loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 118 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

اکثر فایل منیجرهای اندرویدی از فایل های فشرده پشتیبانی نمی کنند، اما می توانید با استفاده از این نرم افزار Easy Unrar Unzip & zip premium به راحتی فایل های فشرده را از حالت فشرده خارج کنید با فایل های فشرده جدید ایجاد کنید. ویژگی اصلی نرم افزار پشتیبانی از فایل های فشرده دارای رمز عبور است که می تواند با سهولت و پس از وارد کردن رمز عبور فایل ها را از حالت فشرده خارج کند. برنامه دارای یک مرورگر اختصاصی برای جستجوی راحت تر فایل های فشرده است. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از پردازنده های گرافیکی اینتل، اجرای فرمت های رایج مانند: rar و zip، پشتیبانی از فایل های دارای رمز عبور و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 83 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

Chicken Revolution یکی از هیجان انگیزترین بازی های اندرویدی است که می تواند برای ساعت ها شما را سرگرم کند. در این بازی مرغ های مزرعه علیه شما متحد شده اند و قصد شورش دارند، هدف آن ها از شورش فرار از مزرعه است. شما باید به هر قیمتی که شده است از خروج آن ها جلوگیری کنید و مرغ ها را در مزرعه نگه دارید حتی اگر مجبور شدید آن ها را بکشید. قدرت مرغ ها را دست کم نگیرید، زیرا آن ها سلاح های جنگی و موشک دارند. شما می توانید برای مقابله با مرغ ها کارهایی مانند: کتک زدن آن ها با چوب گلف، ایجاد و تقویت حصارها، استفاده از بمب آتش و ... را انجام دهید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: داستان فوق العاده جذاب، وجود مراحل متعدد، گرافیک مناسب و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 96 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

        \"\"  \"\"

بازی مار و پله خاطره انگیز ترین و بهترین سرگرمی کودکان دهه 60 و 70 بوده است و حال اگر باز هم علاقه به این بازی جذاب دارید، می توانید آن را در تلفن همراه دارای پلتفرم جاوا داشته باشید و بازی کنید. در این بازی شانس حرف اول را می زند، زیرا اگر بتوانید خود را به شماره هایی که نردبان در آن ها وجود دارد برسانید، می توانید به راحتی به خانه های پایانی برسید و سریع تر بازی را به پایان برسانید. اما اگر شانس نداشته باشید و بر روی شماره هایی بروید که نیش مار در آن ها وجود دارد، کار شما سخت خواهد شد و شانس پیروزی کاهش خواهد یافت. همه شرایط ذکر شده مربوط به اعداد ظاهر شده در تاس بازی است. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: ارائه شبیه سازی فوق العاده، امکان بازی به صورت دو نفره، امکان به اشتراک گذاری امتیازات و ... اشاره کرد. این بازی می تواند برای ساعت ها شما را سرگرم کند!

محمّد ترشیزی بازدید : 215 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)

برنامه امنیتی CM Security یکی از پرطرفدارترین برنامه های امنیتی گوگل پلی با 100 میلیون دانلود است . به کمک این برنامه می توانید امنیت گوشی خود را با اسکن گوشی و حافظه خارجی تامین کنید . علاوه بر آن از امکانات دیگر برنامه استفاده کنید .

محمّد ترشیزی بازدید : 180 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

اگر از لانچر Next بر روی گوشی اندرویدی خود استفاده می کنید پیشنهاد می کنیم که حتما از تم HD Next Imperator theme استفاده نمایید . این تم شامل ۳۰۰ آیکان سفارشی همراه با جلوه های سه بعدی می باشد . توجه داشته باشید که بیش از ۲۰ آیکان مانند SMS ، Playstore  ، dial و … به صورت اختصاصی ارائه شده اند . لازم به ذکر است که این پوسته تنها بر روی لانچر Next قابل اجرا می باشد .


محمّد ترشیزی بازدید : 41 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (1)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

نرم افزار Root Freezer Pro این امکان را به شما می دهد تا به کمک تکنولوژی Root Uninstaller اپلیکیشن های سیستمی که به صورت پیش فرض بر روی اندرویدتان موجود بوده و امکان آن-اینستال کردن آنها را ندارید به سادگی حذف نمایید . توجه داشته باشید که رابط کاربری این برنامه بسیار ساده می باشد . اگر حافظه اسمارت فون اندرویدی شما کم است و یا اگر عمر باطری گوشی شما زود به پایان می رسد مطمئنا این برنامه به کارتان خواهد آمد . اگر به فضای بیشتری احتیاج دارید بدون شک این اپلیکیشن می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد .

محمّد ترشیزی بازدید : 49 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر
 در این پست قصد داریم تا بازی هیجان انگیز Everlove: Rose  را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . شما باید با انتخاب شخصیت های موجود در بازی رمز و راز های پیچیده را پیدا کنید . برای پیدا کردن این رمز و راز در ابتدا بایستی کسی که پدرتان را به قتل رسانده است را پیدا کنید . آیا می توانید آن قاتل را پیدا کنید ؟ پس از پیدا کردن قاتل باید از او انتقام بگیرید . همچنین لازم به ذکر است که در این بازی شما با مسائلی نظیر عشق ، انتقام و نفرت مواجه خواهید شد .

محمّد ترشیزی بازدید : 54 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)

Car Club: Tuning Storm یک بازی ورزشی و مسابقه ای برای سیستم عامل اندروید می باشد. می توانید وسایل نقلیه متعددی را انتخاب کنید و با آن مسابقه دهید. شما می توانید ماشین های متفاوتی را انتخاب کنید و یا قطعات آن را که شامل سپرعقب، جلو و حتی  سقف می شود را عوض کنید. همچنین می توانید برای اصلاح سرعت ماشین، نیتروژن را به آن تزریق کنید و از رقبای خود فاصله بگیرید.

محمّد ترشیزی بازدید : 54 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر
نیروهای دشمن در مرزها پراکنده شده و قصد دارند به سرزمین شما حمله کنند ! شما بایستی خودتان را برای دفاع آماده کنید . تمام تلاش خود را به کار برده و نیروهای دشمن را تا آخرین نفر از بین ببرید . تمامی این ها در بازی Tank Riders 2 پدیدار می شوند . توجه داشته باشید که این بازی به صورت کامل از گیم پد پشتیبانی می کند . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی عرضه شده که پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید .

محمّد ترشیزی بازدید : 84 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)

گوگل پلی استور یکی از برنامه های رسمی سایت گوگل پلی (مارکت اندروید) بوده که به کاربران اندرویدی خود این اجازه را می دهد به راحتی در فروشگاه برنامه دسترسی داشته باشند و بتوانند به راحت ترین شکل ممکن از امکانات این فروشگاه استفاده کنند. فروشگاه مارکت اندروید که بیش از ۴۵۰ هزار برنامه و بازی را شامل می شود ، همه ی سرگرمی های مورد علاقه ی شما را در اختیارتان قرار خواهد داد و شما می توانید با این برنامه به مشاهده ی رتبه بندی برنامه ها ، بررسی برنامه ها و تصاویری از آن ها و تماشای تریلر بنشینید .

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 320
  • بازدید ماه : 500
  • بازدید سال : 6,094
  • بازدید کلی : 2,798,322