loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 45 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

سریع‌ترین خارپشت دنیا تا چه حد می‌تواند بدود؟ در بازی Sonic Dash در میان محیط‌های خیره کننده سه بعدی بدوید، بپرید و بچرخید و امتیاز بگیرید. این بازی به سبک دونده بی پایان است که در آن باید با سرعت زیاد از موانع عبور کنید. با استفاده از شتاب سونیک می‌توانید با سرعت‌های دیوانه‌وار حرکت کنید و هرچیزی را در مسیر خود نابود کنید. گرافیک خیره کننده دنیای زیبا و پرجزئیات سونیک را بر روی گوشی و تبلت تجربه کنید. با استفاده از جدول امتیازات می‌توانید با دوستانتان به رکوردزنی بپردازید.

محمّد ترشیزی بازدید : 49 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

با استفاده از برنامه PhotoArtista – Oil می‌توانید عکس‌هایتان را به شاهکارهای نقاشی رنگ روغن تبدیل کنید. لازم نیست شما کاری را انحام دهید، این برنامه به صورت خودکار و در مدت زمان کوتاهی کار تبدیل را انحام می‌دهد، کافیست عکس را انتخاب کنید، یک سبک نقاشی را مشخص کنید و آن را اعمال کنید.

محمّد ترشیزی بازدید : 50 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

PDF2JPG یک برنامه ساده برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی است که فایل‌های با فرمت پی دی اف را به فرمت JPG  تبدیل می‌کند. با استفاده از این برنامه می‌توانید فایل‌های پی دی اف را برای راحتی بیشتر به فرمت تصویر تبدیل کنید. در آخرین نسخه این برنامه می‌توانید مشخص کنید که محدوده‌ای از صفحات پی دی اف به تصویر JPG تبدیل شود.

محمّد ترشیزی بازدید : 41 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

با استفاده از برنامه Paper Artist عکس‌های خود را به آثار هنری شخصی تبدیل کنید، استفاده از این برنامه آسان است و با استفاده از آن هرکسی می‌تواند یک هنرمند باشد! باور نخواهید کرد که خاطرات شما چگونه به آثاری منحصر به فرد و خاص تبدیل می‌شوند.

محمّد ترشیزی بازدید : 43 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

شما در بازی Happy Truck راننده کامیون هستید که باید در مدت زمان خاص میوه‌های تازه را به بازار برسانید. مسیرتان ناهموار است پس باید ثابت کنید که راننده حرفه‌ای هستید و می‌توانید راه‌های صعب العبور را طی کنید و میوه‌ها را سالم به مقصد برسانید. اگر نتوانید میوه‌ها را سالم به مقصد برسانید، امتیازی به شما تعلق نخواهد گرفت وشما بازنده خواهید شد. با امتیازی که کسب می‌کنید، می‌توانید کامیونی تازه بخرید.

محمّد ترشیزی بازدید : 60 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

با استفاده از این بازی میتوانید همیشه پینگ پنگ را در گوشی خود داشته و هر لحظه که مایل بودید این بازی جذاب را انجام دهیداین بازی از گرافیک قابل توجهی برخوردار است

محمّد ترشیزی بازدید : 54 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اکثر بازی های اتومبیل رانی از لحاظ داستان و گرافیک دارای ویژگی های مشترک هستند، اما این بازی GT ride سبکی جدید و گرافیکی از بازی های اتومبیل سواری را به کاربران ارائه می دهد. در این بازی شما به جای این که در زمین مسابقه دهید باید به آسمان بروید و در پیست های معلق در فضا مسابقه دهید. از ویژگی های اصلی بازی می توان به مواردی چون: موسیقی متن فوق العاده جذاب و هیجان انگیز، وجود صحنه های سه بعدی، وجود مراحل متعدد و ... اشاره کرد. پیست های بازی دارای پیچ و خم های زیادی هستند و می توانید با استفاده از آن ها مهارت خود و دوستانتان را بسنجید.

درباره IOS ,
محمّد ترشیزی بازدید : 52 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا اخیراً دستگاه اندرویدی شما کند شده است؟ آیا حافظه آن پر شده است؟ برنامه The Cleaner – Speed up & Clean را دانلود کنید و به طور مجانی سرعت گوشی خود را افزایش دهید و فضای خالی حافظه را افزایش دهید. ابن برنامه می‌تواند فایل‌های زائد را شناسایی و حذف کند، رم دستگاه را پاکسازی کند و در نتیجه سرعت دستگاه اندرویدی شما را افزایش دهد. همه این‌ها تنها چند ثانیه زمان می‌برد و پس از آن بازی‌های مورد علاقه‌تان را با سرعت بیشتری می‌توانید اجرا کنید. این برنامه دارای تم‌های مختلف است و می‌توانید برای فعالیت آن زمانبندی تعریف کنید.

محمّد ترشیزی بازدید : 38 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

آیا دوست دارید گوشی اندرویدی خود را به یک پرینتر تبدیل کنید ؟ اگر این طور است ما PrinterShare™ Mobile Print Premium را به شما پیشنهاد می کنیم . به کمک این برنامه قادر خواهید بود دستگاه اندرویدی خود را به یک پرینتر همراه تبدیل کرده و در مواقع ضروری  اسناد خود را چاپ بگیرید . از اسناد خود نظیر ورد ، پی دی اف ، اکسل و پرینت بگیرید . همچنین لازم به ذکر است که رابط کاربری این برنامه فوق العاده ساده می باشد .

محمّد ترشیزی بازدید : 50 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

به کمک نرم افزار CPU Performance Control PRO قادر خواهید بود به صورت مجازی تعداد هسته های سی پی یو گوشی اندرویدی خود را بیشتر کرده و عملکرد گوشی را تا دوبرابر افزایش دهید . این برنامه این امکان را به شما می دهد تا از بالاترین فرکانس موجود استفاده نموده و قدرت گوشی خود را بیشتر نمایید . برای اجرا تنها کافی است نرم افزار را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید و سپس فرکانس ها را انتخاب نمایید . توجه داشته باشید که این اپلیکیشن تنها بر روی گوشی های روت شده قابل اجرا می باشد . و در نهایت لازم به ذکر است که وبسایت پی سی اپس هیچ گونه مسئولیتی در قبال استفاده بد از برنامه و خراب شدن گوشی کاربران ندارد .

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 130
  • بازدید ماه : 310
  • بازدید سال : 5,904
  • بازدید کلی : 2,798,132