loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 63 سه شنبه 11 شهریور 1393 نظرات (0)

http://up.p30apps.ir/up/p30app/google_maps.jpg

بدون شک Google Maps یکی از بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارهایی است که برای نمایش نقشه‌های ماهواره‌ای گوگل به کار می‌رود. با این برنامه می‌توانید از طریق اتصال به اینترنت و یا GPS موقعیت مکانی خود را در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا کنید. یا با وارد کردن مبدا و مقصد در برنامه می‌توانید کوتاه‌ترین راه را برای رسیدن به مقصد توسط برنامه دریافت کنید. Google Maps با بیش از ۲۵ میلیون بار دانلود از گوگل پلی، یکی از دقیق‌ترین برنامه‌های مسیریابی و ارائه نقشه ماهواره‌ای است. از ویژگی‌های کلیدی برنامه می‌توان به ارائه جزئیات نقشه با نمایش ساختمان‌های سه بعدی، راهنمای صوتی، نمایش به صورت حرکت در خیابان، نمایش هتل‌ها، فست فودها، فرودگاه و مناطق دیدنی و... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 65 سه شنبه 11 شهریور 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 4.0 و بالاتر

آیا دوست دارید خودتان را شبیه مدل ها کنید ؟ اگر این طور است پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان Spring Pro – Increase height را از دست ندهید . با استفاده و نصب این برنامه بر روی دیوایس اندرویدی خود قادر خواهید بود بدن خود را تنظیم نموده و قد و وزن خود را بیشتر و بلندتر نشان دهید . لازم به ذکر است که کار کردن با این نرم افزار فوق العاده آسان و ساده می باشد . با بیشتر کردن ارتفاع تصاویر آثار خود را شگفت انگیز کنید .  اگر تمام موارد ذکر شده در برنامه را رعایت کنید هیچ کس متوجه دستکاری شما نخواهد شد . قد خود را بیشتر کرده و به عنوان یک جنتلمن به نمایش درآیید .

محمّد ترشیزی بازدید : 61 دوشنبه 10 شهریور 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر

ماجرای جدیدی از بازی تعقیب و گریز اکنون آغاز می‌شود! در بازی HIGHWAY CHASE DOWN 3D شما در نقش ماشین گشت بزرگراه بازی می‌کنید و مأموریت دارید تا تروریست‌ها را تا سرحد مرگ تعقیب کنید. همه اطلاعات لازم قبل از شروع مأموریت به شما داده می‌شود. در این بازی باید به اندازه کافی هوشیار و سریع باشید تا بتوانید مجرمان را در بزرگراه‌ها دستگیر کنید. می‌توانید ماشین‌ها و موتورهای مختلف پلیس را برانید، ماشین‌های سرعتی و موتورهای اسپرت جدید بخرید و آن‌ها را ارتقاء دهید. برای برنده شدن در این بازی باید راننده ماهری باشید. با کج کردن دستگاه خودروها را رد کنید و به مسیر خود ادامه دهید، با سبقت گرفتن در نزدیکی ماشین‌ها نیز امتیاز بیشتری جایزه می‌گیرید.

محمّد ترشیزی بازدید : 57 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)

در بازی Bird hunt شما وظیفه دارید، پرندگانی که در آسمان پرواز می کنند را شکار کنید، شکار پرندگان بزرگ شاید آسان باشد، ولی شکار پرندگان کوچک بسیار سخت و چالش انگیز است و می تواند امتحان مناسبی برای سنجش میزان مهارت شما در تیر اندازی و شکار باشد. برای یک تیراندازی خوب شرایط آب هوایی و سرعت باد را هم در نظر بگیرید.

محمّد ترشیزی بازدید : 141 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)

اپرامینی یکی از بهترین مرورگرهای موبایل میباشد که ما امروز نسخه ویرایش شده این نرم افزار را برای سیستم عامل ویندوزفون آماده کرده ایم که با این نسخه به راحتی و بدون هیچ مشکلی میتوانید به گشت و گذار در اینترنت بپردازید.

