loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 49 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

نرم افزار Magic Hour – Camera  این امکان را به شما می دهد تا عکس های معمولی خود را به عکس های  فوق العاده تبدیل نمایید . با استفاده از افکت های موجود در این برنامه می توانید تصاویر خود را سفارشی ساخته و جلوه های خاصی به آن ها ببخشید . بیش از ۴۰ فیلتر در این برنامه وجود داشته که قادر خواهید بود از آن ها استفاده نمایید . همچنین لازم به ذکر است که پس از ویرایش عکس ها این امکان را خواهید داشت تا آن ها را در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و تویتر به اشتراک بگذارید . خاطرات خود را ضبط کرده و سپس آن ها را با ابزارهای موجود سفارشی سازید .

محمّد ترشیزی بازدید : 47 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

روزانه تم های متعددی برای نرم افزار ExDialer  عرضه می شوند . در این پست قصد داریم تا تم چوبی ExDialer OS 7.1 Wood Theme را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . اگر قصد دارید رابط کاربری برنامه ExDialer خود را تغییر دهید حتما از این پوسته استفاده نمایید . قابل توجه است که دکمه های لمسی این پوسته به صورت دایره ای شکل ارائه شده اند . همچنین لازم به ذکر است که از قابلیت اصلی این پوسته می توان به وجود فونت اورجینال ، آیکان هی بسیار شیک و رنگ چوبی آن اشاره داشتت .

محمّد ترشیزی بازدید : 62 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

LYNE یک بازی ساده و در عین حال فریب آمیز است ! این بازی یک بازی پازل مینیمالیستی بوده که روح و روان شما را آرام می کند . اشکال را با یکدیگر وصل نموده و آن ها را از مسیر مشخص عبور دهید . توجه داشته باشید که بیش از صدها پازل در این بازی وجود داشته که بایستی در طول مراحل تمامی آن ها را حل نمایید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود جلوه های صوتی شگفت انگیز ، وجود بیش از ۱۰۰ پازل ، رابط کاربری شیک و در دسترس بودن پالت های رنگی اشاره داشت .

محمّد ترشیزی بازدید : 42 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر از ساعت های تکراری موجود در گوشی اندرویدی خسته شده اید می توانید از مجموعه ساعت های Perpetual Watch Wallpaper 2 استفاده نمایید . ثانیه ، دقیقه ، روز ، هفته ، ماه ، میزان سیگنال وای فای و عمر باطری همه و همه در این ساعت ها نمایش داده می شوند . توجه داشته باشید که این برنامه بدون هیچ گونه تبلیغی اراه شده است . بیش از ۷ ساعت مختلف در این مجموعه وجود داشته که می توانید مطابق با سلیقه خود آن ها را انتخاب کنید . توصیه می کنیم که قبل از نصب برنامه اطمینان حاصل فرمایید که دستگاه اندرویدی شما از تصویر زمینه زنده پشتیبانی می کند .

محمّد ترشیزی بازدید : 60 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

                   

برنامه THE Football App بیش از 100 لیگ و جام معتبر دنیا از جمله بوندس لیگا، لیگ برتر انگلیس، سری آ، لالیگا، جام باشگاه های اروپا، جام جهانی و... را به همراه گزارش زنده از بازی، نتایج آن، زمان بازی ها، ترکیب تیم ها و بسیاری از موارد دیگر را برای شما نمایش می دهد. این برنامه برای همه دوستداران فوتبال در جهان طراحی شده تا بتوانند فوتبال را به صورت زنده پیگیری نماید. THE Football App بیش از ۳٫۵ میلیون بار از گوگل مارکت دانلود شده است.

محمّد ترشیزی بازدید : 168 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

آیا به کشاورزی علاقه مند هستید ؟ اگر این چنین است ما Farming Simulator 14 به شما پیشنهاد می کنیم . مزرعه خود را مدیریت نموده و در نهایت محصولات را برداشت کنید . وظیفه شما به عنوان یک کشاورز این است که محصولات متعددی را بکارید . توجه داشته باشید که این بازی بهترین شبیه ساز کشاورزی برای سیستم عامل اندروید می باشد . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا این بازی را به صورت چند نفره و با دوستان خود انجام دهید . محصولات خود را بکارید ، آن ها را شخم بزنید و در نهایت آن ها را برداشت کنید .

محمّد ترشیزی بازدید : 63 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر – دسترسی روت

نرم افزار GLTools این امکان را به شما می دهد تا سیستم عامل اندروید خود را بهینه سازی نموده و گرافیک آن را تا حد قابل توجهی افزایش دهید . شاید برای شما هم پیش آمده باشد که یک بازی را بر روی دیوایس اندرویدی خود نصب نموده و سپس هنگام اجرای آن با مشکل مواجه شوید . در آن صورت این برنامه به کمک شما خواهد آمد . به کمک این اپلیکیشن می توانید تغییری در رزولوشن گوشی اندرویدی خود ایجاد نموده و بازی ها را با گرافیک بسیار عالی اجرا کنید . این اپلیکیشن قادر است حتی نام  GPU های ناشناخته را هم تغییر بدهد ! اگر بازی های نصب شده بر روی گوشی شما به آرامی و کندی اجرا می شوند پیشنهاد می کنیم که حتما از این نرم افزار استفاده نموده و این مشکل را برطرف سازید . توجه داشته باشید که GLTools صد درصد امن بوده و هیچ گونه ضرری برای گوشی شما ندارد . لازم به ذکر است که برای اجرای این اپلیکیشن به دسترسی روت احتیاج دارید .

محمّد ترشیزی بازدید : 74 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

شما در روز چقدر پیاده روی می کنید؟ برنامه هفتگی و یا ماهیانه شما چه میزان فعالیت فیزیکی را نشان می دهد؟ با نصب این نرم افزار بر روی گوشی خود می توانید دویدن و پیاده روی روزانه خود را اندازه بگیرید و برنامه منظمی برای آن بچینید.

محمّد ترشیزی بازدید : 40 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

لایو والپیپر Earth HD 3D Pro کره زمین را از جو فضا به صورت سه بعدی نشان می دهد. همه جزئیات سطح زمین ( مانند حاشیه قاره ها، ابرها و مناطق سرسبز یا بیابانی ) را می توانید با کیفیتی بالا و در حد HD مشاهده نمایید. ماه و خورشید متناسب با شب و روز در زمینه پدیدار می شوند و ابر های متحرک و ماهواره های ارتباطی سر گردان در جو زمین، هرازگاهی خودی نشان می دهند. با تغییر کنترل دوربین، زمین را از نمای نزدیک یا دور مشاهده کنید و در هر حالتی که بیشتر متناسب با صفحه نمایش اندروید است، جزئیات زمین را تعیین كنيد.

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 301
  • بازدید ماه : 481
  • بازدید سال : 6,075
  • بازدید کلی : 2,798,303