loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 41 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در این پست قصد داریم تا مجموعه تصویر زمینه های دریاچه های زیبا و شیک Lakeside Reflections را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . امواج آرام آب دریاچه ها را تماشا کرده و حرکت ابرها در آسمان را مشاهده کنید . نور و روشنایی به صورت متداول در طول شبانه روز تغییر می کنند . صبح با وجود نورهای خیره کننده آغاز می شود . لازم به ذکر است که تصویر زمینه های موجود در این مجموعه همگی با کیفیت اچ دی ارائه شده اند .

محمّد ترشیزی بازدید : 135 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

پوسته بسیار زیبا و شیک HTC M8 Theme اکنون برای سیستم عامل اندروید منتشر شد که ما آن را برای شما کاربران عزیز محیا نموده ایم . به کمک این پوسته می توانید رابط کاربری دستگاه اندرویدی خود را به رابط کاربری اچ تی سی ام ۸ تغییر دهید . این پوسته شامل ۱۵ آیکان اختصاصی اچ تی سی و دو تصویر زمینه بسیار زیبا می باشد . لازم به ذکر است که این تم به صورت کامل با لانچرهای Apex  ، ADW  ، Nova  و Holo  سازگاری دارد .

محمّد ترشیزی بازدید : 40 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

نرم افزار DW Contacts & Phone & Dialer یکی از بهترین و پرطرفدار ترین برنامه های مدیریت مخاطبین برای دیوایس های اندرویدی می باشد . به کمک این برنامه قادر خواهید بود تا رابط کاربری برنامه مخاطبین خود را تغییر داده و آن را سفارشی سازید . برنامه را بر روی گوشی خود نصب نموده و سپس به مخاطبین خود ایمیل زده و یا به آن ها پیامک دهید . به شما کاربران عزیز اندرویدها پیشنهاد می کنیم که حتما این اپلیکیشن را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید .

محمّد ترشیزی بازدید : 88 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم افزار Gemini App Manager کاربردی ویژه مدیریت و نظارت کامل بر روی برنامه ها و بازی های نصب شده بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی طراحی شده است و می تواند گزینه ی مناسبی برای گوشی هایی که روت نشده اند باشد. شما می توانید با استفاده از این نرم افزار برنامه ها نصب شده در گوشی اندرویدی را به کارت حافظه جانبی منتقل کنید یا این که برنامه های مورد نظر خود را حذف کنید. از دیگر قابلیت های نرم افزار باید به مواردی چون: امکان تهیه نسخه پشتیبان از برنامه ها، امکان کنترل برنامه های خودکار (فقط در گوشی های روت شده)، پاک کردن حافظه پنهان، نمایش مشخصات کامل برنامه ها و ... اشاره کرد. همچنین نرم افزار دارای یک دیوار آتش قدرتمند است که می تواند سلامتی گوشی یا تبلت اندرویدی شما را تضمین کند.

محمّد ترشیزی بازدید : 52 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

Chuck Rock 2: Son of Chuck از بازی های جالب و هیجان انگیز برای سیستم عامل سیمبین است، در این بازی شما نقش یک پسر بچه غار نشین را خواهید داشت که در جستجو پدر مفقود شده خود است. پدر این پسر بچه توسط دزدان به گروگان گرفته شده است و پسر شجاع بازی قصد دارد با عبور از تمامی موانع موجود پدر خود را نجات دهد. بازی معرفی شده در ابتدا برای کنسول سگا ارائه شده بود که این بار نسخه سیمبین آن نیز عرضه شده است. شما باید در این بازی از مراحل مختلفی با شرایط و موانع خاص عبور کنید ولی در هنگام عبور از جنگل مراقب شیرها و سایر حیوانات درنده باشید!

محمّد ترشیزی بازدید : 152 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

اربابان پادشاهی KINGDOMS AND LORDS -  در یک سرزمین بزرگ و افسانه ای تعداد زیادی مدعی برای کسب پادشاهی وجود دارد و برای تصاحب تاج تخت پادشاهی هر یک از این اربابان از هیچ استراتژی دست نمیکشد تا جنگ بزرگی را برای شما بسازند ویک بازی استراتژیکی خوب را بوجود بیاورند.

