loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 287 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

 

بوسیله این نرم افزار جذاب شما می توانید نرم افزارهای مورد علاقه خود را به صورت دایره ۳ بعدی  انتخاب و اجرا کنید. این نرم افزار برای گوشی های نوکیا با سیستم عامل سیمبین (S^3 , Anna , Belle) طراحی شده است.



قابلیت های نرم افزار:

- تغییر اندازه آیکونها
- برنامه های قابل نمایش
- اجرا با یک کلیک
- چینش در فضا به شکل مدور
- سایر تنظیمات…

 

محمّد ترشیزی بازدید : 162 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

مأموریت شما در این بازی کمک به میمون هایی است که به موز علاقه زیادی دارند.

- ويژگي هاي بازي:
پل و برج هایی مستحکم از جنس نارگیل و گیاه بامبو بسازید تا میمون ها بتوانند به سلامت از آب، مواد مذاب و سایر موانع پرخطر عبور کرده و به غذای مورد علاقه خود برسند.
Tiki Towers 2: Monkey Republic آخرین نسخه از بازی محبوب برج های ماورا بوده که 30 مرحله جدید به آن اضافه شده و دارای سبک پازل و معمایی است.

- دانلود و نصب بازي:
گفتنی است بازی برج های ماورا 2: جمهوری میمون ها بر روی گوشی و تبلت های دارای سیستم عامل آندروید (سازگار با تمام نسخه ها) و جاوا (رزولوشن های 320x240 ، 240x320، 176x220، 128X160 ، 352X416 و 360x640 ) قابل نصب و اجراست.

محمّد ترشیزی بازدید : 18067 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (11)

Truecaller  برنامه ای بسیار جذاب است که آدرس کنونی فردی که با شما تماس می گیرد را در نمایشگر نشان می دهد. مثلا شهر، خیابان و … .
این برنامه بجز این، کاربرد های دیگری هم دارد به طور مثال امکان مسدود کردن بعضی شماره ها جهت جلوگیری از تماس با شما از دیگر قابلیت های این برنامه است.
این اپلیکیشن همچنین به شما این امکان را می دهد که بیش از ۱٫۵ میلیارد شماره در سراسر جهان جستجو کرده و دفترچه تلفنی کامل داشته باشید .


 

محمّد ترشیزی بازدید : 3411 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (1)

 

 

 

گربه سخنگو نام یک بازی سرگرم کننده برای گوشی های همراه است که گربه این بازی با تقلید از صدای شما می تواند اوقات خوب و شادی را فراهم کند. در این بازی هر چه که بگوئید را گربه سخنگو تکرار میکند که بسیار سرگرم کننده است و شما میتوانید این بازی بسیار زیبا رو در ادامه مطلب دانلود کنید.

 

 

 

 

محمّد ترشیزی بازدید : 7059 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (3)

 

Opera Miniقدرتمندترین و محبوب ترین مرورگر تلفن های همراه می باشد که به شما اجازه می دهد برروی موبایل خود به صورت کامل به اینترنت دسترسی داشته باشید. این مرورگر تجربه ی یک وبگردی کامل و حرفه ای را در تلفن همراه به شما به ارمغان می آورد ، با دوستان خود در فیس بوک در تماس باشید ؛ به صورت مستقیم به گوگل دسترسی داشته باشید و … .

با این مرورگر هیچ محدودیتی در استفاده از اینترنت نخواهید داشت !

هم اکنون می توانید آن را با یک کلیک برای موبایل خود دریافت کنید.


امکانات:

اینترنت رایگان!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سرعت بالا

دانلود فایل های حجیم

دانلود فایل های jar

نمایش عکس با کیفیت بسیار بالا

اینترنت بدون محدودیت


 

 

محمّد ترشیزی بازدید : 857 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

 

بازار آندروید

مجموعه‌ای از برنامه‌های آندروید ویژهٔ کاربران ایرانی

http://getbazaar.com/fa/images/bazaar-icon.jpg

نرم افزار مارکت بازار  نسخه4.6.5  برای آندروید استفاده از نرم افزار های سایت اندروید مارکت ، یکی از مشکلات همیشگی کاربران ایرانی گوشی های با سیستم عامل گوگل اندروید است. بازار اندروید برنامه ای برای دریافت نرم افزار های اندروید مارکت است.

