loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 35 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

لایو والپیپر سه بعدی YourCity 3D می تواند چهره ای هوایی از یک شهر مدرن را در هنگام شب نمایش دهد.
بر فراز شهری زنده که با حرکت اتومبیل ها در خیابان ها، خاموش و روشن شدن چراغ های واحد های آپارتمانی ( به صورت چشمک ) و تصاویر ویدئویی متحرک نمایش داده شده بر روی بیلبورد ها همراه است، می توان کل بافت شهر را زیر نظر داشت. ترافیکی شبیه سازی شده در تمام خیابان های شهر به چشم می خورد و امکان تغییر جایگاه حرکت دوربین در ارتفاع ها و زوایایی مختلف وجود دارد.

محمّد ترشیزی بازدید : 57 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزار Mobile Security & Antivirus را باید یکی از بهترین آنتی ویروس های موجود برای سیستم عامل اندروید دانست، برنامه معرفی شده محصول شرکت بزرگ AVAST است. برنامه موفق به کسب امتیاز 4.5 ستاره در فروشگاه گوگل پلی شده است. برنامه می تواند به بهترین شکل ممکن ویروس ها، تروجان ها و نرم افزارهای جاسوسی را بین ببرد، اصلی ترین ویژگی نرم افزار وجود موتور اسکن قدرتمند است، که می تواند تمامی قسمت های تلفن همراه اندرویدی را بدون هیچ مشکلی آنالیز و در صورت وجود تهدید آن را بر طرف کند. همچنین نرم افزار علاوه بر آنتی ویروس یک برنامه قدرتمند امنیتی است و شما می توانید با استفاده از این نرم افزار گوشی سرقت شده خود را از طریق سایت AVAST پیدا کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان ایجاد لیست سیاه از تماس ها و پیامک ها، قابلیت مدیریت دوربین گوشی از راه دور، امکان پشتیبان گیری از اطلاعات تماس ها و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 63 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

شما در بازی Penalty Ronaldo 3D باید هیجان زدن ضربات پنالتی به سمت دروازه حریفان را تجربه کنید. پس از شرکت در تمرین ها و کسب مهارت های لازم در مسابقات جام جهانی شرکت خواهید کرد و با قهرمانی در این مسابقات می توانید خود را سطح جهانی معرفی کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: گرافیک سه بعدی، وجود اکثر تیم های ملی، شبیه سازی جالب و ... اشاره کرد. این بازی جالب و هیجان انگیز به نام بهترین بازیکن جهان در سال 2013 یعنی رونالدو نامگذاری شده است.

محمّد ترشیزی بازدید : 127 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

تقویم هجری شمسی اندروید می تواند تقویم هجری شمسی را تا ۱۰۰۰ سال بعد پیش بینی کند.یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار داشتن ویجت اختصاصی  برای  گذاشتن  بر روی صفحه گوشی شماست.این نرم افزار یک امکان دیگر را نیز به  شما  هدیه می کند که آن تبدیل سال های هجری شمسی به قمر و بالعکس است.

محمّد ترشیزی بازدید : 55 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

Viber : Free Calls & Messages از محبوب ترین و بهترین برنامه های برقراری تماس های صوتی و ارسال پیامک به صورت نامحدود و رایگان در اندروید می باشد که به شما این امکان را می دهد در هر نقطه ای از جهان که باشید برای دوستانتان به صورت رایگان متن بفرستید و یا با او تماس تلفنی مجانی داشته باشید ! ۹۰ میلیون کاربر این برنامه نشان دهنده ی محبوبیت آن نزد کاربران می باشد و نسخه های مختلف آن برای انواع سیستم عامل نظیر آیفون ، ویندوز و ... منتشر شده است.

