loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 81 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

در بازی space battle شما شاهد یک جنگ تمام عیار در فضا و سیارات مختلف خواهید بود، در اینجا سلاح های جنگی پیشرفته و فوق قدرتمند بر روی سفینه های فضایی نصب شده اند و آن ها را تبدیل به سفینه ی جنگی کرده اند. دشمنان فراوانی در فضا وجود دارد که به مواضع آن ها حمله کنید و با تمام قدرت آن ها را نابود کنید تا بتوانید امتیازات لازم برای خرید تجهیزات پیشرفته را به دست آورید. به یاد داشته باشید که اگر سفینه های دیگر به شما حمله کنند، شما را زنده نخواهند گذاشت پس سعی کنید شما آن ها را از بین ببرید. از ویژگی های اصلی بازی می توان به مواردی چون: گرافیک و طراحی منحصر به فرد، داستان جذاب، امکان ارتقا تجهیزات جنگی و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 80 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بازی Crazy boat racing شما را به یک مسابقه بی پایان و فوق العاده جذاب دعوت می کند، در این بازی به جای مسابقه در خیابان ها و رقابت با خوروها باید در دریا و با قایق های مختلف به رقابت بپردازید. قایق موتوری خود را انتخاب کنید و به مصاف حریفان خود بروید، تمامی سکه های موجود در مسیر را جمع آوری کنید، ولی مراقب پلیس ها باشید، زیرا رانندگی با سرعت غیر مجاز سبب می شود، آن ها شما را تعقیب و دستگیر کنند. با استفاده از سکه های جمع آوری شده می توانید قایق خود را از تمامی لحاظ سفارشی سازی کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: داستان هیجان انگیز، گرافیک مناسب، وجود مراحل مختلف و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 167 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

با استفاده از نرم افزار Light Meter – lux measurement یک نور سنج در اسمارت فون اندرویدی خود به همراه داشته باشید . این نور سنج به شما کمک می کند تا در هزینه های خود صرفه جویی کرده و از خرید illuminometers  های حرفه ای خودداری نمایید . نور سنج یک ابزار برای اندازه گیری نور به صورت حرفه ای است که با بهره گیری از سنسور تنظیم نور صفحه نمایش اقدام به اندازه گیری می نماید . همچنین لازم به ذکر است که رابط کاربری این اپلیکیشن فوق العاده زیبا و شیک می باشد .

محمّد ترشیزی بازدید : 142 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

InstaMag – Photo Collage با بیش از ۳۰ میلیون بار دانلود به یکی از بهترین اپلیکیشن های موجود در فروشگاه گوگل پلی تبدیل شده است . با استفاده از این برنامه می توانید کلاژهای شگفت انگیزی برای خود درست کنید . مجموعه ای از بهترین و زیباترین فیلترها را انتخاب کرده و پس از اتمام کار آن ها را در شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید . لازم به ذکر است که رابط کاربری این برنامه فوق العاده ساده می باشد .

محمّد ترشیزی بازدید : 64 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

با استفااده از برنامه Ringo Pro: Text & Call Alerts به راحتی می‌توانید برای هرکدام از مخاطبین خود صدای تماس و اس ام اس منحصربه فرد بگذارید. کافیست در این برنامه مخاطب خود را انتخاب و یک زنگ برای تماس و یا اس ام اس انتخاب کنید. می‌توانید فایل‌های با فرمت mp3 را برای زنگ انتخاب کنید و امکان تعریف برای یک گروه نیز وجود دارد. در صورت پشتیبانی دستگاه شما از این قابلیت، می‌توانید چراغ ال ای دی هشدار را نیز سفارشی سازی کنید و برای هر مخاطب رنگ خاصی تعریف کنید.

محمّد ترشیزی بازدید : 53 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Ouch! Couch تجربۀ بازی ای را به شما ارائه می‌کند که از دوران بازی‌های کلاسیک تا به حال، نمونه آن را ندیده‌اید. در این بازی سوار بر یک مبل از یک سرازیری پایین می‌آیید و طرفداران را سوار می‌کنید. همه کیک‌ها را بگیرید و از برخورد با موانع جلوگیری کنید.

محمّد ترشیزی بازدید : 62 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

سیمبیان S^3 , Anna , Belle

بازی سرگرم کننده زنبور عسل درجست و جوی غذا با گرافیک خوب برای گوشی های سیمبیان که شما در ان باید به زنبور عسل کمک کنید تا به دنبال غذا بگردد.

محمّد ترشیزی بازدید : 86 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نسخه جدید بازی معروف اتحاد قاتلین شاهکاری جدید از‎Gameloft هست که در این بازی در سرزمین های مختلف باید مهاجمین را از بین برده و مراحل بازی را طی کنید.

محمّد ترشیزی بازدید : 44 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: بستگی به دستگاه دارد .

با استفاده از برنامه Now SMS حالا می‌توانید با ظاهری حدید اس ام اس بزنید! این برنامه به شما امکان می‌دهد در محیطی با گرافیک به سبک گوگل پلاس و گوگل نو بهارسال و دریافت اس ام اس و ام ام اس بپردازید. می‌توانید از ویژگی پیام خوانده نشده استفاده کنید تا با مشخص کردن پیام های مورد نظر‌، آنها را در زمانی دیگر بخوانید. با استفاده از این برنامه هیچوقت فراموش نخواهید کرد که به پیامی پاسخ دهید و با فعال کردن یادآور، اس ام اس و ام ام اس‌های شما دیگر گم نخواهند شد.

محمّد ترشیزی بازدید : 50 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

WavePad Master’s Edition این امکان را به شما می دهد تا به راحتی آهنگ های خود را ویرایش نمایید . فایل های صوتی را ویرایش کرده و سپس آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . صداها را ضبط کرده و سپس آن ها را مطابق با سلیقه خود برش دهید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان برش ، کپی و چسباندن تکه های آهنگ به یکدیگر اشاره داشت . برای اجرا تنها کافی است یک فایل صوتی را انتخاب نموده و سپس کار را شروع کنید .

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 103
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 124
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 203
  • بازدید ماه : 383
  • بازدید سال : 5,977
  • بازدید کلی : 2,798,205