ویژگیهای کلیدی نرم افزار بازار:

  • دریافت برنامه در دسته های خاص
  • قابلیت دریافت و ویژگی ادامه دانلود (Resume)
  • امکان اتصال به حساب کاربری در کافه بازار
  • امکان خرید برنامه های فارسی
  • پشتیبانی از ویجت  

 

محمّد ترشیزی بازدید : 170 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

 

Fishing Joy یک بازی ماهیگری بسیار زیبا می باشد که با بیش از ۶۵ میلیون دانلود در سراسر جهان بسیار محبوب شده است. در این بازی شما وارد اقیانوس می شوید و در انجا شروع به گرفتن انواع گونه های ماهی و موجودات ابزی می کنید. این بازی با گرافیکی ساده و جذاب ، موسیقی متناسب با بازی، و افکت های زیبا حس یک ماهیگیری واقعی را به شما می دهد. با گذارندن مراحل و بدست آوردن امتیاز بالا می توانید به ایتم های جدیدی نظیر اسلحه های ماهیگیری، تور های پیشرفته و… دست پیدا کنید.

 


محمّد ترشیزی بازدید : 142 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

GO Backup Pro Premium برنامه ای پرکاربرد است که کاربران زیادی برای حفظ اطلاعات شخصی و فایل های خود از آن بهره می برند. این برنامه می تواند از تمامی فایل و داده های موجود در دستگاه اندرویدی شما از قبیل پیام های متنی و چند رسانه ای، مخاطبین، تاریخچه تماس ها، book mark و حتی برنامه های اجرایی گوشی پشتیبان گیری کند. سیستم پشتیبان گیری GO Backup به طور خودکار و طی یک دوره زمانی که توسط شما انتخاب می شود عمل پشتیبان گیری را انجام می دهد. شما هر زمان که بخواهید می توانید  فایل پشتیبان خود را بازیابی نمایید.

 


محمّد ترشیزی بازدید : 221 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

 

 

 

Drag Racing : Moto Edition بازی زیبای مسابقات ورزشی موتورسواری است که با آن می توانید لذت هیجان و سرعت بالا را در خیابان ها تجربه کنید. در دو مسیر جاده های شهری و برون شهری امکان اجرای مسابقات را خواهید داشت. هر کدام از دو مسیر می توانند در جاده های آزاد و یا در پیست هایی که ویژه موتور سواری ایجاد شده اند، انجام شوند. در صورتی که موتورسیکلت ها دو سیلندری باشند دارای چهار موتور بین ۸۰۰ cc تا ۱۰۰۰ cc خواهند بود و در صورت داشتن ۴ سیلندر، این مقدار به  ۷۵۰ cc تا ۱۰۰۰ cc خواهد رسید.

 


محمّد ترشیزی بازدید : 208915 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (23)

 

 

 

سایفون ۳ چیست؟

سایفون ۳ یک ابزار فیلترینگ از شرکت سایفون است که با استفاده از وی پی ان، اس اس اچ و پراکسی اچ تی تی پی برای شما دسترسی به اینترنت بدون فیلتر را فراهم میکند. کلاینت (یا بازدید کننده ) سایفون ۳ بطور اتوماتیک تقاط دسترسی جدید را فرا می گیرد تا شانس شما را برای عبور از سانسور بیشتر سازد.

سایفون ۳ برای فراهم کردن دسترسی آزاد به مطالب اینترنت طراحی شده است. سایفون نگهداری از اطلاعات محرمانه شما روی اینترنت را افزایش نمی دهد و نباید به عنوان یک ابزار محافظ در محیط اینترنت مورد استفاده قرار گیرد.

 

 

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 273
  • بازدید ماه : 453
  • بازدید سال : 6,047
  • بازدید کلی : 2,798,275