محمّد ترشیزی بازدید : 47 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر
سیستم عامل اندروید روز به روز در حال گسترش بوده و روزانه بازی های جدیدی را روانه بازار می کند . در این پست قصد داریم یکی از بازی های تولید شده برای دیوایس های اندرویدی با نام Gene Effect را به شما عزیزان معرفی نماییم . با کاوش در فضا ، معادن باستانی قدیمی را کشف نموده و در مورد آن ها تحقیق کنید . هنوز یک راز وجود دارد که زندگی انسان را تهدید می کند . شما بایستی این راز را کشف نموده و ماموریت خود را به بهترین صورت ممکن به پایان برسانید . اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا کشتی مورد نظر خود را ارتقا دهید . جلوه های موسیقی به کار رفته در این بازی فوق العاده حرفه ای طراحی شده و مطمئنا شما را شگفت زده خواهد کرد . همچنین لازم به ذکر است که این بازی با سه سطح دشواری مختلفی ارائه شده است که می توانید مطابق با توانایی خود آن ها را انتخاب کنید .

محمّد ترشیزی بازدید : 36 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

متحدان خود را برای شکست دادن ارتش تاریکی رهبری نمایید ! از سرزمین مادری خود در برابر دشمنان محافظت نموده و تا آخرین نفس از آن دفاع کنید . تمامی این ها در بازی DEFENDERS & DRAGONS پدیدار می شوند . گیم پلی این بازی فوق العاده سرگرم کننده و جذاب بوده و هرگز از بازی کردن خسته نخواهید شد . توجه داشته باشید که قهرمانان متعددی از جمله شوالیه ، تکاور ، جنگجوی کوتوله ، فرشته و ... در این بازی وجود داشته که می توانید آن ها را انتخاب نمایید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان انجام بازی به صورت آنلاین و رقابت با دوستان اشاره داشت

محمّد ترشیزی بازدید : 49 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

ورزش های زمستانی در محیط های سه بعدی و واقع گرایانه را در اسمارت فون اندرویدی خود تجربه نمایید . این بازی از حالت تک نفره و چند نفره نیز پشتیبانی نموده و می توانید به راحتی با دوستان خود بازی کنید . توضیحات فوق مربوط به بازی Athletics: Winter Sportsمی باشند . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود جلوه های صوتی بی نظیر ، گرافیک سه بعدی و بسیار عالی آن اشاره داشت . با دوستان خود بازی کنید و برای خود رکورد بزنید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی عرضه شده است .

محمّد ترشیزی بازدید : 51 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

نرم افزار Reactable mobile این امکان را به شما می دهد تا موسیقی های بسیار زیبا و شنیدنی ای را ایجاد کنید ! اگر به ساخت موزیک علاقه دارید پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان این برنامه را از دست ندهید . با استفاده از الگوهایی که در اختیارتان قرار می گیرد آهنگ های متعددی را بسازید . همچنین لازم به ذکر است که این اپلیکیشن یکی از محبوب ترین برنامه های موجود در فروشگاه iTunes  بوده که توانسته است از شرکت اپل جایزه بهترین نرم افزار ساخت موسیقی را  کسب نماید . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به امکان ساخت موزیک های زیبا ، ذخیره سازی آن ها ، آپلود موسیقی ها و به اشتراک گذاری آن ها با دوستان اشاره داشت .

محمّد ترشیزی بازدید : 41 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

نرم افزار Image Blender Instafusion این امکان را به شما می دهد تا به راحتی عکس های خود را با یکدیگر مخلوط نمایید . از این پس عکس های خود را با یکدیگر ترکیب نموده و آن ها را سفارشی سازید . پس از ترکیب عکس ها با یکدیگر قادر خواهید بود آن ها را در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک ، تویتر و …  به اشتراک بگذارید . برای اجرا تنها کافی است وارد برنامه شده و سپس دو تصویر را انتخاب نمایید ، سپس آن ها را هم ترکیب کنید . همچنین لازم به ذکر است که این اپلیکیشن از چندین افکت زیبا و شیک نیز پشتیبانی می کند .

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 310
  • بازدید ماه : 490
  • بازدید سال : 6,084
  • بازدید کلی : 2,798,312