازی بازی، محیط گرافیکی زیبا و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 68 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

MX Video Player یک پلیر حرفه ای و کارآمد جهت پخش فایل های تصویری می باشد. تمامی فرمت های تصویری تحت پشتیبانی این پلیر هستند. مصرف کم باتری و CPU از مزایای این پلیر می باشد. همچنین قابلیت فراخوانی فایل های SRT که مربوط به زیرنویس فیلم ها است، این پلیر را به یکی از قدرتمند ترین پلیرهای حال حاضر تبدیل کرده است. با این پلیر شما میتوانید یک قسمت از فیلم را انتخاب کنید تا برای شما پخش شود.

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 127
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 206
  • بازدید ماه : 386
  • بازدید سال : 5,980
  • بازدید کلی : 2,798,208