loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 52 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

با نصب نرم افزار gallery Vault-Hide Video & Photo PRO می توانید برای تامین امنیت فیلم ها و عکس های شخصی خود را مخفی کنید و از دسترس عمومی خارجشان کنید. همچنین برای نمایان کردن فایل های چند رسانه ای مخفی شده باید رمز عبور تعیین شده را وارد کنید تا حالت نمایش آن ها عادی شود. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: امنیت بالا، سرعت بالا در مخفی سازی، رابط کاربری مناسب و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 64 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی MAYDAY! Emergency Landing یکی از بهترین بازی‌ها برای دوستداران به خلبانی است که یک پرواز زیبا با اوج هیجان را در شرایط آب و هوایی مختلف برای شما به ارمغان می‌آورد. شما در این بازی نقش خلبان را ایفا خواهید کرد، پس سعی کنید حواستان را جمع کنید و به توضیحاتی که در بازی برای شما داده می‌شود بهترین فرود را داشته باشید. سعی کنید با تغییر مسیر ناگهانی حال مسافران را خراب نکنید چرا که باعث می‌شود امتیاز شما کم شود!
در فرودهای اضطراری هم به توضیحات و راهنماهای برج مراقبت دقت کنید تا بتوانید صحیح و سالم فرود بیایید و مسافران را سالم به مقصد برسانید.

محمّد ترشیزی بازدید : 53 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

والپیپری سه بعدی از هالووین و یا هر زمان دیگری را با آمیزه ای از ترس و دلهره بر روی گوشی تلفن همراهتان داشته باشید و به خانه ی ارواح بروید. هر قسمت صحنه را با سلیقه ی خود تنظیم کنید، با استفاده از یکی از تصاویر خود روح خودتان را بسازید و پیام شخصی خود را برای Mailbox، در و ورودی خانه تعیین نمایید. شکل کدو تنبل ها را انتخاب و تعیین کنید که مایلید داخل و یا بیرون خانه ی ارواح را مشاهده کنید. با استفاده از آپشن های مختلف می توانید فضای قبرستان را تنظیم و با حذف کردن موارد نامطلوب خانه ی ارواح را مطابق میل خود بچینید.

محمّد ترشیزی بازدید : 52 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی منچ یک بازی نوستالژیک و سرگرم کننده است که به تازگی شبیه سازی این بازی جذاب برای اندروید ارائه شده است. در نسخه اندروید بازی حتی اگر یک نفر هم باشید می توانید بازی کنید، در این حالت رقیب شما هوش مصنوعی بازی خواهد بود، البته می توانید به صورت چهار نفره با دوستانتان منچ بازی کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: رابط کاربری زیبا، پشتیبانی از چندین زبان زنده دنیا، وجود موسیقی های هیجان انگیز و ... اشاره کرد. در ضمن یکی از اصلی ترین ویژگی های این بازی امکان انتقال به کارت حافظه جانبی است. بازی معرفی شده برای گوشی یا تبلت های اندرویدی که دارای حافظه داخلی پایینی هستند، بسیار مناسب است.


محمّد ترشیزی بازدید : 64 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

با توجه به آغاز المپیک زمستانی سوچی، امروز یک بازی جذاب و هیجان انگیز از رشته های المپیک زمستانی را برای شما آماده کرده ایم. در این بازی Ski jumping 2014 شما به عنوان به یک ورزشکار پرش با اسکی ظاهر می شوید و وظیفه دارید با تمام سرعت روی سکوی پرش حرکت کنید و با کنترل خود سعی کنید مسافت بیشتری را پرواز کنید. مبنا برای پیروزی و قهرمانی در این رشته ورزشی پرواز مسافت بیشتر است، پس برای قهرمانی باید بیشترین مسافت را پرواز کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: شبیه سازی فوق العاده جذاب، مسابقات متعدد، وجود سطوح مختلف و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 45 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر به دنبال یک نرم افزار جامع در زمینه ویرایش زیرنویس های فیلم هستید بدون شک Subbr Pro: Subtitle Editor می تواند بهترین انتخاب باشد ! بدون شک ویدیوهایی وجود دارد که زیرنویس آن با فیلم هماهنگ نیست . اما دیگر برای تنظیم زیرنویس فیلم به کامپیوتر احتیاج نخواهید داشت  بلکه تنها کافی است از این اپلیکیشن استفاده نمایید . دیگر نیاز نیست نگران هماهنگی زیرنویس و فیلم باشید ، زیرا این برنامه برای همیشه در کنار شما خواهد بود . تنها با یک کلیک قادر خواهید بود تا زیرنویس خراب را اصلاح نموده و آن را با فیلم هماهنگ سازید . لازم به ذکر است که این برنامه به صورت کامل از فرمت های AVI, MP4, MKV پشتیبانی می کند .

