loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 217 پنجشنبه 27 شهریور 1393 نظرات (0)

بازی مقبره ارواح از بازی های جذاب برای سیستم عامل های اندروید و ios است، که این بار قصد معرفی نسخه جاوا بازی را داریم. داستان بازی به این گونه است که شما برای کاوش و جستجو آثار تاریخی وارد یک معبد نفرین شده می شود و یک مسجمه با ارزش را از آن جا به سرقت می برید. حال صاحب معبد یک میمون دیوانه و شیطانی است، او در صدد پس گرفتن مجمسه بر می آید و سعی می کند شما را از بین ببرد. شما وظیفه دارید برای نجات جان خود با نهایت سرعت بدوید و از موانع موجود در بازی عبور کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: طراحی زیبا و گرافیکی، وجود قدرت های ویژه برای هر شخصیت، مراحل و دستاورد های فراوان اشاره کرد

محمّد ترشیزی بازدید : 425 پنجشنبه 27 شهریور 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.2 و بالاتر

با استفاده از نرم افزار Eye Color Studio Premium این امکان را خواهید داشت تا رنگ چشم خود را تغییر دهید . یس از ۱۵۰  رنگ چشم متفاوت در این برنامه وجود داشته که می توانید آن ها را انتخاب نمایید . پس از انتخاب رنگ چشم می توانید افکت ها و اثرات متعددی را بر روی تصاویر قرار دهید . و در نهایت لازم به ذکر است که پس از اتمام کار قادر خواهید بود تصاویر خود را در شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید .

محمّد ترشیزی بازدید : 38 پنجشنبه 27 شهریور 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.2 و بالاتر

آنها فقط ۴ انسان عادی بودند، تا اینکه یک شهاب‌سنگ به زمین برخورد کرد و همه‌چیز را تغییر داد و آن‌ها را به تیم شگفت‌انگیز تبدیل کرد. در بازی Team Awesome Pro همه چیز وجود دارد: فضایی‌ها، ربات‌ها، انفجار، گربه، قطار، کامیون، سکه‌های براق و غیره. خود را برای یک بازی کلاسیک انفجاری آماده کنید.

محمّد ترشیزی بازدید : 54 چهارشنبه 26 شهریور 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.2 و بالاتر

Piano Ear Training Pro یک برنامه آموزش پیانوی قدرتمند برای اندروید است که دارای ویژگی‌های فراوانی می‌باشد. با استفاده از این برنامه می‌توانید با گوش خود پیانو یاد بگیرید و مهارت‌های شنیداری خود را تکمیل کنید. این برنامه دارای ۱۰ بازی مختلف است که با انجام آن‌ها به نوازنده بهتری تبدیل خواهید شد و در امتحانات تئوری نتایج بهتری کسب خواهید کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 47 چهارشنبه 26 شهریور 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 4.0 و بالاتر

در بازی نقش‌آفرینی چند نفره آنلاین Legion of Heroes سعی کنید با استفاده از تاکتیک‌ها و مهارت‌های قهرمانان، ارتش خود را به سوی پیروزی هدایت کنید. قهرمان خود را انتخاب کنید، ارتش خود را بسازید و عازم ماجرایی حماسی از جنگ و پیروزی شوید. این بازی تنها بازی MMORPG می‌باشد که به طور ویژه برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها ساخته شده است.

محمّد ترشیزی بازدید : 64 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.2 و بالاتر

TSF Shellبرنامه ای قدرتمند و حرفه ای است که با نصب آن بر روی اندروید خود می توانید به سفارشی کردن بسیاری از بخش های آن اقدام کنید . این نرم افزار به شما کمک می کند به صورت آزادانه تغییرات دلخواه خود را انجام داده و با محیط های تکراری همیشگی خداحافظی کنید .

محمّد ترشیزی بازدید : 47 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر

Air Fighters Elit نام یکی از بهترین شبیه سازهای هوایی برای دیوایس های اندرویدی می باشد . نقشه های جهان را نگاه کنید و سپس با به دست گرفتن کنترل هواپیما به مناطق مختلف سفر کنید . قابل توجه است که نگاه داشتن هواپیما در آسمان بسیار دشوار است ، بنابراین باید تمام حواس خود را جمع کنید . مواظب باشید تا هواپیما به صورت ناگهانی به سمت زمین سقوط نکند . از پرواز کردن بر فراز آسمان نهایت لذت را ببرید . با به دست آوردن سکه ها می توانید هواپیمای خود را سفارشی ساخته و مهارت های آن را ارتقا دهید . و در پایان لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت کاملا سه بعدی عرضه شده است .

محمّد ترشیزی بازدید : 33 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر

بازی سرگرم کننده ، منحصر به فرد و زیبای بولینگ را که شاید هرگز تا به حال آن را بر روی گوشی ندیده باشید ! Bowling Paradise 2 Pro برای خانواده فوق العاده مناسب بوده و به آن ها این امکان را می دهد تا با یکدیگر رقابت کنند . در محیط های زیبا و سه بعدی با دوستان به رقابت بپردازید . بیش از ۱۰ توپ شیک و منحصر به فرد در این بازی وجود داشته که می توانید یکی از آن ها را انتخاب نمایید و سپس بازی را آغاز کنید . با کسب امتیازات فراوان توپ های بیشتری را خریداری کنید ! همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت کاملا سه بعدی ارائه شده است .

محمّد ترشیزی بازدید : 93 شنبه 22 شهریور 1393 نظرات (0)

http://up.p30apps.ir/up/p30app/Pictures/Real_football_manager_dition.jpg

 در بازی Real football manager edition نقش مدیر باشگاه و سرمربی یک تیم فوتبال را دارید، برای کسب نتایج مناسب بهترین بازیکنان را از سایر تیم ها جذب کنید و اردوهای آماده سازی بر پا کنید تا آمادگی بازیکنان افزایش یابد، البته به فکر خرید یک استادیوم مجهز و مناسب برای بازیکنان و پرطرفداران باشگاه خود باشید. همچنین در تمرین ها تکنیک ها و تاکتیک های منحصر به فرد به بازیکنان تیم خود آموزش دهید تا در مسابقات لیگ برتر بهترین نتیجه را کسب کنند. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: گرافیک بسیار عالی، روند جالب بازی، وجود تیم ها و لیگ های مختلف اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 101 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

Beach Volleyball World Cup یک بازی والیبال ساحلی است که پرطرفدارترین بازی تابستانی دنیا را شبیه‌سازی می‌کند. در این بازی می‌توانید در مسابقات جام جهانی والیبال ساحلی با ۱۶ تیم ملی مختلف مسابقه دهید.

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 332
  • بازدید ماه : 512
  • بازدید سال : 6,106
  • بازدید کلی : 2,798,334