loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 59 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

به کمک نرم افزار Navier HUD Navigation Premium  می توانید به آسانی و در سریع ترین زمان ممکن به اطلاعات مفیدی نظیر سرعت حرکت ، مسافت پیموده شده و مختصات جغرافیایی که در آن حضور دارید دست پیدا نمایید . اگر در حال مسافرت هستید و یا هیچ گونه آشنایی قبلی با شهر ندارید بودن شک این برنامه به کارتان خواهد آمد . توجه داشته باشید که این برنامه به صورت کامل از زبان های انگلیسی ، فرانسوی ، چینی ، اسپانیایی و ایتالیایی پشتیبانی می کند . از این پس تمام اطلاعات مربوط به رانندگی را در جلوی شیشه ماشین خود به همراه داشته باشید . و در نهایت لازم به ذکر است که سایر وسایل نقلیه نظیر کامیون ، دوچرخه و موتور هم می توانند از این اپلیکیشن استفاده نمایند .

محمّد ترشیزی بازدید : 42 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

 در حال حاضر Chess  بالاترین رتبه را در بین بازی های شطرنج اندروید دریافت کرده است. ابن بازی یک تجربه عالی و چالش برانگیز را در دستگاه اندرویدی شما در اختیارتان قرار می‌دهد . بنابراین اگر به شطرنج علاقه مندید پیشنهاد می کنیم این بازی را از دست ندهید .

محمّد ترشیزی بازدید : 40 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

با نرم افزار Smart Player Pro از موسیقی خود با کیفیت بیشتری لذت ببرید . این برنامه با اکولایزر داخلی خود امکان پخش با کیفیت تر موسیقی را می‌دهد. رنگ تم برنامه را می‌توانید به دلخواه خود تغییر دهید. با این برنامه می‌توانید موسیقی ای که گوش می‌دهید را با دوستانتان از طریق فیسبوک، تویتر و یا پیامک شیر کنید. با استفاده از ویجت برنامه در نوتیفیکیشن بار، صفحه اصلی و یا صفحه قفل می‌توانید به راحتی موسیقی ای که گوش می‌دهید را کنترل کنید.

محمّد ترشیزی بازدید : 45 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

با استفاده از RAR for Android می‌توانید آرشیوهای با فرمت RAR بسازید و فایل‌های RAR, ZIP, TAR, GZ, BZ2, XZ, 7z, ISO, ARJ را از حالت فشرده خارج کنید. این برنامه قابلیت تعمیر و بازیابی آرشیوهای  ZIP وRAR خراب و گزینه های مختلفی از جمله بنچمارک، اضافه کردن ریکاوری به  فایل های فشرده، رمز گذاشتن، ساختن آرشیوهای یکپارچه را دارا می‌باشد. از دیگر قابلیت های مهم این برنامه توانایی استفاده از تمامی هسته‌های پردازنده گوشی برای فشرده کردن فایل ها است. 

 

محمّد ترشیزی بازدید : 45 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

 اگر به دنبال یک لانچر ساده، زیبا و قابل اطمینان برای دستگاه اندرویدی خود هستید، Atom Launcher را حتماً امتحان کنید. این برنامه برای آنهایی ساخته شده که نمی‌خواهند به خاطر روان و ساده بودن رابط کاربری، قابلیت هایی چون شخصی سازی را از دست بدهند.

محمّد ترشیزی بازدید : 52 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲.۲ و بالاتر

بیش از صد میلیون کاربر در سرتاسر دنیا GO Launcher EX Prime v4.13 Final را به عنوان لانچرانتخاب کرده‌اند و این برنامه بیشترین رأی را از کاربران دربافت کرده است. با داشتن بیش از ۱۰۰۰۰ تم مختلف و روان بودن و سرعت بسیار بالا و با استفاده از هسته سه بعدی بسیار قوی، این لانچر دستگاه اندرویدی شما را به طور کامل تحت اختیار  شما در‌ می‌آورد . اگر تصمیم گرفته اید تا محیط اندروید خود را خانه تکانی کرده و ظاهری نو را برایش به ارمغان آورید ، استفاده از این نرم افزار به شما پیشنهاد می شود .

محمّد ترشیزی بازدید : 85 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی Fast & Furious 6 در راستای تحقق زنجیره ای از ماموریت ها در حالت جدید از عملیات است . رانندگی کنید و در مسابقات بزرگ شرکت کنید تا در میان استادان به شهرت و پول دست پیدا کنید. در حالت های مختلف بازی شما باید برای به دست آوردن سرعت و قدرت مانور از ماشین خود تلاش کنید.

محمّد ترشیزی بازدید : 78 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

plazza برنامه مارکت ایرانی برای سیستم عامل اندروید می باشد. حتما شما هم دوست دارید تمامی نرم افزارها و بازی های اندروید را بتوانید به راحتی مشخصات آن را دیده و دانلود و یا آن را بخرید. در plazza تقریبا روزانه ۱۰ نرم افزار و بازی متنوع و زیبا قرار داده میشود. همچنین در این مارکت میتوانید نظرات کاربران را در مورد بازی یا نرم افزار ببینید و همچنین میتوانید امتیازات تعداد +۱ هایی که به برنامه مورد نظرتان داده شده است را ببینید.

محمّد ترشیزی بازدید : 114 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

Milk The Cow برنامه جالب و سرگرم کننده ای برای گوشی های آندروید می باشد که توسط آن می توانید شیر گاو را بدوشید . این نرم افزار بسیار جذاب می باشد و هم اکنون در گوگل پلی با ۵ ستاره می باشد.این برنامه برروی گوشی های آندروید ۲.۰ و بالاتر قابل نصب و اجراست و از حجم کمی برخودار است.

محمّد ترشیزی بازدید : 51 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 شما در اپ Weaphones WW2: Firearms Sim باید با سلاح هایی که در اختیارتان قرار می گیرد تیراندازی کنید . پس از هر دوره تیراندازی ، به شما امتیاز داده می شود . تجربه خوبی از تیراندازی را با این بازی داشته باشید . استفاده از مهمات نامحدود از ویژگی های اصلی این بازی محسوب می شود . لازم به ذکر است که این بازی در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۴٫۸ را کسب نموده و ما به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که حتما آن را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید .

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 131
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 157
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 236
  • بازدید ماه : 416
  • بازدید سال : 6,010
  • بازدید کلی : 2,798,238