loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 89 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

با استفاده از برنامه Zombie Booth – Zombie Me Pro دوستان خود را به زامبی تبدیل کنید! این برنامه می‌تواند از هر عکسی یک زامبی بدترکیب بسازد. به راحتی می‌توانید نوع چشم را انتخاب کنید، دهان را به معده تبدیل کنید و هر عنصر دیگری که یک زامبی دارد مانند خراش‌، جای گازگرفتگی و غیره را به عکس اضافه کنید. نتیجه را می‌توانید بر روی گوشی خود ذخیره کنید و یا از طریق برنامه مستقیماً در فیسبوک به اشتراک بگذارید.

محمّد ترشیزی بازدید : 77 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

نرم افزار iphone lock screen صفحه قفل سیستم عامل آی او اس را برای شما به نمایش می گذارد . اگر دوست دارید از لاک اسکرین آیفون استفاده کنید پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان این اپلیکیشن را از دست ندهید . انیمیشن های به کار رفته در این لاک اسکرین فوق العاده حرفه ای طراحی شده و آن را به یکی از بهترین و پرطرفدارترین صفحه قفل ها تبدیل نموده است . لازم به ذکر است که رابط کاربری این صفحه قفل فوق العاده زیبا و شیک می باشد .

محمّد ترشیزی بازدید : 84 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

این روزها داشتن جعبه‌ سیاه برای هر خودرو یک ضرورت محسوب می‌شود، آیا تا بحال به خاطر قیمت‌های بالا از خرید این وسیله برای اتومبیل خود خودداری نموده اید ؟ اگر چنین است اکنون می‌توانید برنامه AutoBoy DashCam Pro -BlackBox را به طور رایگان از اندروید ها دانلود نموده و ماشین خود را به یک جعبه سیاه قدرتمند مجهز نمایید . با نصب کردن نسخه حرفه ای برنامه با دارا بودن تمامی عملکردهای برنامه‌های پولی دیگر، به طور مجانی محافظ شخصی شما خواهد بود و همه تلاشش را برای محافظت از شما در برابر تصادفات انجام خواهد داد.

محمّد ترشیزی بازدید : 56 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

مجموعه Steelicons Multilauncher Theme این امکان را به شما می دهد تا تغییری در رابط کاربری گوشی اندرویدی خود به وجود آورید . این مجموعه شامل ۸۵۰ آیکان شیک و منحصر به فرد بوده که می توانید آن ها را در صفحه نمایش قرار دهید . بدون شک وجود آیکان هایی با سایز ۱۴۴×۱۴۴ صفحه نمایش گوشی شما را سفارشی خواهد ساخت . همچنین لازم به ذکر است که این آیکان ها به صورت کامل با لانچرهای Apex  ، Nova  ، Adw  ، Aviate  و Action  سازگاری دارند .

محمّد ترشیزی بازدید : 60 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی Football Rush 2014: Brazil از میان خیابان‌های ریو دوژانیرو به سرعت حرکت کنید و قبل از اینکه داور عصبانی شما را با یک کارت قرمز جریمه کند  موانع مختلف را رد کنید. آیا او می‌تواند خود را به موقع به مسابقات نهایی فوتبال مورد علاقه‌اش برساند؟ ساعت‌ها سرگرمی انتظار شما را می‌کشد.

محمّد ترشیزی بازدید : 57 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Final Fight 2 یک بازی مبارزه‌ای است که دارای جلوه‌های بصری زیبا و مهارت‌های جالب است. مبارزان در این بازی دارای مهارت‌های منحصربه‌فرد و ضربه‌های ترکیبی می‌باشند، زاویه دید این بازی افقی است و دارای سبک کلاسیک می‌باشد و با لمس صفحه می‌توانید انواع حرکات مختلف را در آن بکار ببرید.

محمّد ترشیزی بازدید : 368 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Stickman Downhill – Motocross دنباله یک بازی محبوب موتورسواری با ۱۰ میلیون بازی کننده است. در این بازی، موتورسواری اکشن سرعتی هیجان‌‌انگیز و واقع‌گرایانه را تجربه کنید. از بین بیش از ۱۵ موتور یکی را انتخاب کنید و در مکان‌های مختلف به موتورسواری بپردازید. هر موتور دارای فیزیک مختص خودش می‌باشد.

محمّد ترشیزی بازدید : 100 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

در بین شبکه های اجتماعی موجود فیس بوک جای خاصی در بین دوست داران اینترنت گرفته است که برای گوشی های پلتفرم جاوا نرم افزار مخصوص تولید شده که امروز این نرم افزار را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم.

محمّد ترشیزی بازدید : 75 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

یکی از شبکه های محبوب برای موبایل شبکه Nimbuzz می باشد. بهترین نرم افزار چت که برای جاوا ساخته شده که شما میتوانید با این نرم افزار به راحتی به چت کردن با دوستانتان بپردازید.

امکانات Nimbuzz :
- امکان ارسال پیغام آفلاین و آنلاین تایید رسیدن پیام به گوشی شخص مقابل به وسیله یک تیک
- دسترسی به تصاویر رایگان برای پروفایل و روبوت های نیمباز از طریق شبکه N-World
- قابلیت تشخیص و کلیک کردن بر روی لینک ها در صفحه چت
- شکلک های متعدد و زیبا
- دارای چت روم های اختصاصی و توانایی ساخت (چت روم های فارسی هم موجود هست)
- امکان ارسال انواع فایل ( تصاویر و ویدئو و صوت و … )
و …

محمّد ترشیزی بازدید : 162 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 در این پست قصد داریم مجموعه تصویر زمینه های Energy Flow Live Wallpaper را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . طراحی این تصویر زمینه ها به گونه ای است که شما هنگام کار کردن با گوشی اندرویدی خود احساس لذت نمایید . رنگ ها را تغییر داده و صفحه نمایش گوشی را سفارشی سازید . از قابلیت اصلی این لایو وال پیپر می توان به امکان شخصی سازی کامل اشاره داشت .

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 338
  • بازدید ماه : 518
  • بازدید سال : 6,112
  • بازدید کلی : 2,798,340