loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 52 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

با استفاده از نرم افزار iFunny می توانید بهترین تصاویر و ویدیوها را در اسمارت فون اندرویدی خود مشاهده کرده و سپس به آن ها رای دهید . البته این برنامه تنها به تصاویر و فیلم محدود نمی شود ، بلکه با استفاده از آن قادر خواهید بود تا مطالب مختلفی نظیر خنده دار ، عاشقانه و ... را مشاهده کرده و آن ها را برای دوستان خود بخوانید . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا عکس ها و فیلم ها را لایک کنید .

محمّد ترشیزی بازدید : 43 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در این روز هایی که هوا خیلی گرم گردیده است نوشیدن یک لیوان آب میوه سرد قطعا حس خوبی به آدمی خواهد داد . اگر شما نیز عاشق نوشیدن آبمیوه های خنک زیر آفتاب سوزان هستید پیشنهاد می کنیم وال پیپر لایو Juice PRO live wallpaper را که می تواند احساسی شبه واقعی از تجربه یک لیوان آبمیوه گوارا که قطعات یخ در آن به این سو و آن سو می روند را در وجود شما به عمل آورد .

محمّد ترشیزی بازدید : 37 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم افزار DeluxeMoon ، برنامه‌ای می باشد که با آن می‌توانید صورت های فلکی را بشناسید و از موقعیت قرار گیری آن‌ها آشنا شوید، با کار کردن با این نرم افزار می‌توانید اطلاعات نجومی و ستاره شناسی خود را تا حد قابل قبولی افزایش دهید. صورت فلکی یا پیکرهای آسمانی مجموعه‌ای از ستاره‌ها هستند که از دیدگاه زمینی به شکل خاصی تشبیه و نام‌گذاری شده‌ اند.

محمّد ترشیزی بازدید : 175 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

بعد از مدتها انتظار برای دارندگان گوشی های جاوا، نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین ساخته شد. اکنون بقای زندگی پرندگان خشمگین در دست شماست. خوک های مزاحم هنوز به اندازه کافی ادب نشده اند و شما باید پرندگان خشمگین را برای نابود کردن مخفیگاه های خوک ها هدایت کنید.

محمّد ترشیزی بازدید : 55 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

 اگر به بازی های مبارزاتی علاقه مند هستید به شما پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان SAMURAI SHODOWN II را از دست ندهید . وظیفه شما در این بازی این است تا دشمنان خود را از بین برده و از موانع عبور کنید . بدون شک این بازی یاد و خاطره دستگاه هایی نظیر سگا و پلی استیشن ۱ را زنده می کند ! بیش از ۱۱ شخصیت در این بازی وجود داشته که شما می توانید آن ها را انتخاب نمایید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان انجام آن به صورت چند نفره از طریق بلوتوث اشاره داشت .

محمّد ترشیزی بازدید : 54 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 آیا دوست دارید تا عکس های خود را به صورت خنده دار جلوه دهید ؟ نرم افزار Enhance Booth این کار را برای شما انجام خواهد داد . اگر برای رفتن به باشگاه و سالن ورزشی انگیزه کافی ندارید ، می توانید این برنامه را بر روی گوشی نصب کرده و سپس بدن خود را مانند یک ورزشکار حرفه ای ویرایش کنید ! بدون شک  پس از مشاهده اندام مورد نظر ، به ورزش علاقه مند خواهید شد . همچنین لازم به ذکر است که با استفاده از این اپلیکیشن قادر خواهید بود تا صورت خود را ویرایش کنید . به عنوان این امکان را خواهید داشت تا چشم ها و بینی را بزرگتر کنید !

محمّد ترشیزی بازدید : 132 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

نرم افزار Zonar Mobile Security  یکی از بهترین و قدرتمند ترین آنتی ویروس های موجود در فروشگاه گوگل پلی بوده که طرفداران زیادی دارد . این برنامه به راحتی از اپلیکیشن های موجود در گوشی محافظت نموده و شما می توانید با استفاده از آن امنیت را در گوشی خود برقرار سازید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا تماس های خود را مسدود کرده و یا آن ها را فیلتر کنید . همچنین لازم به ذکر است که از قابلیت اصلی این برنامه می توان به امکان مسدود سازی تماس های مزاحم ، حفاظت از برنامه های نصب شده ، ارائه بدون تبلیغات ، وجود ویدجت اصلی و … اشاره داشت .

محمّد ترشیزی بازدید : 156 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۳٫۱ و بالاتر

با SanDisk Memory Zone حافظه گوشی ، مموری و اکانت های ابری خود را به آسانی مدیریت کنید . شرکت SanDisk نرم افزار بسیار کاربردی ارئه داده که به شما اجازه مدیریت آسان اکانت ها با امکاناتی فوق العاده را می دهد . فایل های تلفن خود را به اکانت های ابری خود منتقل کنید و یا از اکانت های خود فایل ها را به تلفن منتقل کنید و برای حفظ اطلاعات شخصی خود نیز میتوانید برای این نرم افزار رمز بگذارید تا تا فایل های شخصی شما محافظت شود .

محمّد ترشیزی بازدید : 57 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

با Phone Usage FREE بر تلفن خود نظارت داشته باشید و آن را کنترل کنید . تماس ها , اس ام اس ها و … را به راحتی با این نرم افزار زیر نظر داشته باشید . Phone Usage علاوه بر نشان دادن به صورت متن به صورت نموداری نیز و به صورت روزانه ، ماهانه و سالانه نیز نشان می دهد .

محمّد ترشیزی بازدید : 60 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

با این نرم افزار کاربردی همه چیز در اختیارتان است . آیا مطلبی در اینترنت دیدید و میخواهید آن را ذخیره داشته باشید تا بعدا مطالعه کنید یا برای دوستانتان بفرستید؟ آیا سند یا مدرکی در گوشی دارید و میخواهید از آن عکس بگیرید؟ با Ashampoo Snap به راحتی از صفحه نمایش گوشی خود عکس بگیرد ، ویرایش کنید و به اشتراک بگذارید . شما میتوانید برای عکس گرفتن از صفحه برای نرم افزار کلید ترکیبی مشخص کنید تا در هر زمان با گرفتن آن کلیدها از صفحه در هرحالیتی عکس گرفته شود .

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 109
  • بازدید ماه : 289
  • بازدید سال : 5,883
  • بازدید کلی : 2,798,111