loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 77 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)

 

ورزش بیس بال علاقه مندان و امکانات چندانی را در ایران ندارد ولی شما می توانید با نصب این بازی بر روی گوشی خود آن را بازی کنید و با قوانین آن به صورت کامل آشنا شوید، البته این ورزش در کشور هندوستان به عنوان ورزش ملی مطرح است. تیم منتخب خود را راهی اردوی آماده سازی کنید و سپس در مسابقات لیگ شرکت کنید، با تمام قوا به مصاف حریفان بروید، تا بتوانید مقام قهرمانی را به دست بیاورید. ویژگی اصلی بازی گرافیک سه بعدی آن است.


محمّد ترشیزی بازدید : 4350 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار Puffin Web Browser  یکی از بهترین و سریع ترین مرورگر های اینترنت برای دستگاه های اندرویدی به شمار می رود . با استفاده از این برنامه می توانید بدون هیچ گونه محدودیتی در اینترنت به گشت و گذار بپردازید . اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا تب های نامحدودی را ایجاد کنید . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به امکان دانلود فایل ها از اینترنت ، سرعت بسیار بالا و وجود ماوس مجازی بر روی صفحه نمایش اشاره داشت . این مرورگر با پشتیبانی کامل از فلش ، خیال کاربران را بابت تماشای فیلم در اینترنت راحت کرده است ! همچنین لازم به ذکر است که این اپلیکیشن از سریع ترین موتور جاوا اسکریپت موجود در میان مرورگر ها  بهره می برد . تجربه بسیار خوبی از وبگردی به صورت Desktop  یا mobile view را با این مرورگر داشته باشید .

ویژگی های اصلی:

پشتیبانی کامل از فلش برای وبگردی

وجود  ماوس مجازی در صفحه نمایش

تجربه وبگردی به صورت Desktop 

امکان دانلود فایل ها از اینترنت

 

تغییرات نسخه اخیر:

هماهنگ سازی با مرورگر های دیگر

عرضه با رابط کاربری جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود اتصال به شبکه


محمّد ترشیزی بازدید : 178 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار tinyCam Monitor PRO این امکان را به شما می دهد تا با اتصال به دوربین های مخفی محیط را مشاهده کرده و در آن جاسوسی کنید . این برنامه یکی از بهترین اپلیکیشن ها جهت نظارت از راه دور ، کنترل و ضبط ویدیوهای خصوصی می باشد . با استفاده از آن به دوربین های مداربسته متصل شده و سپس محیط را به صورت زنده تماشا کنید . به عنوان مثال اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا حرکات کودک در خانه را مشاهده کرده و یا بر روی آن نظارت کنید . دقت داشته باشید که این اپلیکیشن فوق العاده کاربردی بوده و پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان آن را از دست ندهید .

ویژگی های اصلی:

متصل شدن به دوربین های مدار بسته

پشتیبانی از پروکتل HTTPS

به اشتراک گذاری ویدیو ها

نظارت بر حرکات کودک

 

تغییرات نسخه اخیر:

مخفی کردن خودکار نوار عمل

ضبط ویدیو با کیفیت MP4

رفع برخی اشکالات جزئی


 

محمّد ترشیزی بازدید : 104 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار osmino Wi-Fi: free WiFi  این امکان را به شما می دهد تا در هر مکانی که هستید به اینترنت پرسرعت و رایگان دسترسی داشته باشید . این برنامه به صورت اتوماتیک گوشی اندرویدی شما را به شبکه های بی سیم محلی وصل می کند . دقت داشته باشید که برای این کار به هیچ گونه تنظیمات پیچیده ای احتیاج ندارید ، بلکه تنها باید بر روی گزنیه جستجو کلیک کنید . اطلاعات مربوط به شبکه های بی سیم محلی بر روی نقشه مشخص می شوند . اگر نمی خواهید که پول خود را صرف هزینه های بسیار بالای اینترنت کنید ، کافی است این برنامه را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نموده و سپس به  شبکه های هاتسپات رایگان متصل شوید .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود اتصال به شبکه

بهبود رابط کاربری

تغییر منوی برنامه


 

محمّد ترشیزی بازدید : 71 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

 

نوشتن و ارسال پیامک یکی از راه های برقراری ارتباط و ابراز احساسات نسبت به یک فرد است. نرم افزار Payam jadid یکی از کامل ترین برنامه ها در زمینه ی پیامک های فارسی است که توسط برنامه نویسان کشورمان طراحی گردیده است. این برنامه دارای پیام های عاشقانه، جوک، تیکه دار، بارونی، برفی، شکلک دار، فاصله، جدایی و عید قربان است. در ضمن شما می توانید پیامک های موجود در نرم افزار را با استفاده از ایمیل و پیام کوتاه به دوستان خود ارسال کنید.

