loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 177 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

برنامه Adobe Reader پیشتاز قابل اعتماد برای مشاهده و تعامل با اسناد پی دی اف در دستگاه‌ها و پلت‌فرم‌های مختلف است. برنامه ریدر موبایل را نصب کنید تا بوسیله آن در گوشی هوشمند و تبلت اندرویدی خود از پی دی اف استفاده کنید. به راحتی به انواع فایل‌های پی دی اف دسترسی داشته باشید و آنها را مدیریت کنید و به اشتراک بگذارید. با استفاده از سرویس‌ اسناد ادوبی فایل‌‌های پی دی اف خود را به فایل‌]های دیگر تبدیل کنید. با استفاده از این برنامه می‌توانید به جست و جوی پیشرفته در اسناد پی دی اف بپردازید. این برنامه امکان قفل کردن میزان روشنایی صفحه را نیز دارد که با آن به راحتی می‌توانید متون طولانی را مطالعه کنید.

محمّد ترشیزی بازدید : 172 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

شما با یک بازی ورزشی از نوع فوتبالی آن هم در نقش بازیکن معروف و محبوب کریستیانو رونالدو روبرو می باشید. در این بازی می توانید مهارت های فوتبال خود را به صورت سه بعدی نشان دهید. بازی دارای لیگ های جدید ،حرکت های قدرتمند و تیم های قابل تنظیم می باشد. این بازی دارای ۴ ورزشگاه منحصر بفرد است. این بازی دارای 18 حرکت ویژه و قدرتی، 48 چالش برای صعود و ... می باشد. اگر از طرفداران کریستیان رونالدو می باشید این بازی را دانلود کنید و ساعت ها سرگرم آن شوید.

محمّد ترشیزی بازدید : 186 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی جدید و بی نظیر Sheep mania به صورت جاوا در ابعاد 320×240 , پیشنهاد میکنم 100% این بازی را دریافت کنید , در این بازی شما باید گوسفند ها را با عکس العمل سریع از روی موانع رد کنید.

محمّد ترشیزی بازدید : 110 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی شمشیر خیانت یک بازی زیبا وشمشیری میباشد که دارای گیم پلی ساده و روان ودر این حال دارای سبکی زیبا و سرگرم کننده میباشد و داستانی گانگستری و انتقام جویانه دارد. در این بازی شما شخصی به نام Spencer Corinth هستید که برای کشف راز مرگ پدر خود سفر کنید.بدوید,بپرید و دشمنان خود را از سر راه بردارید و انتقام پدر خود را بگیرید.

محمّد ترشیزی بازدید : 483 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اسباب بازی ها برگشته اند! در بازی Toy Story: Smash It! به باز، وودی و بقیه اسباب بازی ها ملحق شوید تا به ماجراجویی بپردازید! این بازی به سبک معمایی بر اساس فیزیک سه بعدی است که در آن شخصیت های انیمیشن معروف داستان “اسباب بازی” حضور دارند. همراه اسباب بازی ها به ماجراجویی های مختلفی از جمله برخوردهای خنده دار در فضا، تعقیب و گریز فضایی ها در غرب وحشی و بسیاری دیگر بپردازید. با داشتن ۹۰ مرحله معمایی بدون وقفه، این بازی برای ساعت ها شما را با هیجان و خنده سرگرم خواهد کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 89 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

PhotoSuite 3 Photo Editor یک برنامه برای انجام تغییرات مختلف بر روی تصاویر است که دارای قابلیت‌های فراوانی می‌باشد، قابلیت‌هایی ابتدایی از برنامه فوتوشاپ موبایل مثل افکت های بامزه، ترکیب تصاویر، آمیختن تصاویر و نقاشی گرفته تا ابزارهایی پیشرفته مانند کار با لایه‌ها و ماسک‌ها، همچنین انتخاب پیچیدۀ اشیا موجود در تصاویر.

محمّد ترشیزی بازدید : 99 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

دردسر داشتن بیش از ۱۰ برنامه دوربین را فراموش کنید. برنامه A Better Camera Unlocked همه آن چیزی که به آن نیاز دارید را در خود دارد. در این نسخه همه ویژگی ها باز شده اند.

محمّد ترشیزی بازدید : 77 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)

Fireplace - شومینه HD برای سیستم عامل بادا.بر روی صحفه نمایش خود یک شومینه HD را به نمایش بگذارید.با این نرم افزار یک جو نشستن در آرامش کنار شومینه با صدای جذاب آتش را به شما القا می کند.این تصویر زمینه زندگی را می توانید بر روی تلویزیون برای دوستان خود به نمایش بگذارید.

محمّد ترشیزی بازدید : 385 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)

برنامه CellBox Password Managerدر نوع خود يكي از بهترين و قويترين نرم افزارهاي امنيتي ميباشد.كه نسخه جديد اين برنامه بي نظير به تازگي منتشر شده است.كه با استفاده از آن ميتوانيد بر روي فايل هاي گوشي خود رمزگذاري كنيد.كه اين نرم افزار كاربردي براي ذخيره كردن اطلاعات مربوط به كارتهاي اعتياري,شماره هاي تماس,يادداشت هاي شخصي و رمزهاي عبور و حجم بسيار كم آن از قابليت هاي اين نرم افزار رمزگذاري ميباشند.

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 329
  • بازدید ماه : 509
  • بازدید سال : 6,103
  • بازدید کلی : 2,798,331