محمّد ترشیزی بازدید : 35 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در مسیری فوق العاده خطرناک گام برداشته اید ! تمام تلاش خود را به کار برده و با نابود کردن هیولاها و موجودات وحشی خودتان را نجات دهید . تمامی این ها در بازی Hell, The Dungeon Again وجود دارند . با عبور از مراحل چالش انگیز خود را از این جهنم نجات دهید . توجه داشته باشید که بیش از ۲۵ مرحله هیجان انگیز در این بازی وجود داشته که بایستی آن ها را پشت سر بگذارید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود دستاوردهای مختلف و ۵ مکان ترسناک اشاره داشت . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده با کیفیت بوده که پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید .

محمّد ترشیزی بازدید : 42 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

نرم افزار Caracal Diagnosis موتور جستجوگر پزشکی بوده که ابزار مورد احتیاج انترن ها می باشد . به کمک این برنامه قادر خواهید بود تا با اصطلاحات و کلمات پزشکی آشنا شوید . توجه داشته باشید که این برنامه برای متخصصان پزشکی و دانش جویان رشته پزشکی  طراحی شده است . نام بیش از ۱۶۰۰ نوع بیماری در این اپلیکیشن وجود داشته که انتظار می رود در نسخه های بعدی کامل تر شود . همچنین لازم به ذکر است که رابط کاربری این برنامه فوق العاده زیبا و شیک می باشد .

محمّد ترشیزی بازدید : 62 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

با پیشرفت فناوری راه های مختلفی برای انتقال فایل ها به وجود آمده است که امروزه مرسوم ترین آن ها استفاده از بستر wifi و nfc است. برای استفاده از بسترهای معرفی شده نیاز به نصب یک نرم افزار جانبی است که می توانید با نصب نرم افزار SuperBeam | WiFi Direct Share به انتقال فایل به روش های ذکر شده بپردازید. در ضمن سرعت انتقال در این بسترها فوق العاده بالا است و می توان گفت چندین برابر بلوتوث سرعت دارند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از زبان های زنده دنیا، پشتیبانی از اسکنر qr، شناسایی و اتصال خودکار در صورت قطع شدن ارتباط و ... اشاره کرد. توجه داشته داشته باشید که برای برقراری ارتباط باید نرم افزار معرفی شده بر روی گوشی های دریافت کننده و ارسال کننده نصب باشد.

محمّد ترشیزی بازدید : 78 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

Snap Camera HDR یکی از بهترین نرم افزارهای موجود برای افزایش کیفیت دوربین گوشی هوشمند در حالت های عکس برداری و تصویر برداری است. برنامه با استفاده از الگوریتم های خود به شما کمک می کند تا از نهایت قدرت دوربین گوشی خود استفاده کنید و تمامی باگ های موجود نرم افزاری مرتبط با دوربین را از بین می برد. برنامه علاوه بر افزایش کیفیت تصویر برداری ابزارهای مختلفی را برای خلق تصاویر هنری و متنوع در اختیار شما قرار می دهد که برخی از آن ها عبارت اند از: وجود حالت تشخیص چهره، حالت های پارانوما متنوع، سرعت بالا در عکاسی به صورت پشت سر هم، فوکوس برای فیلم برداری و ... . از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان اشتراک گذاری تصاویر و فیلم های خلق شده، پشتیبانی از زوم بالا، افزایش سرعت کارکرد و ... اشاره کرد.

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 268
  • بازدید ماه : 448
  • بازدید سال : 6,042
  • بازدید کلی : 2,798,270