loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 70 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

 

کوسه گرسنه تر از همیشه بازگشته است ! شما در نقش یک کوسه گرسنه بوده که باید با خوردن غواص ها غذای خود را تامین کند . بیش از ۵ نوع کوسه در این بازی وجود داشته که می توانید مطابق با سلیقه خود آن ها را انتخاب نمایید . تمامی این ها در بازی Hungry Shark Evolution پدیدار می شوند . شما باید موجودات دریایی نظیر ماهی ها و لاک پشت ها را غافلگیر کرده و سپس آن ها را شکار کنید . دقت داشته باشید که تصاویر به کار رفته در این بازی به صورت سه بعدی می باشند . همچنین لازم به ذکر است که  بیش از ۴۵ ماموریت هیجان انگیز در این بازی وجود داشته که باید آن ها را به اتمام برسانید .

ویژگی های اصلی:

بیش از ۴۵ ماموریت هیجان انگیز

وجود دستاوردهای مختلف

بازکردن بچه کوسه ها

وجود ۵ نوع کوسه

محمّد ترشیزی بازدید : 75 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر به دنبال یک والپیپر زیبا و شیک هستید ما Stalingrad Live wallpaper را به شما پیشنهاد می کنیم . همان طور که می دانید Stalingrad  یکی بزرگترین نبردها در طول جنگ جهانی دوم بود که این نبردها از سال ۱۹۴۲ تا  ۱۹۴۳ ادامه داشت . اکنون می توانید صحنه هایی از این جنگ را در صفحه نمایش اسمارت فون اندرویدی خود قرار دهید . همچنین لازم به ذکر است که این تصویر زمینه ها به صورت سه بعدی ارائه شده اند .

ویژگی های اصلی:

وجود صحنه های مختلف در صفحه نمایش

سفارشی سازی تصویر زمینه ها

توانایی تنظیم سرعت

 

محمّد ترشیزی بازدید : 83 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

 

اگر به دنبال بازی های هیجان انگیز و گرافیکی هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان Sky Gamblers: Air Supremacy را از دست ندهید . در این بازی شما بایستی با جنگنده های خود در هوا پرواز کرده و دشمنان را از بین ببرید . جلوه های بصری و صوتی به کار رفته در این بازی کاملا حرفه ای بوده و مطمئنا از انجام بازی لذت خواهید برد . دقت داشته باشید که گرافیک این بازی به صورت اچ دی ارائه شده است . با استفاده از سلاح های مرگباری که در اختیارتان قرار می گیرد دشمنان خود را نابود کنید . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا این بازی را به صورت آنلاین نیز انجام دهید .

ویژگی های اصلی

وجود جلوه های بصری و صوتی بی نظیر

نابود کردن دشمنان و رقیبان

انجام بازی به صورت آنلاین

گرافیک اچ دی بازی


 

محمّد ترشیزی بازدید : 110 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

 

بازی Cut the Rope یکی از پر طرفدارترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی است، این بازی در ابتدا برای سیستم عامل های اندروید و آیفون ارائه گردیده بود که به دلیل در خواست کاربران نسخه ی سیمبین این بازی نیز به تازگی ارائه شده است. این بازی در یک هفته، بیش از یک میلیون بار در سراسر جهان دانلود شد که آن را به عنوان یکی از پرطرفدارترین بازی ها دنیا معرفی می کند. وظیفه شما در بازی این است که هیولای موجود در آن را سیر کنید، باید طناب ها را به گونه ای قطع کنید که آبنبات موجود در طناب ها به سمت دهان هیولا هدایت شود. در ضمن اگر بتوانید آبنبات را به صورت سه ستاره به دهان هیولا هدایت کنید، امتیازات بیشتری را کسب می کنید.


محمّد ترشیزی بازدید : 416 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

 

با این نرم افزار به راحتی و با بیشترین سرعت می توانید به دوستانتان پیام ( متن ، عکس ، صدا ، تصویر ) بفرستید و در هزینه خود بیش از 100 برابر صرفه جویی کنید !!! این نرم افزار پر کاربرد را میتوانید برای جاوا و در ادامه مطلب دانلود کنید


 

محمّد ترشیزی بازدید : 106 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

 

آنتی ویروس قدرتمند و سبک دکتروب برای آندروید که با کمترین میزان مصرف از گوشی شما می تواند اسکن سریع و دقیقی را انجام دهد و بر خلاف دیگر آنتی ویروس ها به دلیل مصرف کم منابع گوشی کمترین میزان مصرف باتری را نیز دارد.آنتی ویروس Dr.Web Antivirus برای تمام گوشی های آندروید قابل نصب است.
این آنتی ویروس دارای ابزارهای قدرتمندی برای پیدا کردن گوشی و یا قفل آن موقع گم شدن یا دزدیده شدن می باشد.


 

محمّد ترشیزی بازدید : 357 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

 

WeChatنام نرم افزاری قدرتمند و بسیار معروف می باشد که میلیون ها طرفدار در سراسر جهان دارد ، توسط این نرم افزار شما قادر به چت صوتی و تصویری و همچنین چت نوشتاری با موبایل خود می باشید. WeChat برای تمامی گوشیهای سیمبیان ، اندروید و آیفون قابلیت نصب دارد و توسط آن قادر به برقراری ارتباط دو نف هبا دوستانتان توسط صوت و تصویر خواهید بود از جمله امکانات دیگر این نرم افزار می توان به ارسال عکس از طریق نرم افزار اشاره کرد.


 

محمّد ترشیزی بازدید : 66 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

 

در بازی زیبای Joining Hands 2 که یک بازی پازل می باشد شما باید با به هم وصل کردن دستهای پیبلین ها از مراحل آن عبور کنید. از ویژگی های این پازل می توان به وجود بیش از ۱۲۰ مرحله زیبا و چالش بر انگیز، ۸ نوع شخصیت مختلف از پیبلین ها، سیستم کمک رسانی(راهنمایی)، عدم وجود محدودیت زمانی، گرافیک زیبا و موسیقی متن شاد و دستاوردهایی که در هنگام بازی به شما ارائه می شود‌‌‌‌‌‌، اشاره کرد.


 

محمّد ترشیزی بازدید : 82 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

 

در بازی Vinnie Shooter شما در صندلی عقب خودرو خود قرار دارید و از آنجا افرادی که قصد جان شما را کرده اند، هدف گیری می کنید.  این بازی نیازمند عکس العمل سریع شما می باشد. زیرا قبل از آن که آنها شما را بکشند شما باید آنها را هدف گیری کرده و از پای در آورید. همچنین در این بازی انواع متنوع سلاح در اختیارتان قرار داده می شود.


تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 284
  • بازدید ماه : 464
  • بازدید سال : 6,058
  • بازدید کلی : 2,798,286