محمّد ترشیزی بازدید : 67 جمعه 07 شهریور 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 4.2 و بالاتر

اگر از ظاهر تکراری گوشی خود خسته شده اید ما ۳K Glass White – Icon Pack را به شما توصیه می کنیم . این مجموعه شامل ۱۳۰۰ آیکان شیک و زیبا بوده که می توانید با قرار دادن آن ها در صفحه نمایش گوشی رابط کاربری را تغییر دهید . آیکان های موجود در بسته همگی با سایز مناسب ۱۹۲×۱۹۲  عرضه شده که به راحتی در صفحه نمایش قرار می گیرند . آیکان های شیشه ای بسیار زیبا را در صفحه قرار داده و از کار کردن با گوشی نهایت لذت را ببرید . و در نهایت لازم به ذکر است که این آیکان ها به صورت کامل با لانچرهای Action  ، ADW  ، Apex  ، Aviate  ، Holo  ، GO  ، Next  ، Nova  و Smart  سازگاری دارند .

محمّد ترشیزی بازدید : 137 پنجشنبه 06 شهریور 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 3.0 و بالاتر

به مزرعه دیوانگان Free the Sheeps خوش آمدید ! در این بازی بایستی به گوسفند کمک کنید تا با حل پازل های پیچیده از انبار بیرون بیاید . از تمامی منابع استفاده نموده و به گوسفند کمک کنید تا بتواند پازل ها را حل نماید . دستگاه خود را تکان دهید و یا آن را بچرخانید . قابل توجه است که اشیاهای پنهان متعددی در این بازی وجود داشته که  در طول مراحل آن ها را پیدا خواهید کرد . موسیقی متن این بازی فوق العاده جذاب بوده و جای هیچ شکی نیست که مجذوب آن خواهید شد . لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل با زبان های انگلیسی و ایتالیایی سازگاری دارد .

محمّد ترشیزی بازدید : 52 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)
شما می توانید از روی پلاک خودرو افراد و وارد کردن اعداد آن در نرم افزار پلاک، استان و شهر محل سکونت صاحب خودرو را پیدا کنید. کافیست تا دو رقم آخر پلاک اتومبیل را در کادر جداگانه ای قرار گرفته و در بالای آن نام ایران درج شده است را در مربع شماره پلاک وارد کنید و دکمه نمایش را فشار دهید.
هر استان و هر شهر دارای اعداد پلاک مخصوص به خود است که به خاطر سپردن و یادآوری تمامی آنها بسیار مشکل است، اما با کمک نرم افزار پلاک از این پس می توانید اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب کنید.
توجه داشته باشید که نرم افزار ایرانی و رایگان پلاک بر روی گوشی و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید 2.1 و بالاتر نصب می گردد.
محمّد ترشیزی بازدید : 134 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

همان طور که مي دانيد در سيستم جديد پلاک گذاري خودرو ها براي هر استان و شهرستان از يک عدد مخصوص استفاده مي شود که نشان گر آن استان است. به وسيله اين نرم افزار شما مي توانيد از شماره مخصوص هر استان مطلع شويد . اين نسخه از نرم افزار قابليت جستجو نيز دارد.به دليل جاوا بودن نرم افزار بر روي تمامي گوشي ها اجرا خواهد شد.

محمّد ترشیزی بازدید : 77 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 1.6 و بالاتر

Maverick Pro یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های موقعیت یاب اندروید است که با پشتیبانی از نقشه های آفلاین و همچنین در اختیار داشتن امکانات بسیاری که در ادامه به آنها اشاره خواهیم نمود توانسته است به عنوان یکی از محبوب ترین ها نیز دست پیدا کند . ویژگی پشتیبانی از نقشه های آفلاین این اپلیکیشن به شما کمک می کند اگر علاقه مند به فعالیت هایی نظیر قایقرانی ، کوه نوردی ، صحرا نوردی و رفتن به هر جایی که اینترنت در آن وجود ندارد بتوانید موقعیت دقیق خود را بیابید . افزون بر این با ویژگی ترکینگ این نرم افزار خواهید توانست مسیر هایی را که از آنها عبور می کنید ذخیره نموده تا برای استفاده هایی که می توان در آینده از آنها نمود آرشیو کرده باشید . اگر به ابزاری کامل برای محاسبه مساحت نیز نیازمندید باز هم این برنامه شما را یاری خواهد رسانید .

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 128
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 207
  • بازدید ماه : 387
  • بازدید سال : 5,981
  • بازدید کلی : 2,798,209