loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 90 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

در این بازی باید به یاد دوران کودکی خود موشک کاغذی بسازید و آن را به سوی اهداف پرتاپ کنید، هر چه موشک شما با فاصله کم تری از اهداف عبور کند شما امتیازات بیشتری را کسب می کنید. پس سعی کنید بهترین موشک را طراحی و بسازید و با تمام قدرت به سوی اهداف پرتاب کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: گرافیک عالی، پشتیبانی از اکثر گوشی های دارای پلتفرم جاوا و ... اشاره کرد.


محمّد ترشیزی بازدید : 67 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار Business Calendar می توانید یک تقویم بسیار زیبا و کاربردی را در دستگاه اندرویدی خود به همراه داشته باشید . به کمک این تقویم این امکان را خواهید داشت تا مطالب و رخدادهای مهم روزها را یادداشت کرده و سپس آن ها را یادآوری کنید . اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا ویدجت اختصاصی این تقویم را بر روی صفحه نمایش گوشی خود قرار دهید . دیگر نیاز نیست نگران فراموشی قرارهای ملاقات خود باشید ، بلکه تنها کافی است این اپلیکیشن را بر روی گوشی نصب نموده و سپس از آن استفاده کنید .

ویژگی های اصلی:

وجود تم های مختلف برای تقویم

رابط کاربری بسیار زیبا و شیک

همگام سازی با تقویم گوگل

گرافیک خیلی خوب تقویم

وجود ویدجت اختصاصی


محمّد ترشیزی بازدید : 180 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

امروز برای شما دوستان عزیز بازی Gun Strike:Shooting War 3D را آماده کرده ایم . در این بازی شما نقش یک سرباز را دارید و باید به مبارزه بپردازید ، این بازی شباهت زیادی به بازی کانتر دارد . برای دانلود این بازی از سایت پی سی اپس به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

محمّد ترشیزی بازدید : 80 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

در بازی Might and Magic شما نقش جنگجوی دلیر لوییس را ایفا خواهید کرد که هدفش جلوگیری از تهدیدی است که آرامش زمین را برهم خواهد زد . ارتشی از شیاطبن دشمن تان هستند و تنها امید شاهزاده ی زیبا ، سوفیا شمایید که در انتظار از بین بردن این تهدید بزرگ نشسته است . راه رسیدن به پیروزی بسیار طولانی است اما امید خود را از دست نداده و هدف نیکی که در سر می پرورانید ایمان داشته باشید !

 

محمّد ترشیزی بازدید : 93 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

در این بازی مادر بزرگ ماجراجو قصد دارد، برای اثبات توانایی خود از خانه سالمندان فرار کند، زیرا او از دوستداران هیجان و سرعت است. در این بازی مادر بزرگ ماجراجو با یک موتور از خانه سالمندان فرار می کند و با نهایت سرعت در خیابان ها رانندگی می کند، کمک کنید تا او با نهایت سرعت رانندگی کند، زیرا زندگی او بدون هیجان، خسته کننده است.


محمّد ترشیزی بازدید : 80 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

با استفاده از اپیلیکشن iPhone messages  پیامک های گوشی خود را تبدیل به سیستم عامل IOS کنید . اگر از رابط کاربری تکراری پیامک گوشی اندرویدی خود ملول گشته اید ، این نرم افزار به کارتان می آید . از این پس پیامک های اندرویدی خود را به سبک آیفون کرده و از کار کردن با آن لذت ببرید . محیط کاربری این نرم افزار، درست به مانند گوشی های آیفون می باشد . لازم به ذکر است که با استفاده از این نرم افزار ، قادر خواهید بود تا بر روی پیامک های ورودی و خروجی گوشی خود مدیریت داشته باشید .

ویژگی های اصلی:

پشتیبانی از تم های سفارشی

مدیریت بر روی تمامی پیامک ها

پلک زدن چراغ هنگام ارسال پیامک جدید

 

محمّد ترشیزی بازدید : 81 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

نرم افزار Automaton Locker این امکان را به شما می دهد تا با به صورت جادویی قفل گوشی اندرویدی خود را باز کنید . این برنامه به کمک سنسور حرارتی موجود در گوشی قفل صفحه نمایش را باز می کند . دقت داشته باشید که این اپلیکیشن فوق العاده کم مصرف بوده و می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا تنظیمات صفحه قفل را نیز تغییر دهید  .

ویژگی های اصلی:

باز کردن قفل گوشی با استفاده از سنسور حرارتی

سفارشی سازی صفحه قفل

مصرف بسیار کم باطری


محمّد ترشیزی بازدید : 70 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)

نرم افزار Network Monitor Mini Pro  اطلاعات جامعی درباره وضعیت اینترنت و پهنای باند در اختیارتان می گذارد . اگر شما هم  از پهنای باند اینترنتی خود هنگام آپلود و دانلود فایل ها مطلع نیستید می توانید از این برنامه استفاده کنید . این اپلیکیشن تمامی اطلاعات مربوط به شبکه اینترنتی را ثبت نموده و به شما نمایش می دهد . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا رنگ نوار وضعیت و اطلاع رسان اپلیکیشن را تغییر دهید .

ویژگی های اصلی:

سفارشی سازی رنگ نوار وضعیت

مخفی کردن نوار وضعیت

نمایش پنهای باند اینترنت

نمایش اطلاعات شبکه

 

تغییرات نسخه اخیر:

 وجود طرح بندی های مختلف

رفع برخی اشکالات جزئی



محمّد ترشیزی بازدید : 74 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)

داستان بازی Tainted Keep درباره یک روستای قدیمی  بوده که افراد زیادی در آن جان خود را از دست داده اند . روح این افراد پس از مرگ توسط جادوگران گرفته شده است . ترس و وحشت در این روستا بیداد می کند ! اما هنوز یک قهرمان وجود دارد که می تواند این وحشت را از بین ببرد . در این بازی شما بایستی تمام تلاش خود را به کار برده و با استفاده از سلاح هایی که در اختیارتان قرار می گیرد دشمنان را نابود کنید . وظیفه شما این است که آرامش را مجددا به این روستا برگردانید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت اچ دی عرضه شده است .

ویژگی های اصلی:

در دسترس بودن سلاح های ویران کننده

وجود تنظیمات گرافیکی برای تگرا ۴

گرافیک بسیار عالی بازی

پشتیبانی از گیم پد

محمّد ترشیزی بازدید : 129 شنبه 18 آبان 1392 نظرات (0)

اگر از علاقه مندان به بازی های ترسناک و جنگی هستید، این بازی Doom Troopers 3D می تواند پیشنهاد مناسبی برای شما باشد. به تازگی یک جزیره در اقیانوس کشف شده است و شما وظیفه دارید برای اکتشاف در آن به همراه سربازان خود به آن جا سفر کنید، در این جزیره دور افتاده شما با موجودات خطرناک و ترسناکی رو به رو خواهید شد که ممکن است سبب مرگ شما شوند، مقاومت کنید به زودی تعدادی بالگرد برای کمک به شما عازم منطقه خواهند شد و شما را به منطقه ای امن منتقل خواهند کرد. اصلی ترین ویژگی بازی گرافیک سه بعدی آن است.


تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 140
  • بازدید ماه : 320
  • بازدید سال : 5,914
  • بازدید کلی : 2,798,142