 

محمّد ترشیزی بازدید : 188 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار MagicLocker Main این امکان را به شما می دهد تا به آسانی لاک اسکرین گوشی اندرویدی خود را تغییر دهید . برای اجرا تنها کافی است یکی از لاک اسکرین های موجود در برنامه را انتخاب کرده و سپس آن را فعال کنید . دقت داشته باشید که اگر مایل باشید برای دسترسی به لاک اسکرین های بیشتر قادر خواهید بود تا آن ها را به صورت مستقیم از اپلیکیشن دریافت کرده و بر روی صفحه نمایش قرار دهید . به شما کاربران عزیز پیشهاد می کنیم که حتما این اپلیکیشن را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نمایید .

ویژگی های اصلی:

دریافت لاک اسکرین های متعدد

پشتیبانی از طرح های امنیتی

وجود میانبر سفارشی

 

تغییرات نسخه اخیر:

سفارشی کردن صفحه نمایش

بهبود عملکرد نرم افزار

رفع برخی اشکالات

 

محمّد ترشیزی بازدید : 449 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

 

این برنامه ی جالب واژه های زبان های مختلف را در دسته های مختلفی همچون حیوانات ، غذاها ، عبارات و اصول دسته بندی کرده است که می توانید به آسانی واژه ها را بیاموزید. به صورت درس به درس و بسیار جذاب همراه با تصاویر کلمه ها را یاد خواهید گرفت و با تمام کردن کلمه های هر بخش مدال طلا برای شما نمایش داده خواهد شد.


ویژگی های اصلی:
- یادگیری آسان زبان های اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، پرتغالی، ایتالیایی، و انگلیسی
- یادگیری زبان بدون نیاز به صرف هزینه های اضافی
- یادگیری لغات زبان های خارجی


 

محمّد ترشیزی بازدید : 71 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

 

بازی Temple Run 2 یکی از محبوب ترین بازی های موجود برای گوشی های اندرویدی است که بیش از 170 میلیون نفر در جهان آن را تجربه کرده اند. داستان بازی به این گونه است که شما به یک معبد برای اکتشاف می روید و یک مجسمه نفرین شده را از معبد به سرقت می برید، صاحب معبد که یک میمون دیوانه و خشن است درصدد آن بر می آید که مجسمه را از شما باز پس گیرد ولی شما باید با نهایت سرعت از دست او فرار کنید. البته در مسیر فرار با موانع و ماجراهای گوناگونی رو به رو خواهید شده که برای زنده ماندن باید بسیار تلاش کنید. در ضمن با جمع آوری سکه های موجود در بازی به توانایی شما افزوده می شود.


محمّد ترشیزی بازدید : 77 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار Spotify  این امکان را به شما می دهد تا به لیست نامحدودی از موسیقی ها دسترسی داشته و به آن ها گوش فرا دهید . برای این کار تنها کافی است یک حساب کاربری ایجاد کرده و سپس به صورت آنلاین به  موسیقی ها  دسترسی داشته باشید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا موسیقی های مورد نظر خود را به لیست علاقه مندی ها نیز اضافه نمایید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان جستجو در موسیقی ها اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

به اشتراک گذاری موسیقی ها

ایجاد لیست های  پخش  متعدد

ثبت نام با حساب کاربری

جستجو در موسیقی ها


محمّد ترشیزی بازدید : 89 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

 

در بازی Fanta Fruit Slam 2 شما باید با استفاده از مواد غذایی ای که در اختیارتان قرار می گیرد مبارزه را به پایان برسانید . وظیفه شما این است تا با ضربه زدن به میوه ها آن ها را به طرف دشمنان خود پرتاب کنید . دقت داشته باشید که گرافیک این بازی بسیار هیجان انگیز می باشد . همچنین لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی فوق العاده اعتیادآور بوده و مدت ها می تواند شما را به چالش بکشاند !

تغییرات نسخه اخیر:

پیشرفت قابل توجه رابط کاربری

اضافه شدن مراحل جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 173
  • بازدید ماه : 353
  • بازدید سال : 5,947
  • بازدید کلی : 2,798,175