محمّد ترشیزی بازدید : 49 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

اگر از آن دسته افرادی هستید که روزانه تماس ها و پیامک های فراوانی دریافت می کنید، با استفاده از این نرم افزار Blocker – AntiSpam v3.1 می توانید تماس ها و پیامک های دریافتی خود را به صورت حرفه ای و سفارشی مدیریت کنید. این برنامه می تواند گزینه ی فوق العاده مناسبی برای مسدودسازی پیامک های تبلیغاتی باشد. شما می توانید محیط و کارکرد نرم افزار را نسبت به سلیقه ی خود سفارشی کنید، برای مثال می توانید در روز جمعه گروه مخاطبین همکار خود را در لیست سیاه قرار دهید یا اینکه در زمان مشخص افرادی که در لیست مخاطبین شما نیستند در لیست سیاه قرار گیرند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: محیط کاربری زیبا، پشتیبانی از زبان های زنده دنیا، موتور جستجو قدرتمند و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 55 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

در این نرم افزار 504 لغات مهم و پر تکرار در زبان انگلیسی گنجانده شده است که برنامه با دارا بودن محیطی زیبا و کارآمد می تواند به شما زبان انگلیسی را به صورت رایگان بی آموزد. توجه داشته باشید که برای دریافت نتیجه مطلوب تر بهتر است از راهکارها و روش های ذکر شده در نرم افزار پیروی کنید. برنامه دارای 42 درس تفکیک شده برای آموزش است که کاربر می تواند به صورت مقطعی و به مرور زمان کلمات به کار برده شده در نرم افزار را فرا گیرد. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: بهینه سازی شده برای تبلت ها، وجود گزینه ای برای تلفظ خودکار، قابلیت مرور کلمات سختی که معنای آن را فرا نگرفته اید و ... اشاره کرد. همچنین نرم افزار برای یادگیری بهتر شما از رنگ های مختلف استفاده می کند.

محمّد ترشیزی بازدید : 49 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در مسافرت هایی که رفته اید برخی از وسایل مورد نظر خود را فراموش کرده باشید که به همراه خود ببرید. نرم افزار چمدان برای مدیریت و برنامه ریزی وسایل مسافرت تهیه شده است و می تواند راهنمای مناسبی برای سفر باشد.نرم افزار Checklist می تواند گزینه ای مناسب برای سفرهای نوروزی باشد تا دیگر چیزی را فراموش نکنید. شما می توانید در این نرم افزار اطلاعاتی مانند: وسایل مورد نیاز، راهنمای مسافرت، هزینه ها و ... را ثبت کنید تا در هنگام مسافرت برنامه به شما اطلاع رسانی کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: محیط کاربری زیبا، وجود تقویم شمسی، امکان یاد آوری آیتم با هشدار دلخواه و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 50 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

اگر از کارهای روزمره خود خسته شده اید و خواهان رفع خستگی جسمانی و روانی بدنتان هستید، بهتر است برای یکبار هم که شده از این نرم افزار Breathing Zone خارق العاده بهره ببرید. این نرم افزار مدت کوتاهی است که عرضه شده ولی در این زمان کوتاه توانسته جوایز گوناگونی را به دست بیاورد و کاربران فراونی را برای خود جذب کند. این نرم افزار با ارائه تمرین و ورزش های کوتاه مدت به شما کمک می کند به طرز صحیح تنفس کنید این کار سبب می شود، خستگی و استرس شما از بین برود. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: ارائه روش های علمی و عملی، دستور عمل های صوتی، آنالیز تنفس و سرعت آن، استفاده از الگوهای قدرتمند و ... اشاره کرد.

درباره IOS ,

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 174
  • بازدید ماه : 354
  • بازدید سال : 5,948
  • بازدید کلی : 2,798,176