loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 74 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)
نرم افزار GO Launcher EX قدرتمندترین لانچر موجود برای گوشی های اندرویدی است و دارای بیش از 100 میلیون کاربر در سراسر جهان است. این برنامه شما را قادر می سازد، که بیش از 10 هزار پوسته را در تلفن همراه خود نصب کنید یا این که با استفاده از ویدجت اختصاصی و تصویر زمینه های متعدد صفحه نمایش و منوی تلفن همراه خود را متحول کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: مرتب کردن شماره ها به ترتیب حروف الفبا، وجود صحنه های سه بعدی، وجود انواع پوسته برای تمامی سلیقه ها و ... اشاره نمود.

محمّد ترشیزی بازدید : 69 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

این نرم افزار برای اجرای سریع و آسان برنامه ها و بازی ها، ساده ترین شکل ممکن را فراهم می کند. با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود برنامه هایی که به دنبال آن ها می گردید را به راحتی پیدا کرده و آن ها را اجرا کنید.


محمّد ترشیزی بازدید : 59 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

 شما می توانید با استفاده از این نرم افزار Cloud Print بدون نیاز به رایانه گوشی خود را به پرینتر متصل کنید و از فایل های خود یک نسخه چاپی تهیه کنید. توجه داشته باشید که این نرم افزار می تواند به مرورگر رایانه شما وصل شود تا بتوانید از آن طریق نیز پرینت تهیه کنید.


محمّد ترشیزی بازدید : 406 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

این اپلیکیشن برای افرادی است که دوست دارند غذاهای مختلف را در هر رژیم غذایی خاص به صورت سالم خودشان تهیه کرده و نوش جان کنند. در این اپلیکیشن ده‌ها دستورالعمل آشپزی سالم وجود دارد و راهنماهایی نیز برای سبک زندگی سالم و شاد وجود دارد؛ هرچند که شاید بعضی مواد لازم را در ایران پیدا نکنید!


محمّد ترشیزی بازدید : 74 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

برنامه Persian dic بهترین نرم افزار دیکشنری فارسی است که با استفاده از آن قادر خواهید بود لغات را به 50 زبان دنیا ترجمه کنید. این برنامه دارای 146000 لغت انگلیسی به فارسی و حدود 84000 لغت فارسی به انگلیسی است. نرم افزار می تواند تمام کلمات را به صورت آفلاین برای شما تلفظ کند. این برنامه برای آموزش معنی و تلفظ کلمات انگلیسی بسیار مناسب و کاربردی است و داشتن آن در گوشی هوشمند یک ضرورت به شما می رود.



محمّد ترشیزی بازدید : 4370 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

امروز برای شما کاربران عزیز نرم افزار Faster Charger را آماده کرده ایم که کار این نرم افزار
سایر اپلیکیشن‌ها که مشغول استفاده از باتری هستند و عملیات شارژ را با تاخیر مواجه می‌کنند، می‌بندد و سرعت شارژ را بین 15 تا 30 درصد افزایش می‌دهد.
اگر دارای گوشی موبایل یا تبلت مجهز به سیستم عامل اندروید هستید، در این ترفند روشی را برای شارژ سریع‌تر این نوع دستگاه‌ها برای شما ارائه می‌کنیم.


محمّد ترشیزی بازدید : 74 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

با استفاده از این نرم افزار می توانید فیلم، موسیقی، نرم افزار و ... را به راحتی و با نهایت سرعت دریافت کنید. برنامه دارای رابط کاربری زیبا و طرح های رنگی مختلفی است، علاوه بر این ها نرم افزار دارای یک نوار ابزار پیشرفته برای اطلاع از میزان بارگیری فایل در حال دانلود ، زمان تقریبی برای پایان دانلود و ... است. اگر دسترسی شما به اینترنت در هنگام دانلود قطع شود، بارگیری فایل مورد نظر به صورت خودکار قطع و پس از اتصال به اینترنت، نرم افزار ادامه فایل را دانلود می کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: رهگیری لینک ها از طریق مرورگر، امکان قراردادن زمان بندی برای دانلود، تقسیم کردن فایل به چند قسمت مختلف برای افزایش سرعت و ... اشاره کرد.


محمّد ترشیزی بازدید : 204 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

آیا علاقه به دیدن ارواح دارید یا به وجود آن ها اعتقاد ندارید؟ این برنامه Ghost Radar®: LEGACY می تواند تمامی ارواح موجود در اطرافتان را نشان دهد! قط کافی است نرم افزار را بر روی گوشی خود نصب کنید و سپس گزینه ی جستجو را بزنید تا تمامی ارواح موجود در اطراف شما را نشان دهد. توجه داشته باشید این برنامه از لحاظ علمی هیچ گونه صحتی ندارد و صرفا می توانید از آن برای به چالش کشیدن دوستانتان استفاده نمایید و آن ها را با ارواح بترسانید!


محمّد ترشیزی بازدید : 78 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

در این بازی شما وظیفه دارید برای نگهداری از مردمان و امپراطوری خود به مصاف زامبی ها بروید و با نابود سازی آن ها بار دیگر زندگی را به کره ی زمین برگردانید. برای کسب پیروزی بهتر است کارهایی مانند: ساخت موانع بر سر راه زامبی ها، متحد کردن قبایل با یک دیگر، تشکیل سپاه قدرتمند و متحد را انجام دهید. داستان بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده است و می تواند شما را برای ساعت ها سرگرم کند.


محمّد ترشیزی بازدید : 42 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

حتما با بسته نرم افزاری آفیس آشنایی دارید، بسته نرم افزاری فوق العاده کاربردی که نرم افزارهایی همچون word, PowerPoint, Excel را در مجموعه خود جای داده است. حالا نسخه اندرویدی این بسته نرم افزاری با امکانات جدید عرضه شده است که بیش از 100 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است. با این نرم افزار قادر خواهید بود که به خواندن و ویرایش فایل‌هایی همچون word, PowerPoint, Excel بپردازید و یا آن‌ها را به فایل PDF تبدیل کنید. همچنین با این نرم‌افزار قادر به خواندن فایل PDF هم خواهید بود.


تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 324
  • بازدید ماه : 504
  • بازدید سال : 6,098
  • بازدید کلی : 2,798,326