loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 158 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

DAMP Music Player یک پلیر موسیقی پیشرفته برای است که دارای رابط کاربری سریع، زیبا و شهودی به همراه تنظیمات صوتی قدرتمند می‌باشد.

محمّد ترشیزی بازدید : 59 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

نرم افزار ROOTMaster این امکان را به شما می دهد تا به آسانی بر روی حافظه گوشی اندرویدی خود مدیریت داشته باشید . توجه داشته باشید که این برنامه از یک سیستم تمیز کننده قدرتمند نیز پشتیبانی نموده که می توانید از آن استفاده نماییید . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به پشتیبانی از زبان های انگلیسی و چینی ، تمیز کننده حرفه ای ، نمایش درصد فضای آزاد مموری کارت و رابط کاربری شیک اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که این اپلیکیشن تنها بر روی گوشی های روت شده قابل اجرا می باشد .

محمّد ترشیزی بازدید : 90 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

آیا دوست دارید به صورت کاملا مخفیانه صدای دیگران را ضبط کنید ؟ اگر این چنین است ما SC Secret Recorder را به شما پیشنهاد می کنیم . به کمک این برنامه قادر خواهید بود بدون اینکه کسی حدس بزند صدای دیگران را ضبط نمایید . از دیگر قابلیت های اصلی این برنامه می توان به امکان ضبط فیلم به صورت مخفیانه اشاره داشت . برای این کار تنها کافی است وارد تنظیمات اپلیکیشن شده و سپس با صفحه نمایش خاموش از محیط فیلمبرداری نمایید .

محمّد ترشیزی بازدید : 42 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز:  اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Caveboy Escape یک بازی معمایی ابتکاری است که در آن باید ۳ تا ازکاشی های مرتبط را به هم متصل کنید. این بازی حس بانشاطی را به شما منتقل می‌کند و ذهن طرفداران بازی های معمایی را غلغلک خواهد داد. باید چشم تیز و قدرت فکر سریعی داشته باشید تا بتوانید راه خروج را به پسر غارنشین نشان دهید، چون که با افزایش طول مارپیچ، پبدا کردن مسیر صحیح کار سختی خواهد بود. زمان را هم باید درنظر بگیرید زیرا پس از زمان مشخصی مارپیچ فرو خواهدریخت.

محمّد ترشیزی بازدید : 194 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

اگر از دوستداران سرعت و هیجان هستید، به هیچ وجه این بازی Car race 3D speed  را از دست ندهید. در این بازی وظیفه دارید با نهایت سرعت در تونل ها و مسیرهای مسابقه رانندگی کنید. علاوه بر رقابت دشوار بین رانندگان، مسیر پر پیچ و خم مسابقه نیز یکی از موانع اصلی به شمار می رود کافی است کمی غفلت کنید تا از مسیر مسابقه خارج شوید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: شبیه سازی فوق العاده زیبا، وجود مسابقات مختلف، داستان هیجان انگیز و ... اشاره کرد. در ضمن می توانید برای ارتقای ویژگی های اتومبیل خود امتیازات موجود در بازی را جمع آوری کنید.

محمّد ترشیزی بازدید : 365 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Solstice HD Theme Icon Pack یک تم انقلابی برای سیستم عامل اندروید است ! به کمک آیکان های موجود قادر به سفارشی سازی صفحه نمایش دستگاه اندرویدی خود خواهید بود . این مجموعه شامل ۱۴۵۰ آیکان و چندین تصویر زمینه با کیفیت بالا بوده که می توانید آن ها را بر روی صفحه نمایش گوشی خود قرار دهید . لازم به ذکر است که این تم به صورت کامل با لانچرهای Nova  ، Apex  ، KK  ، Smart  ، Action  و Atom  سازگاری دارد .

محمّد ترشیزی بازدید : 52 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۳٫۱ و بالاتر

بدون شک شما برای تناسب اندام و رسیدن به اهداف مورد نظر خود نیاز به یک سری دستورالعمل های پیشرفته دارید . به کمک برنامه ULTRA FITNESS می توانید اندامی زیبا داشته باشید . تنها کافی است به دستورالعمل های موجود در برنامه عمل کرده و سپس به اندام ایده آل برسید . توجه داشته باشید که بیش از ۱۰۰ تمرین در این برنامه وجود دارد . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان سفارشی سازی تمرین ها ، وجود دستورالعمل های متعدد و رابط کاربری بسیار زیبا و شیک اشاره داشت . لازم به ذکر است که این برنامه افزون بر در اختیار داشتن دستور نحوه انجام تمرینات به صورت متنی و تصویری ، دارای آموزش های ویدویی نیز می باشد که با تماشای ویدیوها می بایست به اینترنت متصل باشد .

محمّد ترشیزی بازدید : 38 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

Textra SMS می تواند بهترین جایگزین برای پیامک پیشفرض گوشی اندرویدی شما باشد . به کمک این برنامه می توانید به آسانی و در سریع ترین زمان ممکن به دوستان خود پیامک دهید . این برنامه شامل ۸۰۰ شکلک زیبا و شیک بوده که می توانید از آن ها استفاده نمایید . محیط پیامک خود را تغییر داده و از کار کردن با گوشی نهایت لذت را ببرید . توجه داشته باشید که رابط کاربری این برنامه فوق العاده زیبا و شیک می باشد . و در نهایت لازم به ذکر است که این اپلیکیشن بدون هیچ گونه تبلیغ اضافه ای ارائه شده است .

محمّد ترشیزی بازدید : 35 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

در این پست قصد داریم تا پوسته کلاسیک Classique Multi Launcher Theme را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . این پوسته که شامل چندین آیکان های شیک و زیبا می باشد این امکان را به شما می دهد تا تغییری در ظاهر اسمارت فون اندرویدی خود ایجاد کرده و آن را زیباتر کنید . توجه داشته باشید که آیکان های موجود در این تم همگی با سایز ۱۴۴×۱۴۴ ارائه شده اند . و در نهایت لازم به ذکر است که این تم به صورت کامل با لانچرهای Apex  ، Nova  ، Nova  و Adw  سازگاری دارد .

محمّد ترشیزی بازدید : 101 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

نرم افزار BARCODE SCANNER این امکان را به شما می دهد تا به کمک دوربین گوشی اندرویدی خود بارکد محصولات را اسکن نموده و اطلاعات جامعی درباره آن ها به دست آورید . به عنوان مثال این امکان را خواهید داشت تا از قیمت و یا از اصل بودن محصول مورد نظر آگاه شوید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان پشتیبانی از تگ NFC ، رمزگشایی محصولات و وجود یک راهنمای جامع اشاره داشت . لازم به ذکر است که رابط کاربری این برنامه فوق العاده زیبا و شیک می باشد .

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 111
  • بازدید ماه : 291
  • بازدید سال : 5,885
  • بازدید کلی : 2,798,113